![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Vindt u het Vlaams Belang een goede partij ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
12 | 92,31% |
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 6 februari 2005 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Neem van mij aan dat de overgrote meerderheid van de kiezers vh VB (1 / 4 Vlamingen) geen racisten zijn. Persoonlijk maak ik geen enkel onderscheid tussen een blanke Franstalige of een vreemdeling wanneer zij zich niet willen aanpassen. De echte reden waarom het VB gedemoniseerd wordt (en in het verleden veroordeeld werd) heeft niets te maken met zijn zog. racisme maar wel met zijn separatistisch standpunt. De meeste tegenstanders van het VB op dit forum zijn dan ook meestal Belgicisten of unitaristen.
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Stel liever deze vraag: Wat kan het VB voor ons doen?
En 'ons' heeft een hele ruime betekenis in een stad als Antwerpen.
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() OMFG
Qua debiliteit doet het VB toch zeker niet onder voor de andere partijen. ![]()
will be made not by individual human wisdom but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek) Laatst gewijzigd door Phrea|K : 6 februari 2005 om 09:52. |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Cynicus een geheime agente zijn met als opdracht op ludieke wijze de ware aard van het Vlaams Belang te ontmaskeren ?
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Eéndracht is enkel iets tussen gelijkgezinde mensen en wij zijn nu eenmaal (gelukkig) niet gelijkgezind. |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hadden toch 13000 stemmen. ![]() ![]() ![]() En nu met hun actie voor 12-12 mss weeral zoveel leden bij, alleen spijtig dat we nog altijd moeten wachten op dat persbericht en de uitslag niet weten. ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 6 februari 2005 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Raar toch dat ze plots steigeren als ze eens zelf met de neus op de feiten worden gedrukt. Neen, je hoeft het land niet uitgezet te worden omdat je een andere mening hebt. Ik verwacht nu wel dat je cynicus op zijn plaats zet omdat hij iedereen buiten wil hebben die een andere kleur heeft... |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hen staat niet het algemeen socio-economisch belang van de burger centraal maar luxe problemen als racisme, taal-extremisme en "de boel op stelten zetten" om mistevredenen te behagen. Daarbij laten de kopstukken enkel door hen geleidde kritiek toe om de indruk te wekken dat ze democratisch handelen. In Houthalen-Helchteren vroeg zo bijvoorbeeld een van hun verkozenen uitleg over de besteding van de gelden van gemeentelijke toelagen en hij werd prompt verwijderd. Hoplijk gaan de ogen van de misleidde kiezers snel open.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ging niet om de zittende partijen maar om het VB bestuur.
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De verkozene van houthalen, doet een afdracht van 10% an zijn partij van houthalen. Wanneer hij verkozen is, zit hij in het bestuur van de partij houthalen, en heeft hij tevens toezicht wat er met de gelden (10% van de zitpenning van een verkozene) gebeurt. Men betaald GEEN bijdrage daarover aan nationaal. Ik stel mij de vraag of U wel weet waarover het gaat, daar ik meilijk kan aannemen dat een verkozene zo maar de laan kan uitgestuurd worden. Een verkozene BLIJFT zetelen zolang hij zelf geen ontslag neemt van ZIJN mandaat. Dus er kan hem niemand zelfs maar dwingen om ontslag te nemen. Dat bestaat niet. Het ontslag moet door hem worden aangeboden. Zelfs wanneer hij uit de partij wordt gezet kan hij blijven zetelen. Dus, ik denk dat ge hier wat verkeert interpreteerd, of verkeert wil voorstelen. Hopelijk gaan de ogen open van de misleide kiezers, en lezers! |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens nog nooit gehoord van gemeentelijke toelagen aan een partij... |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het was een artikel in het Belang van Limburg
Politics.be :: Bekijk onderwerp - Blok dumpt raadslid forum.politics.be/viewtopic.php?t=6886 - 84k - Toegevoegde zoekresultaten -
Het oude Land van Loon en Luiks Haspengouw in de Eurregio Maas-Rijn, zijn mijn geliefde verblijfsplaatsen... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steenbok66 : 6 februari 2005 om 15:25. |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U weet werkelijk niet waarover U het heeft. En wanneer FDW, hem heeft buitengeschot, zal het wel een heel andere reden hebben. Een mandataris, zelfs uit zijn partij buitengeschot, KAN STEEDS BLIJVEN zetelen. En dan betekent hij daar als onafhankelijke een groter gevaar voor zijn oude partij, dan een die zijn job heeft laten staan. Ik zou toch maar eens naar de twee bellekens luisteren, want ik denk dat ge de helft niet weet waarover het draait! |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals u inderdaad schrijft hebben mandatarissen inzage in de boekhouding, dus weet men waar de afdracht van hun deel naar toegaat. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze rekening moet zijn uitgaven voorleggen aan de ontvanger van de gemeente, en moeten dienen om educatieve doeleinden. Ttz. cursusen bijwonen, aboneren op tijdschriften. Maar deze afdracht is niet bij alle gemeenten insgeschreven! En ook niet wettelijk verplicht! |
|
![]() |