Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Moet Remmery zijn gesluierderde werkneemster ontslaan?
Ja (Ik stem VB) 8 12,70%
Nee (Ik stem VB) 9 14,29%
Ja (Ik stem niet VB) 4 6,35%
Nee (ik stem niet VB) 42 66,67%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 februari 2005, 21:34   #21
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
De moslims gedragen zich hier bij ons in overgrote meerderheid als een stel hypocriete gluurders op een nudistenstrand.

In on ze maatschappij is een van de waarden dat vrouwen zich niet opzettelijk lelijk en onaantrekkelijk maken. Net zoals bij zowat ALLE culturen ter wereld trachten vrouwen hier bij ons om zich mooi en aantrekkelijk te maken. Dat is eigen aan de vrouw, zowel qua natuurlijke gaven als in haar drang om die gaven nog meer te benadrukken. Enkel in de super-achterlijke en tegennatuurlijke leer van de islam vermommen de vrouwen zich onder sociale druk tot van kop tot teen ingepakte huissloven en monsterlijke spoken.

Zo'n mensvisie past hier geheel niet.

Ondertussen geven de vuile moslims hun ogen gretig de kost aan de westerse vrouwen. Net als onbeschofte geilaards die op een nudistenstrand in kledij zonder respect en schaamte gaan gluren.

De moslims gedragen zich hier als een bende onbeschofte wilden die als dusdanig moeten behandeld worden.
dus ... alle Vlaamse huisvrouwkes in schort en roze rubberen handschoenen die de deur openmaken als de postbode aanbelt en deze arme man niet ommiddelijk een spontane erectie bezorgen, oppakken en verplichten een tot een sessie extreme makeover

yeah right
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2005, 21:38   #22
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt ze in je vorige post net gequoot...
som eens even op voor welke waarden ( onze waarden, onze samenleving ) jij dan wel respect of geen respect moge hebben
we zullen es zien
Oud 1 februari 2005, 21:49   #23
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
som eens even op voor welke waarden ( onze waarden, onze samenleving ) jij dan wel respect of geen respect moge hebben
we zullen es zien
En toen werd het stil.
Oud 1 februari 2005, 22:05   #24
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Die vrouw heeft geen respect voor onze waarden.
______
De enige persoon hier die geen respect voor onze waarden heeft ben jij, Wreker.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2005, 22:05   #25
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Welk 1 van de 5000 vorige posts?
De post vlak voor die waarin je die domme vraag stelde...

Laatst gewijzigd door Wreker : 1 februari 2005 om 22:05.
Wreker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2005, 22:07   #26
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
De enige persoon hier die geen respect voor onze waarden heeft ben jij, Wreker.
Jij weet nog niet eens wat onze waarden zijn. Jij wil net als de meeste moslims onze waarden vervangen door die van jullie.

"No Pasaran!"
Oud 1 februari 2005, 22:12   #27
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Sinan, stem jij VB ??????????

Laatst gewijzigd door Firestone : 1 februari 2005 om 22:12.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2005, 22:18   #28
cashflow
Banneling

Standaard

Citaat:
De post vlak voor die waarin je die domme vraag stelde...
welke 1 van de 5000 ?
cashflow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2005, 22:50   #29
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij weet nog niet eens wat onze waarden zijn. Jij wil net als de meeste moslims onze waarden vervangen door die van jullie.

"No Pasaran!"
Als iemand het niet weet, moet je ze bijbrengen he, kameraad.

Welke waarden?
Oud 1 februari 2005, 22:51   #30
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cashflow
welke 1 van de 5000 ?
Die 1 waarin ik je om je mening vroeg .
Oud 1 februari 2005, 23:02   #31
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"No Pasaran!"
ja natuurlijk datte Wreker, als je zelf geen waarden hebt lijkt het inderdaad zo dat iedereen zijn/haar waarden aan je wilt opdringen
Oud 1 februari 2005, 23:37   #32
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha
dus ... alle Vlaamse huisvrouwkes in schort en roze rubberen handschoenen die de deur openmaken als de postbode aanbelt en deze arme man niet ommiddelijk een spontane erectie bezorgen, oppakken en verplichten een tot een sessie extreme makeover

yeah right
We want more...

Oud 1 februari 2005, 23:48   #33
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En toen werd het stil.
Had je soms een antwoord verwacht, Gm10? Ik niet hoor. Wreker is zo een van die typetjes die constant schermen met de begrippen "normen en waarden" , maar als je dan vraagt wat deze precies inhouden komt er vreemd genoeg ofwel geen reactie, ofwel wat holle slogans. Wreker heeft maar weinig waarden, tenzij het ongegeneerd spuien van haat. Blijkbaar is dat in zijn milieu een topwaarde of een topnorm.
Oud 2 februari 2005, 00:01   #34
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Een bedrijfsleider mag zélf de regels en arbeidsomstandigheden bepalen vind ik. Dus óok de klederdracht van zijn werknemers. Ik vind dat maar een normale zaak. En staat het u niet aan? rot dan op, er is elders werk genoeg (of niet, maar ja, dat heb je dan zelf gezocht door je koppigheid).
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2005, 14:14   #35
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Had je soms een antwoord verwacht, Gm10? Ik niet hoor. Wreker is zo een van die typetjes die constant schermen met de begrippen "normen en waarden" , maar als je dan vraagt wat deze precies inhouden komt er vreemd genoeg ofwel geen reactie, ofwel wat holle slogans. Wreker heeft maar weinig waarden, tenzij het ongegeneerd spuien van haat. Blijkbaar is dat in zijn milieu een topwaarde of een topnorm.
Allez, op aanvraag van zowat het halve linkse forum dat aan selectieve blindheid lijdt:

Citaat:
In onze maatschappij is een van de waarden dat vrouwen zich niet opzettelijk lelijk en onaantrekkelijk maken. Net zoals bij zowat ALLE culturen ter wereld trachten vrouwen hier bij ons om zich mooi en aantrekkelijk te maken. Dat is eigen aan de vrouw, zowel qua natuurlijke gaven als in haar drang om die gaven nog meer te benadrukken.

Enkel in de super-achterlijke en tegennatuurlijke leer van de islam vermommen de vrouwen zich onder sociale druk tot van kop tot teen ingepakte huissloven en monsterlijke spoken.

Oud 2 februari 2005, 14:17   #36
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel
Een bedrijfsleider mag zélf de regels en arbeidsomstandigheden bepalen vind ik. Dus óok de klederdracht van zijn werknemers. Ik vind dat maar een normale zaak. En staat het u niet aan? rot dan op, er is elders werk genoeg (of niet, maar ja, dat heb je dan zelf gezocht door je koppigheid).
Ja, en in dit geval heeft de bedrijfsleider er geen probleem mee, noch is er een wettelijk argument tegen in te stellen. Het lijkt me dan ook een non-issue, maar blijkbaar is Remmery toch "een slechte Vlaming" voor bepaalden.
Oud 2 februari 2005, 14:19   #37
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez, op aanvraag van zowat het halve linkse forum dat aan selectieve blindheid lijdt:
Awel ik zal zeggen aan mijn bomma dat ze dat kapje niet meer mag aandoen, het is tegen de waarden van de Vlaamse maatschappij.
Oud 2 februari 2005, 14:27   #38
Wreker
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Awel ik zal zeggen aan mijn bomma dat ze dat kapje niet meer mag aandoen, het is tegen de waarden van de Vlaamse maatschappij.
Vraag eens aan uw bomma waarom ze dat kapje opzet. Vraag eens aan je zusters/nichtjes waarom zij geen kapjes opzetten.

Vraag eens aan een moslima waarom zij een hoofddoek draagt.
Oud 2 februari 2005, 14:37   #39
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vraag eens aan uw bomma waarom ze dat kapje opzet. Vraag eens aan je zusters/nichtjes waarom zij geen kapjes opzetten.

Vraag eens aan een moslima waarom zij een hoofddoek draagt.
Wel mijn zuster is nog niet oud genoeg, maar eens ze de gewenste leeftijd bereikt zal ze, mits jouw toestemming uiteraard, wel eens een kapje dragen.

Persoonlijk vind ik dat make-up de vrouwen lelijker maakt. Ook plastische chirurgie bevordert zelden schoonheid vind ik. Mag ik nog binnen in Vlaanderen als jij het voor het zeggen hebt?
Oud 2 februari 2005, 16:16   #40
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In onze maatschappij is een van de waarden dat vrouwen zich niet opzettelijk lelijk en onaantrekkelijk maken. Net zoals bij zowat ALLE culturen ter wereld trachten vrouwen hier bij ons om zich mooi en aantrekkelijk te maken. Dat is eigen aan de vrouw, zowel qua natuurlijke gaven als in haar drang om die gaven nog meer te benadrukken.

Enkel in de super-achterlijke en tegennatuurlijke leer van de islam vermommen de vrouwen zich onder sociale druk tot van kop tot teen ingepakte huissloven en monsterlijke spoken.

Uw mensvisie past hier evenmin.

Uw mensvisie is even 'vrouwonvriendelijk' als deze van de Moslim-fundamentalisten.

U wilt beide de vrouw een gedragscode (en kledingscode) opdringen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be