![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Om een klein voorbeeld te geven, In Marocco heeft een krant beweerd dat Allah ons gestraft heeft in Indonesië. Hierop is gereageert geweest door een grote massa betogers en een handvol tegenbetogers... De massa gaf de krant gelijk ![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En verder is elke terrorist een extremist, ongeacht zijn geloof of ideologie, ge moet al extreem ver gaan om terroristische acties te ondernemen hee, iemand gematigd gaat niet zo ver. Maar dat wil niet zeggen dat elke extremist een terrorist is. Groot verschil.
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Verder on topic, ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje met de haren getrokken die reactie. Nog niet zolang geleden was zowat elke 'slechterik' een Rus of toch minstens een oost-blokker.
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 1 februari 2005 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vandaar dat er zovéél moslim extremisten zijn ![]() en bovendien ... en nu is ook klaar waarom... er slechts een onbeduidend klein gedeelte, tegen elke mogelijke prognose in, moslim terroristen zijn Wreker ik moet het toegeven ... meestal vind ik postings maar niks maar dit... dit verklaart natuurlijk heel veel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel grappig. Als wij vragen dat ze eens wat duidelijker hun afkeer tonen naar de beelden die moslim barbaren maken bij het afsnijden van hoofden of weet ik veel wat, geeft men als reden dat ze de kans niet krijgen om dit voor de media te doen.
Blijkbaar hebben ze toch de kans gekregen om dergelijke dingen te uiten wanneer ze zichzelf geraakt voelen é. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Schepen
|
![]() Werd ik geroepen 8)
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Ik bedoelde wel degelijk dat 99% van de terroristen moslim zijn ... niet dat 99% van de moslims terroristen zijn uiteraard.
Maar het is wel degelijk zo dat vooral de jongeren wel degelijk achter dat terrorisme staan , met 11 septbemer zat i nog op school en in onze klas zaten maar 2 moslims ... maar zij vonden het wel de schuld van de VS en waarschuwden het westen dat ze maar beter met de Islam collaboreerden , anders zou men hetzelfde lot ondergaan ... voorwaar profethische woorden gezien de aanslagen in Madrid. Een ander fenomeen waar ik zelf getuige van ben is dat islamitische jongeren misbruik maken van andere allochtonen , vooral afrikanen . Zo ken ik een afrikaan die eerst een kalme brave jongen was , maar wel op zoek was naar een houvast ... vandaag is hij een fanatieke moslim. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het tweede seizoen had ook een paar moslimfundamentalisten, ik heb hen toen niet gehoord.
En in '24' is het zo dat doorgaans de feitelijke daders niet blijken te zijn wie ze verondersteld werden te zijn. Die mensen kunnen nogal zagen ja, da's al.
![]() |
![]() |
#33 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() 1/ Ik wist niet dat de mods hier de almachtige waarheid in pacht hadden. 2/ Als ik de berichten van de mods lees dan is de topic gesloten omwille van het continu off-topic gaan van jouw en nog enkelen hun bijdragen aan de discussie. Je klinkt een beetje negationistisch hoor op die manier. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |