Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2005, 15:31   #21
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
bwa kmoet zeggen dat die heisa over italiaanse racers nogal overdreven is.
langs de andere kant zal je er wel niet snel voetgangers blindelings een viervaksbaan zien oversteken...
als je aan buitenlanders die in belgie gereden hebben, vraagt of we zo rustig rijden zullen ze echter ook niet positief zijn.

even over vrachtwagens... ik dacht dat die niet mochten inhalen bij regenweer? is die wet al weer ingetrokken ofzo? laatste tijd heb ik al toeren moeten uithalen om niet te verzuipen in het spoor van zowel buitenlandse als binnenlandse chauffeurs...
Ik spreek hier over Italianen op Italiaanse wegen, !

Gisteren ben ik bekanst van mijn velo gereden terwijl ik op de daarvoor voorziene oversteekplaats overstak.

In Italië rijden ze op een heel specifieke manier, totaal ongediciplineerd, en toch zit er een soort van systeem in, als je even hard meerijd met de flow gebeurt er niks, (geloof me, ik spreek uit ondervinding). Wat je daar regelmatig tegenkomt zijn ofwel mensen die hard rijden en vlot rijden, en ofwel mensen die extreem traag rijden met een half wrak. Auto's moeten hier maar om de 4 jaar gekeurd worden ,...

Alles wat in gelijk wel ander beschaafd europees land niet mag, kan daar , dubbel parkeren, over witte meten rijden, gewoon een rijvak bijmaken, oversteken waar het niet mag, enz...

Maar durf u niet verkeerd parkeren op het marktplein, want binnen de halve minuut staat er een flik aan uw auto. Het barst daar van de politie, Daar is pas blauw op straat, ik vraag me soms af of er wel Italianen over zijn om de andere overheidsjobs uit te oefenen,
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 16:18   #22
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
bwa kmoet zeggen dat die heisa over italiaanse racers nogal overdreven is.
langs de andere kant zal je er wel niet snel voetgangers blindelings een viervaksbaan zien oversteken...
als je aan buitenlanders die in belgie gereden hebben, vraagt of we zo rustig rijden zullen ze echter ook niet positief zijn.

even over vrachtwagens... ik dacht dat die niet mochten inhalen bij regenweer? is die wet al weer ingetrokken ofzo? laatste tijd heb ik al toeren moeten uithalen om niet te verzuipen in het spoor van zowel buitenlandse als binnenlandse chauffeurs...
ik dacht dat het verboden was om in intehalen bij regenweer
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 16:31   #23
Peter001
Banneling

Peter001's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Peter001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter001
Tja er zitten inderdaat wegpiraten op onze wegen!!! Waar men ook eens werk moet van maken is een wegenvignet voor buitenlandse gebruikers van onze wegen. Want zij rijden deze ook kapot!!! Wie draaït daarvoor dan op??? Wij de kleine man, de belastingsbetaler natuurlijk. Met zo een wegenvignet (die trouwens in heel veel Europese landen bestaat) kunnen ze dan al een groot deel van onderhouds- en herstellingswerken bekostigen!!! En op deze manier een stukje teruggeven aan ons, belastingsbetalers!!! Door bv onze rijtaks naar beneden te halen!!!

Laatst gewijzigd door Peter001 : 2 februari 2005 om 16:32.
Peter001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 22:19   #24
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Ik spreek hier over Italianen op Italiaanse wegen, !
ik over belgen op belgische wegen!
Citaat:
Gisteren ben ik bekanst van mijn velo gereden terwijl ik op de daarvoor voorziene oversteekplaats overstak.
dan zal dat eerder komen door het feit dat je gewoon overstak, daan aan gebrek aan respect van italianen voor fietsers. als ik met men fiets langs de kant van de weg rij gaan alle italianen in een mooie bocht om me heen.
Citaat:
In Italië rijden ze op een heel specifieke manier, totaal ongediciplineerd, en toch zit er een soort van systeem in, als je even hard meerijd met de flow gebeurt er niks, (geloof me, ik spreek uit ondervinding). Wat je daar regelmatig tegenkomt zijn ofwel mensen die hard rijden en vlot rijden, en ofwel mensen die extreem traag rijden met een half wrak. Auto's moeten hier maar om de 4 jaar gekeurd worden ,...
Alles wat in gelijk wel ander beschaafd europees land niet mag, kan daar , dubbel parkeren, over witte meten rijden, gewoon een rijvak bijmaken, oversteken waar het niet mag, enz...

Maar durf u niet verkeerd parkeren op het marktplein, want binnen de halve minuut staat er een flik aan uw auto. Het barst daar van de politie, Daar is pas blauw op straat, ik vraag me soms af of er wel Italianen over zijn om de andere overheidsjobs uit te oefenen,
dus dubbel parkeren mag nie mor als het op tmarkplein is magget opeens wel... beetje dubbel nie? ik zie er regelmatig wagens dubbel geparkeerd staan, maar dat zie ik ook als ik in antwerpen of gent rij.
en de italianen kijken wel goed als ze oversteken, al is het ergens waar geen zebrapad ligt, in tegenstelling tot hier, waar men de mensen gewoon maakt dat als er witte strepen op de baan liggen dat ze met hun ogen dicht mogen overlopen

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be