![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het antwoord die blokkerkes nu moeten verzinnen, "ze willen het Belang de wind uit de zeilen nemen". Of wil het belang mischien lever dat de N-VA faalt in haar opdracht? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het was hem voor de CD&V bij de inlijving van het NVA enkel maar te doen om die kleine 4% extra, maar last but not least, hun rechterzijde binnen te houden en niet te zien verlopen naar rechts. Wanneer de rol van het NVA zal zijn uitgespeeld en hun lucratieve krachten zijn opgeslorpt door mama CD&V , dan wordt de lastige en onbekwame ballast gedumpt. Dat onze vriend De Wever dit maar al te goed beseft. Bourgeois maakt btw nu al deel uit van mama uit dankbaarheid voor de minister portefeuille. Natuurlijk wil het Vlaams Belang dat NVA in de opdracht faalt net zozeer als CD&V wil dat Guy faalt in de zijne. The duty of the opposition is to oppose remember. Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar zeg eens ,.....kwam CD&V in het verleden dan zoveel op voor Vlaanderen ? En is NVA niet alleen maar een excuus-truus voor die (door ACW vleugel) overwegend links en belgicistische partij ? Groetjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() peter, dat was ironisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met BHV doen de Walen een grote toegeving. Het zou me niet verbazen als Vlaanderen in de plaats iets teruggeeft onder tafel. Di Rupo is allesbehalve dom, hij weet dat BHV uiteindelijk gesplitst zal worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2 Ik wil het Belang niet in de regering, maar na volgende verkiezingen zal het niet anders kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
A/ Di Rupo wil de MR uit de federale regering (dit is geen geheim na de gewestelijke wissel) Daardoor heeft hij 2 redenen: 1/ Met Joëlle Milquet aan zijn zijde zal hij nog beter Waals-nationalistisch scoren (de CDH telt electoraal toch niet mee in Wallonië) 2/ Met deze beweging jaagt hij Verhofstadt nog meer angst aan zijn postje te verliezen (dit blijkt duidelijk uit de chantageuitspraak (2X) De Croo ivm Vlaamse regeringsdeelname) waardoor hij nog meer tweedracht zaait in het hart van het reeds bij voorbaat verkochte Vlaamse front én het zogenaamde forum. Samengevat: zolang de sossen (de VLD is reeds door verafstoot uitgevreten langs binnenuit) hier nog als intravlaamse communautaire splijtzwam kunnen aan de regering deelnemen is elke Vlaamse verzuchting ten dode opgeschreven. Daarom wordt het hoog tijd dat het Vlaams Belang als regeringspartner incontournabele wordt.
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben blij dat na 20 jaar en na 13 verkiezingsnederlagen tov het VB men eindelijk overweegt om naar de mensen te luisteren. Evenwel wil ik het volgende opmerken: Verafstoot heeft die truuk al gedaan. Eerst hoog van de toren blazen van hoe Vlaams hij wel niet is en dan bij de eerste de beste mogelijkheid de Vlamingen schaamteloos verraden. Dat deze truuk niet meer werkt heeft de CD&V tot schade en schande moeten vaststellen. Wij treden niet toe als BHV..., Op 3 minuutjes is dat geregeld...., Splitising van NMBS..., splitsing van sociale zekerheid...., enz enz Resultaat? 1 zetel verlies voor CD&V. Wie wil er voor een verradelijk copie stemmen als het origineel voorhanden is?
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verplicht u om mee te regeren met partijen waarvan de principes u niet aanstaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
De NVA moet uiteraard mee als kartelpartner De Sossen moeten mee voor hun zuilen en dank zij de PS (wegens regeringsevenwicht) De Liberalen voor de postjes van hun top Vijf. Zeer logische doch laakbare redenen maar wel de harde realiteit. Aan de andere kant mag men [font=Arial Black]niet[/font] met het VB wegens de PC van het establishment. En dit [font=Arial Black]ONDANKS[/font] de frustratiekramp van Somerke bij P&Besmet op vrijdagavond waarin hij haarfijn uitlegde dat enige samenwerking met het VB uitgesloten was. Hij gaf 3 voorbeelden: A/ De economislche modelvisie van het Vlaams Belang is duidelijk[font=Arial Black] links ![]() B/ Het VB loopt de vakbonden achterna ![]() C/ Het VB is tegen de afschaffing van het brugpensioen. En daarom is het VB een [font=Arial Black]extreem rechtse[/font] partij. ![]() 't is maar dat we het weten niwaar ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 februari 2005 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Hoe extreem rechts zijn in die logica de sossen dan? [size=1]En ik maar denken dat je in dit land alleen extreem rechts bent als je tégen corruptie, misdaad en slecht bestuur bent en vóór vrijheid en onafhankelijkheid. ![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
vrij zwak van hem. Vroeger kon ik hem nog wel hebben, maar de laatste tijd is hij meer en meer het schoothondje van de (voor mij) onuitstaanbare linkse partijtop. Afvoeren dus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat het Vb de vakbonden wil afschaffen dat is een feit ja. Dat betekend dat de gewone man nergens meer kan op terugvallen!!! Waar is het demacratisch standpunt dan??? De afschaffing van de vakbonden is het begin van slavernij!!! De arbeiders zullen niet meer gewaardeerd worden voor het werk dat zij verrichten!!!! Een arbeider zal uitgebuit worden!!! Waar staan wij dan??? Het is dankzij de arbeid dat de economie draaït. Zonder arbeiders geen productie. Zonder productie geen goeddraaiënde bedrijven!!! Zonder arbeiders geen loon voor bedienden enzovoort. Dus waar staat men als men arbeiders gaat onderdrukken, door vakbonden af te schaffen??? Als alle arbeiders dan tesamen het werk neerleggen voor enkel maanden is er het ene faillisement na het andere!!! En waar staan wij dan??? Terug naar vooroorlogse situaties??? Een heel zichtbare kloof tussen rijk en arm!!! Dit is waar het Vb naartoe wil als zij zo verder doen!!! Wie daarvoor wil stemmen is zot!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |