![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Ghingis Khan wrote: > >> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> >>>Hayek wrote: >>> >>> >>>>>Ik denk dat je dringrend naar een psychiater moet >>>>>als je so denkt over de 'noodzaak' van Hitler en >>>>>Stalin, ... en dat je denkt dat de holocaust niet >>>>>zo kwaad was ! >>>>> >>>>>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden >>>>>kunnen worden ? In feite, op die manier zeg je >>>>>dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets en ik froward je >>>>>posts naar de FCCU. >>>>> >>>>>ML >>>>> >>>>>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat >>>>>hj wilt maar hier gaat het eigenlijk over >>>> >>>> >>>> >>>> >>>>>strafbare feiten >>>> >>>> >>>>maw : het links gedachtengoed in een kwaad daglicht >>>>stellen... >>>> >>>>Uwe Hayek. >>> >>>Ik bepaal niet wat strafbaars is ! De wet doet dat. >>> >>>Een positief beeld geven van de holocaust is strafbaar, punt. En dit >>>heeft niets te maken met andere argumenten (ik ben 200% voorstander van >>>de vrije meningsuiting maar er zijn grenzen die door de maatschappij >>>gelegd werden). >>> >> >> >> Welke maatschappij, uw maatschappij ? >> >> Hoog tijd om in Turkije te gaan beweren dat er ooit een >> genocide is gepleegt op de Armeniers. >> >> > Voor zover ik weet, woon ik in België en niet in Turkije ; dat gezegd > zijnde, durf ik wel met Turken over een genocide in Armenië te spreken. > Zoals altijd durf jij niet over de holocaust te spreken omdat je vindt dat > het juist was en dat het nog niet ver genoeg ging ; anders had je al lang > standpunt genomen TEGEN de holocaust maar elke keer probeer je over iets > anders te beginnen. > > Toon wie je echt bent en geef je duidelijke standpunt tegen de holocaust > vooralleer over iets anders te beginnen. > Kan jij mij zeggen waarom ik een standpunt zou moeten nemen tegen iets waar ik niets mee te maken heb of had ? Waarom vraag je niet naar mijn standpunt betr Nero, die stak toch Rome in brand. Ben ik daar ook schuldig aan ? Uw politiek correcten zijn de oorzeaak van elke genocide welke ooit gepleegd is, het is gemakkelijk de andere zijde op te kijken en dan te zeggen "Dat wisten wij niet" Rwanda/Armenie/de Goelags/Poll Pot/Castro/Mao/etc etc Wie heeft er wat tegen gedaan ? Juist ja, niemand, dus is het ganse Westen en bontgenoten verantwoordelijk, voor om het even welke uitmoording, want ze keken de andere kant uit. Mij, mijn beste politiek correcte, mij klap jij geen schuld aan. Daarvoor moeten er andere Nazi's opstaan. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#22 |
|
![]() Ghingis Khan wrote:
> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > >>Ghingis Khan wrote: >> >> >>>"Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >>>news:[email protected] cali.nl... >>> >>> >>>>Hayek wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>>Ik denk dat je dringrend naar een psychiater moet >>>>>>als je so denkt over de 'noodzaak' van Hitler en >>>>>>Stalin, ... en dat je denkt dat de holocaust niet >>>>>>zo kwaad was ! >>>>>> >>>>>>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden >>>>>>kunnen worden ? In feite, op die manier zeg je >>>>>>dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets en ik froward je >>>>>>posts naar de FCCU. >>>>>> >>>>>>ML >>>>>> >>>>>>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat >>>>>>hj wilt maar hier gaat het eigenlijk over >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>strafbare feiten >>>>> >>>>> >>>>>maw : het links gedachtengoed in een kwaad daglicht >>>>>stellen... >>>>> >>>>>Uwe Hayek. >>>> >>>>Ik bepaal niet wat strafbaars is ! De wet doet dat. >>>> >>>>Een positief beeld geven van de holocaust is strafbaar, punt. En dit >>>>heeft niets te maken met andere argumenten (ik ben 200% voorstander van >>>>de vrije meningsuiting maar er zijn grenzen die door de maatschappij >>>>gelegd werden). >>>> >>> >>> >>>Welke maatschappij, uw maatschappij ? >>> >>>Hoog tijd om in Turkije te gaan beweren dat er ooit een >>>genocide is gepleegt op de Armeniers. >>> >>> >> >>Voor zover ik weet, woon ik in België en niet in Turkije ; dat gezegd >>zijnde, durf ik wel met Turken over een genocide in Armenië te spreken. >>Zoals altijd durf jij niet over de holocaust te spreken omdat je vindt dat >>het juist was en dat het nog niet ver genoeg ging ; anders had je al lang >>standpunt genomen TEGEN de holocaust maar elke keer probeer je over iets >>anders te beginnen. >> >>Toon wie je echt bent en geef je duidelijke standpunt tegen de holocaust >>vooralleer over iets anders te beginnen. >> > > > Kan jij mij zeggen waarom ik een standpunt zou moeten nemen tegen > iets waar ik niets mee te maken heb of had ? > > Waarom vraag je niet naar mijn standpunt betr Nero, die stak toch Rome in > brand. > > Ben ik daar ook schuldig aan ? > > Uw politiek correcten zijn de oorzeaak van elke genocide welke ooit gepleegd > is, > het is gemakkelijk de andere zijde op te kijken en dan te zeggen > > "Dat wisten wij niet" > Rwanda/Armenie/de Goelags/Poll Pot/Castro/Mao/etc etc > > Wie heeft er wat tegen gedaan ? Juist ja, niemand, dus is het ganse > Westen en bontgenoten verantwoordelijk, voor om het even welke > uitmoording, want ze keken de andere kant uit. > > Mij, mijn beste politiek correcte, mij klap jij geen schuld aan. > > Daarvoor moeten er andere Nazi's opstaan. > Weer een bewijs dat je NIET DURFT ! Je bent een Nazi en je wil geen standpunt nemen tov de holocaust omdat je vindt dat het juist was ! Ik was nog niet geboren toen het gebeurde maar ik verafschuw het, zoals alle andere genocides (btw Rwanda was ook een 'Nazi' genocide : het ging alleen om de ras, niet om politieke tegenstanders). ML |
![]() |
#23 |
|
![]() "Bart G." <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Ik geloof in de volmaaktheid van het gebeuren. Dingen gebeuren bijgevolg > omdat ze moeten gebeuren. > > (Goed, ik ben schizofreen en heb wel extremer gedachten gehad maar dit vind > ik nog altijd redelijk). > > Zowel Hitler als Stalin waren een noodzaak voor deze wereld, zowel de > holocoust als de intifada idem dito. > > Ik zou dan ook niet willen oordelen over wie nu goed of fout zit want indien > we het kwaad in deze wereld zien als een "noodzakelijk kwaad", wat is er dan > nog zo kwaad aan? > > Wat betreft Israël en Palestina, wie moet hier de bonen vreten? Ze gunnen > elkaar het licht in de ogen niet, zowel joden als palestijnen zijn een > speelbal in handen van enkele machthebbers die hun macht niet willen > loslaten. > > Aangezien meer en meer blijkt vast te staan dat een globale > klimaatswijziging over een tiental jaren een 'point of no return" zal > bereiken zal de wereld er over enkele tientallen jaren helemaal anders > uitzien en gesteld dat geld dan niet zo belangrijk meer zal zijn, wat blijft > er dan nog over van links of rechts? > > Rechts en links is één groot bedrog, een keiharde geldoorlog achter > etiketten. Dringende vetre varkens om een troch die elkaar het eten proberen > te beletten! > > De tijd verhoudt zich tot de eeuwigheid zoals een lijn zich verhoudt tot een > punt. Dat ééne punt van waaruit alles is vertrokken en waarnaar alles > wederkeert. Al de rest is bijzaak! > > Prettige dag verder! > Van de drie mannen met baarden heeft alleen Darwin het bij het rechte eind bedoel je. Al die willen ter kapren varen moeten mannen met baarden zijn: Marx, Freud, Darwin ... (Spijtig maar Dolf had enkel een snor evenals Omarr; en VH die heeft haar op de verkeerde plaats.) WN. |
![]() |
#24 |
|
![]() "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Ghingis Khan wrote: > >> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> >>>Ghingis Khan wrote: >>> >>> >>>>"Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >>>>news:[email protected] scali.nl... >>>> >>>> >>>>>Hayek wrote: >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>>>Ik denk dat je dringrend naar een psychiater moet >>>>>>>als je so denkt over de 'noodzaak' van Hitler en >>>>>>>Stalin, ... en dat je denkt dat de holocaust niet >>>>>>>zo kwaad was ! >>>>>>> >>>>>>>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden >>>>>>>kunnen worden ? In feite, op die manier zeg je >>>>>>>dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets en ik froward >>>>>>>je posts naar de FCCU. >>>>>>> >>>>>>>ML >>>>>>> >>>>>>>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat >>>>>>>hj wilt maar hier gaat het eigenlijk over >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>>strafbare feiten >>>>>> >>>>>> >>>>>>maw : het links gedachtengoed in een kwaad daglicht >>>>>>stellen... >>>>>> >>>>>>Uwe Hayek. >>>>> >>>>>Ik bepaal niet wat strafbaars is ! De wet doet dat. >>>>> >>>>>Een positief beeld geven van de holocaust is strafbaar, punt. En dit >>>>>heeft niets te maken met andere argumenten (ik ben 200% voorstander van >>>>>de vrije meningsuiting maar er zijn grenzen die door de maatschappij >>>>>gelegd werden). >>>>> >>>> >>>> >>>>Welke maatschappij, uw maatschappij ? >>>> >>>>Hoog tijd om in Turkije te gaan beweren dat er ooit een >>>>genocide is gepleegt op de Armeniers. >>>> >>>> >>> >>>Voor zover ik weet, woon ik in België en niet in Turkije ; dat gezegd >>>zijnde, durf ik wel met Turken over een genocide in Armenië te spreken. >>>Zoals altijd durf jij niet over de holocaust te spreken omdat je vindt >>>dat het juist was en dat het nog niet ver genoeg ging ; anders had je al >>>lang standpunt genomen TEGEN de holocaust maar elke keer probeer je over >>>iets anders te beginnen. >>> >>>Toon wie je echt bent en geef je duidelijke standpunt tegen de holocaust >>>vooralleer over iets anders te beginnen. >>> >> >> >> Kan jij mij zeggen waarom ik een standpunt zou moeten nemen tegen >> iets waar ik niets mee te maken heb of had ? >> >> Waarom vraag je niet naar mijn standpunt betr Nero, die stak toch Rome in >> brand. >> >> Ben ik daar ook schuldig aan ? >> >> Uw politiek correcten zijn de oorzeaak van elke genocide welke ooit >> gepleegd is, >> het is gemakkelijk de andere zijde op te kijken en dan te zeggen >> >> "Dat wisten wij niet" >> Rwanda/Armenie/de Goelags/Poll Pot/Castro/Mao/etc etc >> >> Wie heeft er wat tegen gedaan ? Juist ja, niemand, dus is het ganse >> Westen en bontgenoten verantwoordelijk, voor om het even welke >> uitmoording, want ze keken de andere kant uit. >> >> Mij, mijn beste politiek correcte, mij klap jij geen schuld aan. >> >> Daarvoor moeten er andere Nazi's opstaan. >> > Weer een bewijs dat je NIET DURFT ! > > Je bent een Nazi en je wil geen standpunt nemen tov de holocaust omdat je > vindt dat het juist was ! > > Ik was nog niet geboren toen het gebeurde maar ik verafschuw het, zoals > alle andere genocides (btw Rwanda was ook een 'Nazi' genocide : het ging > alleen om de ras, niet om politieke tegenstanders). > De uwen verafschuwen niets, zij hebt laten gebeuren, zij hebben er niets tegen gedaan, nadien veroordelen is gemakkelijk, doet zelfs geen pijn. Ik veroordeel *elke* moord wat jij niet doet, jij veroordeeld enkel de genocide op het Joodse Volk. Dat is nu net het verschil tussen u en mij. Dat is nu net het verschil tussen politiek correct en mij. Eerst laten gebeuren en nadien, zoals Verhofstadt, zich gaan verontschuldigen dat het gebeurt is, zo ken ik ze, de politiek correcte hypocrieten. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#25 |
