![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 31 januari 2005 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stel je voor miljoenen mensen van de mahgreblanden die er bij komen en geen pensioen of andere uitkering hebben!! En plots recht zouden hebben op een europees leefloon en als ze ouder zijn hun europees pensioen.[/quote] Heb ik, iets gemist? Worden de pensioen en uitkeringen nu al Europees uitgekeerd. Tjee, ik ben blijkbaar lang op Mars geweest... Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 31 januari 2005 om 17:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alles was veel verser en veel goedkoper trouwens, maar zonder dat prijsverschil prefereer ik evenzo hun waren. Citaat:
Citaat:
En als je dat allemaal gedaan hebt dan kan je aan onze europese economie inderdaad een ENORME boost geven door je tomaatjes bij de plaatselijke groentenboer te kopen ![]() Citaat:
Dat is niet zomaar conservatief denken, dat is simpelweg achteruit boeren.
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() hebde gij een adres van ne katholieke nachtwinkel?
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() M.V.B, jou teksten beginnen steeds vaker over een te komen met het Nazi-beleid tegen Joden.
Koop niks van Joden!! Zegt kristalnacht u iets? BTW: Kebab is en blijft Turks en het is en blijft verrukkelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() JIj betn het toch die zegt dat mensen zich moeten aanpassen?
Gaan er een paar mensen bedrijven oprichten en zo de economie is het weer niet goed, jouw enige doel is alle moslims hier wegkrijgen en kom dan niet met domme argumenten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om ''de Europese economie te steunen''? Je steunt de Europese economie evengoed als je het bij een Turk koop, want hij betaalt hier belasting, elektriciteit, huur enz. enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Joden kopen ook enkel in hun winkels.... Het is dan ook niet meer dan normaal dat Vlamingen in Vlaamse winkels kopen.. en Turken in Turkse winkels.
Iedereen is daar vrij in, n'est-ce pas? Ik koop eerder wat het dichtste bij is en goed voor de portemonnee.
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan krijg je weer wij tegen hen en zij tegen hen en ons. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaat er hier nu eindelijk eens iemand "Marokko" goed schrijven? Zo moeilijk lijkt me die opdracht toch niet?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je moet beetje leren tussen de lijnen lezen ![]() Alleen de moslims die dagelijks met allah&mohamed praten kennen de toekomst ![]() ![]() ![]() Ge denkt toch nie als ik scheel van de honger ben, en er is daar een mustafa die broodjes verkoopt, dan zal ik ze zeker binnenspelen. Nood breekt wet ![]() Ben nog maar een newby op da gebied, k'moet nog volharden, joke he. ![]() Als je iets zegt over den islam, dan komen der hier direct zeveren dat de kerk dit en daar...... Ik heb niets met de kerk en de kerk heeft niets met mij. Dus mij kun je daar nie mee op m'n paard zetten ![]() heb niets tegen koreanen, vietnamezen,brazilianen,mexicanen,nigerianen,chile nen, marrokanen,enz.......... Maar ben wel tegen het feit dat europa vol aan het lopen is met mensen die europa aan het verzieken zijn. Lees moslimtiranie,moord,aanslagen,enz.... Mijn excuses als ik daar maar nie kan aan wennen. Als ik eens naar brussel ga dan erger ik me ook aan die sukkelaars die aan de rode lichten m'n auto zogezegd willen wassen ![]() Nogmaal al die dingen hebben idd hun charmes in het land van herkomst. Vanaf dat je een duidelijk bepaald standpunt neemt, is die vergelijking daar met nazi's. Marroko is van de marrokanen, en de thailand van de thai's,enz. K'zie Marroko al vol lopen met vlamingen ![]() ![]() Da zou de marrokanen ook nie graag hebben en wij verstaan dat, maar omgekeerd is er geen begrip en dit komt door hun geloof. Maw dit is weer de eeuwige zelfde zever, Het probleem islam. Ik vind dat we elkander moeten respecteren elk in ons eigen land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door cortelinckx : 31 januari 2005 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Waar kunt ge de twee tesamen krijgen 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik koop nooit bij den turk of marokkaan en zelfs als ik zonder sigaretten zit rook ik liever niet dan ze in de nachtwinkel te halen.Kebab vind ik lekker maar kan ik ook zelf maken pitta ook en trouwens er gaat niks boven de eigen groenten en vlees en ne goeie petat erbij die uit vlaamse bodem komt se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |