![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Voor een snelklaar ding (maar vreselijk voor de cholesterol en de bloeddruk: maan een paprika leeg, vul die half met blokje kaas, giet daarin twee eieren en een fijngesnieperd ui of een teentje knoflook, en plaats in de oven. Jammie
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik gelijk iets te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Waar is onze bicky fanclub gebleven?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Frikandon mee puree en kriekskes. Heerlijk. (gehaktbrood voor de nederlanders)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Mosselen (met brood en pils)!
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() mosselen met frieten.
scampi's met looksaus. make my may. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maakt mijn oma altijd, heel goed ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frieteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben allergisch aan mosselen.
![]() Verder eet ik nogal veel frieten. Wie me een beetje kent, weet ook dat mijn culinaire kunsten niet veel verder komen dan frieten bakken ![]() Mijn favo gerecht is paling in de room met frieten.
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dik gesneden zodat hij vanbinnen nog een beetje 'wak' blijft? Witte rozijnen? Een glaasje Coutet erbij? Doe mij dan ook een portietje. Vóór de frieten.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Witloof in hesperolletjes met kaassaus
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Dr gaat niks boven de gehaktballen die m'n grootmoeder klaarmaakt, met van die saus waarvan je maag bijna ontploft na twee happen.
Verder spaghetti (met dezelfde heerlijke saus), biefstuk-friet (met champignonsaus, let wel: meer champignon dan saus), worst met rooie kool, pitta, frieten me stoversaus (viandel en zigeunerstik incl.) en chips me paprika. vo te drinken: cola, rodenbach, rochefort of rooie wijn (naargelang moment van de dag) eet ik NIET: spruiten, prei, rabarber, alle soorten kaas drink ik NIET: spuitwater, guinness, witte wijn, gini |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ik nu niet te veeleisend? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Oosterse gerechten , een zeker "beriani with chicken" mjam mjam , een nog wat een pittige sausje erbij dan zijn we in de hemel ,lekker....
![]() |
#37 |
|
![]() Weet hier iemand waar ik "oosterse recepten" te vinden zijn ?? Dan kan ik ze zelf maken , alhoewel ik geen kok ben
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 31 januari 2005 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik breng wel dessert mee ![]()
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 31 januari 2005 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |