Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2003, 10:25   #21
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Nog eens even erop wijzen dat het Centrum voor Islam in Europa, gesponsord door de Gentse Rijksuniversiteit oproept om geen brieven meer te schrijven :

[size=6]Please Stop the International Amina Lawal Protest Letter Campaigns![/size]

http://www.flwi.rug.ac.be/cie/CIE/baobab1.htm
[size=6]Darwin, nu ben je echt wel laag gevallen, dit is gewoon pathetisch[/size]. Ik had nog wel wat respect voor jou, je betogen zijn soms leuk om te lezen, en je bent stukken slimmer dan de gemiddelde rechtiewechtie, maar dit is echt beneden alle pijl.

Voor de anderen: ik wil even opmerken dat dat is omdat de Nigeriaanse overheid nogal gevoelig is voor westerse kritiek, en teveel amateuristische (beledigende) petities contra productief zouden kunnen werken.
ER ZIJN AL MENSEN STRENGER GESTRAFT EN VLUGVLUG GESTENIGD OMDAT MEN TEVEEL BRIEVEN STUURDEN!!!!

Op deze link staat ook uitgelegd wat je wel moet doen als je wil helpen. Ik denk dat de Amnestie petitie wel ok is, omdat ze bij AI wel weten waarmee ze mee bezig zijn.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2003, 11:07   #22
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:
Nog eens even erop wijzen dat het Centrum voor Islam in Europa, gesponsord door de Gentse Rijksuniversiteit oproept om geen brieven meer te schrijven :

[size=6]Please Stop the International Amina Lawal Protest Letter Campaigns![/size]

[size=6]Darwin, nu ben je echt wel laag gevallen, dit is gewoon pathetisch[/size]. Ik had nog wel wat respect voor jou, je betogen zijn soms leuk om te lezen, en je bent stukken slimmer dan de gemiddelde rechtiewechtie, maar dit is echt beneden alle pijl.

Voor de anderen: ik wil even opmerken dat dat is omdat de Nigeriaanse overheid nogal gevoelig is voor westerse kritiek, en teveel amateuristische (beledigende) petities contra productief zouden kunnen werken.
ER ZIJN AL MENSEN STRENGER GESTRAFT EN VLUGVLUG GESTENIGD OMDAT MEN TEVEEL BRIEVEN STUURDEN!!!!

Op deze link staat ook uitgelegd wat je wel moet doen als je wil helpen. Ik denk dat de Amnestie petitie wel ok is, omdat ze bij AI wel weten waarmee ze mee bezig zijn.
Je reageert een beetje laat johan!

Ten eerste was de vraag om te stoppen met protestacties OOK GERICHT AAN AMNESTY Int'l!
Ten tweede hebben Amnesty Int'l nadien ook toegegeven
Ten derde weet ik niet waarom Darwin hier persé pathetisch was!
Ten vierde hebben de verdedigers nu ontdekt dat er slapende embryo's bestaan, zodat de vader van het kind wèl de echtgenoot van Amina kan zijn
Ten ten vijfde zijn voor de vrouwen op volgende video's géén internationale protestbrieven opgestuurd, zodat het Shari'a gerecht in alle eerlijkheid ZONDER druk van de westerse verderfelingen wel kon beslissen:

"ER ZIJN AL MENSEN STRENGER GESTRAFT EN VLUGVLUG GESTENIGD OMDAT MEN TEVEEL BRIEVEN STUURDEN!!!!"

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2003, 11:24   #23
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Citaat:

Je reageert een beetje laat johan!

Ten eerste was de vraag om te stoppen met protestacties OOK GERICHT AAN AMNESTY Int'l!
Ten tweede hebben Amnesty Int'l nadien ook toegegeven
Ten derde weet ik niet waarom Darwin hier persé pathetisch was!
Ten vierde hebben de verdedigers nu ontdekt dat er slapende embryo's bestaan, zodat de vader van het kind wèl de echtgenoot van Amina kan zijn
Ten ten vijfde zijn voor de vrouwen op volgende video's géén internationale protestbrieven opgestuurd, zodat het Shari'a gerecht in alle eerlijkheid ZONDER druk van de westerse verderfelingen wel kon beslissen:

"ER ZIJN AL MENSEN STRENGER GESTRAFT EN VLUGVLUG GESTENIGD OMDAT MEN TEVEEL BRIEVEN STUURDEN!!!!"
OK mijn excuses daarvoor, ik dacht dat Darwin een doorzichtig trukje gebruikte om het islamcentrum in een slecht daglicht te stellen. Ik hoop dat we nu trug vrind zijn .

Gelukkig ben ik tegen realplayer, want aangezien ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen, bleek het een .ram filmke te zijn, en ik weiger realplayer op mijne computer te zetten, Realplayer sucks bigtime. Ik kan dus absoluut niet tegen die horrorfilmkes, ik ben daar dan een hele dag niet goed van.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2003, 11:33   #24
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het trieste is dat indien de Koran niet de wijsheid had gehad om te weten dat er slapende embryo's bestaan, ditzelfde horrorfilmpke nu in 2003 life te bezichtigen zou zijn in Nigeria!

(De vraag is nog steeds of de rechters ervan willen uitgaan dat het een slapend embryo was, want die overspelige vrouw heeft al eens gelogen en gezegd dat het van een andere - onschuldige - man kwam! Dus met wat voor leugens zou ze nu nog willen afkomen!)

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be