![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
U misschien wel, maar ik voel mij niet op mijn gemak als er zo'n ingeburkad mevrouwtje naastmij zit op de bus. Ik heb dat niet graag, en dit is nog altijd mijn land. Dus pas jullie aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Dus echt handig is het niet. En er lopen wel meerdere mensen rond die onherkenbaar zijn. Zoals ik zeg: zet eens een muts op je kop, een sjaal voor je mond en niemand weet hoe je er eigenlijk uitziet. Gaan we daarvoor onze mutsen en sjaals verbieden? We leven hier nog altijd niet in een tropisch klimaat, het is maar dat je het weet.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Toen waren lange brede broeken nog uit de boze, nu draagt elke jonge kerel die denkt dat hij into hiphop is, zo een broek. Met andere woorden: de cultuur past zich aan het land, het land past zich aan de cultuur. Aculturisatie ook wel genaamd.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jawel hoor. Citaat:
Ik denk niet dat ze daarvoor heel hun kleed moeten opheffen. Dat zal wel voor iets anders zijn dat ze hun kleed zover opheffen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is gewoon ziekelijk om dit toe te laten. SM in het publiek hoort niet in onze maatschappij. Dat ze dat bij de islamieten normaal vinden is hun zaak. Hier moeten we het netjes houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens dat jij geen last hebt van een burka wil niet zeggen dat deze vrouwen er geen last van hebben. En kom nu niet af met de bewering dat deze vrouwen graag constant achter een gordijn willen zitten. Laat staan dat ze op een normale manier een man kunnen vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Precies of mensen met een boerka een gevaar zijn. Voor wie kunnen ze gevaar zijn? Als iemand een boerka ziet, loopt hij in een omtrek van 20 meter er langs. Dan vind ik een kerel met een donker maatpak,donkere zonnenbril en een dikke Porsche veel bedreigender.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er ook geen halve winkel in opslaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Probeer maar eens te zien waar de zakken zitten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik zal wel geluk gehad hebben zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |