![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gisteren ben ik bekanst van mijn velo gereden terwijl ik op de daarvoor voorziene oversteekplaats overstak. In Italië rijden ze op een heel specifieke manier, totaal ongediciplineerd, en toch zit er een soort van systeem in, als je even hard meerijd met de flow gebeurt er niks, (geloof me, ik spreek uit ondervinding). Wat je daar regelmatig tegenkomt zijn ofwel mensen die hard rijden en vlot rijden, en ofwel mensen die extreem traag rijden met een half wrak. Auto's moeten hier maar om de 4 jaar gekeurd worden ,... Alles wat in gelijk wel ander beschaafd europees land niet mag, kan daar , dubbel parkeren, over witte meten rijden, gewoon een rijvak bijmaken, oversteken waar het niet mag, enz... Maar durf u niet verkeerd parkeren op het marktplein, want binnen de halve minuut staat er een flik aan uw auto. Het barst daar van de politie, Daar is pas blauw op straat, ik vraag me soms af of er wel Italianen over zijn om de andere overheidsjobs uit te oefenen, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Peter001 : 2 februari 2005 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
en de italianen kijken wel goed als ze oversteken, al is het ergens waar geen zebrapad ligt, in tegenstelling tot hier, waar men de mensen gewoon maakt dat als er witte strepen op de baan liggen dat ze met hun ogen dicht mogen overlopen
![]() |