|
![]() "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Bart G. wrote: >> Ik geloof in de volmaaktheid van het gebeuren. Dingen gebeuren bijgevolg >> omdat ze moeten gebeuren. >> > Ik denk dat je dringrend naar een psychiater moet als je so denkt over de > 'noodzaak' van Hitler en Stalin, ... en dat je denkt dat de holocaust niet > zo kwaad was ! > > Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, op > die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets > en ik froward je posts naar de FCCU. > > ML > > PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat > het eigenlijk over strafbare feiten ! Ik denk dat jij wat relaxatietherapie nodig hebt Emmel of een nieuwe bril. Bart G schreef over de volmaaktheid van het gebeuren, de dingen gebeuren omdat ze moeten gebeuren, omdat ze eenvoudig weg voortvloeien uit voorgaande acties. Absoluut gezien bestaat goed en slecht niet omdat goed en slecht tijd- en ruimtegebonden zijn. Wat wij goed vinden, kan iemand aan de andere kant van de wereld of de generatie na ons slecht vinden. Iets het etiket "goed" of "slecht" opkleven is een modeverschijnsel. Nergens heeft Bart G. beweert dat de holocaust goed was of heeft hij de holocaust ontkend. Dus er is helemaal niks strafbaars gebeurd. De holocaust is gebeurd. Punt andere lijn. Er is terecht een einde aan gemaakt, de geallieerden hebben terecht een einde gemaakt aan Hitlers Rijk. Maar wie waren nu de goede ? De Duitsers of de Geallieerden ? Hitler heeft de macht kunnen grijpen omwille van de strenge strafmaatregelen die aan het Duitse volk werden opgelegd na WOI. Hitler heeft zijn machtsbasis kunnen leggen omdat de andere landen het verwaarloosden om op te treden, zolang zij zelf niet bedreigd werden ... De Geallieerden hebben ook oorlogsmisdaden gepleegd (de grootste aantallen burgerslachtoffers tijdens bombardementen vielen tijdens geallieerde acties). En wat de herdenking van de holocaust betreft, zoals ik elders in deze nieuwsgroep schreef, dat vind ik hypocriet omdat het gebruikt wordt door regeringen en volkeren om de eigen misdaden te versluieren. Voor alle zekerheid voeg ik er hier aan toe, dat ik de holocaust niet ontken en zeker niet wil goedpraten. Maar de holocaust was niet de eerste volkerenmoord of misdaad tegen de menselijkheid of massamoord in opdracht van een regering en het was zeker niet de laatste en ook nu gebeurt het nog, maar die regeringen nemen dan wel deel aan de herdenkingen van de holocaust. Wat ik hypocriet noem. Pugi! |
![]() |
#26 |
|
![]() "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... > Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, op > die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets > en ik froward je posts naar de FCCU. Onnozelaar. > ML > > PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat > het eigenlijk over strafbare feiten ! Onzin, jij bent van het type dat duidelijk <niet> duldt dat iedereen het recht heeft te schrijven wat hij wil, en die dan maar bij papa gaat zeuren als één van de andere kindjes iets stouts tegen hem gezegd heeft. Je bent een abject, beklagenswaardig sujet, en je kan wmb best zo snel mogelijk uit be.politics verdwijnen. Hier is de regel dat iedereen mag zeggen wat hij wil, en kleuterachtige overdragers zijn daarbij ongewenst. Doe iets aan je tolerantiedrempel of rot anders op! Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en inquisiteurs) |
![]() |
#27 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > >> Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, op >> die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets >> en ik froward je posts naar de FCCU. > > Onnozelaar. > >> ML >> >> PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat >> het eigenlijk over strafbare feiten ! > > Onzin, jij bent van het type dat duidelijk <niet> duldt dat iedereen het > recht heeft te schrijven wat hij wil, en die dan maar bij papa gaat zeuren > als één van de andere kindjes iets stouts tegen hem gezegd heeft. Je bent > een abject, beklagenswaardig sujet, en je kan wmb best zo snel mogelijk > uit be.politics verdwijnen. Hier is de regel dat iedereen mag zeggen wat > hij wil, en kleuterachtige overdragers zijn daarbij ongewenst. Doe iets > aan je tolerantiedrempel of rot anders op! > > Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en > inquisiteurs) Kalm blijven Krokkie, bij het FCCU zijn ze meer onzin gewoon dan deze Emmel hier komt te spuien. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#28 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> wrote
> Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en > inquisiteurs) Op de foto's zie je er nochtans een toffe gast uit... :-))) Koen |
![]() |
#29 |
|
![]() "Koen Robeys" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> wrote > > > Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en > > inquisiteurs) > > Op de foto's zie je er nochtans een toffe gast uit... > > :-))) > > Koen is ie ook. Maar ssssst ... hij weet het zelf maar al te goed ... ;-) hedwig |
![]() |
#30 |
|
![]() Krokke8aas wrote:
> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > > >>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, op >>die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets >>en ik froward je posts naar de FCCU. > > > Onnozelaar. > > >>ML >> >>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat >>het eigenlijk over strafbare feiten ! > > > Onzin, jij bent van het type dat duidelijk <niet> duldt dat iedereen het > recht heeft te schrijven wat hij wil, en die dan maar bij papa gaat zeuren > als één van de andere kindjes iets stouts tegen hem gezegd heeft. Je bent > een abject, beklagenswaardig sujet, en je kan wmb best zo snel mogelijk uit > be.politics verdwijnen. Hier is de regel dat iedereen mag zeggen wat hij > wil, en kleuterachtige overdragers zijn daarbij ongewenst. Doe iets aan je > tolerantiedrempel of rot anders op! > > Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en > inquisiteurs) > > Ik moet de mening van iedereen maar van u mag ik niet doen wat ik wil ? En je hebt zelfs zo weinig te zeggen dat je grof wordt ; typisch van mensen van je kaliber : die moeten direct geweld gebruiken of grof zijn. ML |
![]() |
#31 |
|
![]() Pugi! wrote:
> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... > >>Bart G. wrote: >> >>>Ik geloof in de volmaaktheid van het gebeuren. Dingen gebeuren bijgevolg >>>omdat ze moeten gebeuren. >>> >> >>Ik denk dat je dringrend naar een psychiater moet als je so denkt over de >>'noodzaak' van Hitler en Stalin, ... en dat je denkt dat de holocaust niet >>zo kwaad was ! >> >>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, op >>die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets >>en ik froward je posts naar de FCCU. >> >>ML >> >>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat >>het eigenlijk over strafbare feiten ! > > > Ik denk dat jij wat relaxatietherapie nodig hebt Emmel of een nieuwe bril. > Bart G schreef over de volmaaktheid van het gebeuren, de dingen gebeuren > omdat ze moeten gebeuren, omdat ze eenvoudig weg voortvloeien uit voorgaande > acties. > Absoluut gezien bestaat goed en slecht niet omdat goed en slecht tijd- en > ruimtegebonden zijn. Wat wij goed vinden, kan iemand aan de andere kant van > de wereld of de generatie na ons slecht vinden. Iets het etiket "goed" of > "slecht" opkleven is een modeverschijnsel. > Nergens heeft Bart G. beweert dat de holocaust goed was of heeft hij de > holocaust ontkend. Dus er is helemaal niks strafbaars gebeurd. > Hij schreef toch dat de holocaust een 'noodzaak' was ! ik citeer : <Quote> > Zowel Hitler als Stalin waren een noodzaak voor deze wereld, zowel de > holocoust als de intifada idem dito. <Unquote> En jij beweren dat hij het niet goed vond ? Hij vindt niet alleen gooed maar een noodzaak, wat nog erger is. Of niet soms ? ML |
![]() |
#32 |
|
news:[email protected] i.nl... > Krokke8aas wrote: >> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> >> >>>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, >>>op die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer >>>zoiets en ik froward je posts naar de FCCU. >> >> >> Onnozelaar. >> >> >>>ML >>> >>>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat >>>het eigenlijk over strafbare feiten ! >> >> >> Onzin, jij bent van het type dat duidelijk <niet> duldt dat iedereen het >> recht heeft te schrijven wat hij wil, en die dan maar bij papa gaat >> zeuren als één van de andere kindjes iets stouts tegen hem gezegd heeft. >> Je bent een abject, beklagenswaardig sujet, en je kan wmb best zo snel >> mogelijk uit be.politics verdwijnen. Hier is de regel dat iedereen mag >> zeggen wat hij wil, en kleuterachtige overdragers zijn daarbij >> ongewenst. Doe iets aan je tolerantiedrempel of rot anders op! >> >> Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en >> inquisiteurs) > Ik moet de mening van iedereen maar van u mag ik niet doen wat ik wil ? > En je hebt zelfs zo weinig te zeggen dat je grof wordt ; typisch van > mensen van je kaliber : die moeten direct geweld gebruiken of grof zijn. Ik grof? Mensen hier komen bedreigen met je belachelijke overdraagmanieren, dat is niet grof misschien? Ja, ik ben allergisch aan klikkers en inquisiteurs: het is de enige soort die ik niet verdraag. Het Vrije Woord is mij heilig en typetjes die denken dat ze kunnen dreigen met muilkorfwetten kunnen idd voor mij de pot op. Stel je wat toleranter op en je kan hier vertellen wat je wil. Kan je die ruimdenkendheid niet opbrengen, dan zal je hier snel weglopen. En wat dat "iets te vertellen hebben" betreft: op je kinderachtige bedreigeingen na, moeten we hier van jou het eerste nog zien. Krokke8aas |
![]() |
#33 |
|
![]() "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> Krokke8aas wrote: >>> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] i.nl... >>> >>> >>>>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, >>>>op die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer >>>>zoiets en ik froward je posts naar de FCCU. >>> >>> >>> Onnozelaar. >>> >>> >>>>ML >>>> >>>>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat >>>>het eigenlijk over strafbare feiten ! >>> >>> >>> Onzin, jij bent van het type dat duidelijk <niet> duldt dat iedereen het >>> recht heeft te schrijven wat hij wil, en die dan maar bij papa gaat >>> zeuren als één van de andere kindjes iets stouts tegen hem gezegd heeft. >>> Je bent een abject, beklagenswaardig sujet, en je kan wmb best zo snel >>> mogelijk uit be.politics verdwijnen. Hier is de regel dat iedereen mag >>> zeggen wat hij wil, en kleuterachtige overdragers zijn daarbij >>> ongewenst. Doe iets aan je tolerantiedrempel of rot anders op! >>> >>> Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en >>> inquisiteurs) >> Ik moet de mening van iedereen maar van u mag ik niet doen wat ik wil ? >> En je hebt zelfs zo weinig te zeggen dat je grof wordt ; typisch van >> mensen van je kaliber : die moeten direct geweld gebruiken of grof zijn. > > Ik grof? Mensen hier komen bedreigen met je belachelijke > overdraagmanieren, dat is niet grof misschien? Ja, ik ben allergisch aan > klikkers en inquisiteurs: het is de enige soort die ik niet verdraag. Het > Vrije Woord is mij heilig en typetjes die denken dat ze kunnen dreigen met > muilkorfwetten kunnen idd voor mij de pot op. Stel je wat toleranter op en > je kan hier vertellen wat je wil. Kan je die ruimdenkendheid niet > opbrengen, dan zal je hier snel weglopen. > > En wat dat "iets te vertellen hebben" betreft: op je kinderachtige > bedreigeingen na, moeten we hier van jou het eerste nog zien. > Krokke8aas, nu ben je echt kwaad hééé -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ |
![]() |
#34 |
|
![]() "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > Pugi! wrote: > >> "Emmel" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] i.nl... >> >>>Bart G. wrote: >>> >>>>Ik geloof in de volmaaktheid van het gebeuren. Dingen gebeuren >>>>bijgevolg omdat ze moeten gebeuren. >>>> >>> >>>Ik denk dat je dringrend naar een psychiater moet als je so denkt over de >>>'noodzaak' van Hitler en Stalin, ... en dat je denkt dat de holocaust >>>niet zo kwaad was ! >>> >>>Weet je dat zulke beweringen stafbaar zouden kunnen worden ? In feite, op >>>die manier zeg je dat Hitler gelijk had ! Schrijf je nog een keer zoiets >>>en ik froward je posts naar de FCCU. >>> >>>ML >>> >>>PS : iedereen heeft het recht om te schrijven wat hj wilt maar hier gaat >>>het eigenlijk over strafbare feiten ! >> >> >> Ik denk dat jij wat relaxatietherapie nodig hebt Emmel of een nieuwe >> bril. Bart G schreef over de volmaaktheid van het gebeuren, de dingen >> gebeuren omdat ze moeten gebeuren, omdat ze eenvoudig weg voortvloeien >> uit voorgaande acties. >> Absoluut gezien bestaat goed en slecht niet omdat goed en slecht tijd- en >> ruimtegebonden zijn. Wat wij goed vinden, kan iemand aan de andere kant >> van de wereld of de generatie na ons slecht vinden. Iets het etiket >> "goed" of "slecht" opkleven is een modeverschijnsel. >> Nergens heeft Bart G. beweert dat de holocaust goed was of heeft hij de >> holocaust ontkend. Dus er is helemaal niks strafbaars gebeurd. >> > Hij schreef toch dat de holocaust een 'noodzaak' was ! > > ik citeer : > <Quote> >> Zowel Hitler als Stalin waren een noodzaak voor deze wereld, zowel de >> holocoust als de intifada idem dito. > > <Unquote> > > En jij beweren dat hij het niet goed vond ? Hij vindt niet alleen gooed > maar een noodzaak, wat nog erger is. Of niet soms ? > > ML Ja, dat beweer ik; er is een verschil tussen noodzaak en goed vinden. Als ik gangreen heb in linkerhand, dan is afzetten een noodzaak, maar ik zou dat niet goed vinden. Zelfde met toenemende verkeerscontroles, ik zou niet durven zeggen dat ik dat goed vind, maar het is wel noodzakelijk om het aantal verkeersslachtoffers te verminderen. Een ettergezwel laten openbarsten is noodzakelijk, maar goed of leuk, zou ik het niet noemen. Noem Hitler en Stalin dan ettergezwellen van de maatschappij, is dat goed of slecht ? Het is tot expressie komen van wat er leeft in de maatschappij. Absoluut gezien, is er geen goed of kwaad, is ook wat door verschillende spirituele leraars wordt onderwezen. Het geeft geen zin om Hitler of Stalin tot een monster te bestempelen en Jezus en Boeddha tot heiligen. Als je iets wilt er uit leren, aanvaardt dan dat Hitler, Stalin, Pol Pot, Bush, Damiaan, Jezus, Boeddha, ... mensen zijn zoals jij en ik. Het is jij die beslist wat je met je talenten, energie, tijd, motivatie, ... doet. Wat wordt je ? Een nieuwe Hitler, de nieuwe messias of gewoon emmel ? The choice is yours. Nog zoiets wat veel goed versus slecht reacties uitlokt : het Vlaams Belang. Ik maak me absoluut geen zorgen over de opkomst van het Vlaams Belang, alhoewel ik eerder links ben en milieuminded. Het Vlaams Belang is gewoon de expressie van angst en wantrouwen t.o.v. allochtonen, de angst voor werkeloosheid, de frustratie over de transfers naar Wallonië en de onwil van waalse partijen, het onbegrip en wantrouwen tov europa, ... Is het Vlaams Belang het enige antwoord daarop nee, maar de andere partijen slagen er niet in om duidelijk antwoord te geven. En een laagje schmink over de puist of een handschoen over de door gangreen aangetaste hand (lees cordon sanitair) helpen niet echt. Het Vlaams Belang is de expressie van een bepaald stroming, gedachtengoed binnen de maatschappij, net zoals alle andere partijen. Is het Vlaams Belang goed of slecht ? Geen van beide; het Vlaams Belang is er gewoon. To be or not to be. Net zoals de andere partijen. PS: Alle partijen spelen in op angsten, is ook reden dat ik niet ben gaan stemmen voor laatste verkiezingen. ;-) Pugi! |
![]() |
#35 |
|
![]() Krokke8aas wrote:
> Ik grof? Mensen hier komen bedreigen met je belachelijke overdraagmanieren, > dat is niet grof misschien? Ja, ik ben allergisch aan klikkers en > inquisiteurs: het is de enige soort die ik niet verdraag. Het Vrije Woord > is mij heilig en typetjes die denken dat ze kunnen dreigen met > muilkorfwetten kunnen idd voor mij de pot op. Stel je wat toleranter op en > je kan hier vertellen wat je wil. Kan je die ruimdenkendheid niet > opbrengen, dan zal je hier snel weglopen. > > En wat dat "iets te vertellen hebben" betreft: op je kinderachtige > bedreigeingen na, moeten we hier van jou het eerste nog zien. Néh! :) -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#36 |
|
![]() Vitae forma vocatur, "hedwig" <hedwig-eembeeck@tiscalinetpuntjebe>, die
Sun, 30 Jan 2005 17:58:25 +0100, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Koen Robeys" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> wrote >> >> > Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en >> > inquisiteurs) >> >> Op de foto's zie je er nochtans een toffe gast uit... >> >> :-))) >> >> Koen > >is ie ook. >Maar ssssst ... hij weet het zelf maar al te goed ... ;-) > >hedwig > Dirk Vermeer en jezelf vielen ook in dat opzicht enorm mee! -- Fusti |
![]() |
#37 |
|
news:[email protected] i.nl > Krokke8aas wrote: <snip> >> Onnozelaar. <snip> > Ik moet de mening van iedereen maar van u mag ik niet doen wat ik wil > ? En je hebt zelfs zo weinig te zeggen dat je grof wordt ; typisch van > mensen van je kaliber : die moeten direct geweld gebruiken of grof > zijn. Hier ziede, trolletje, de Koen Robeys-kuur; Ploink. |
![]() |
#38 |
|
![]() "Koen Robeys" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] > "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> wrote > >> Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en >> inquisiteurs) > > Op de foto's zie je er nochtans een toffe gast uit... Vandaag ontdekt op wie Croque lijkt. Donald Suyckerland.... ;-) |
![]() |
#39 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... > "Koen Robeys" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] >> "Krokke8aas" <krokke apestaartje advalvas be> wrote >> >>> Krokke8aas (wordt pissig van zelfbenoemde volkscommissarissen en >>> inquisiteurs) >> >> Op de foto's zie je er nochtans een toffe gast uit... > > Vandaag ontdekt op wie Croque lijkt. > Donald Suyckerland.... Sutherland. Je bent niet de eerste. Alleen ben ik wel vrij zeker wie mijn vader is. Krokke8aas |
![]() |
#40 |
|
![]() "aghasee" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] i.nl... > Hier ziede, trolletje, de Koen Robeys-kuur; > Ploink. LOL Wat zou Koen hiervan vinden? Krokke8aas |