![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de anderen: ik wil even opmerken dat dat is omdat de Nigeriaanse overheid nogal gevoelig is voor westerse kritiek, en teveel amateuristische (beledigende) petities contra productief zouden kunnen werken. ER ZIJN AL MENSEN STRENGER GESTRAFT EN VLUGVLUG GESTENIGD OMDAT MEN TEVEEL BRIEVEN STUURDEN!!!! Op deze link staat ook uitgelegd wat je wel moet doen als je wil helpen. Ik denk dat de Amnestie petitie wel ok is, omdat ze bij AI wel weten waarmee ze mee bezig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste was de vraag om te stoppen met protestacties OOK GERICHT AAN AMNESTY Int'l! Ten tweede hebben Amnesty Int'l nadien ook toegegeven Ten derde weet ik niet waarom Darwin hier persé pathetisch was! Ten vierde hebben de verdedigers nu ontdekt dat er slapende embryo's bestaan, zodat de vader van het kind wèl de echtgenoot van Amina kan zijn Ten ten vijfde zijn voor de vrouwen op volgende video's géén internationale protestbrieven opgestuurd, zodat het Shari'a gerecht in alle eerlijkheid ZONDER druk van de westerse verderfelingen wel kon beslissen: "ER ZIJN AL MENSEN STRENGER GESTRAFT EN VLUGVLUG GESTENIGD OMDAT MEN TEVEEL BRIEVEN STUURDEN!!!!"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Gelukkig ben ik tegen realplayer, want aangezien ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen, bleek het een .ram filmke te zijn, en ik weiger realplayer op mijne computer te zetten, Realplayer sucks bigtime. Ik kan dus absoluut niet tegen die horrorfilmkes, ik ben daar dan een hele dag niet goed van. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het trieste is dat indien de Koran niet de wijsheid had gehad om te weten dat er slapende embryo's bestaan, ditzelfde horrorfilmpke nu in 2003 life te bezichtigen zou zijn in Nigeria!
(De vraag is nog steeds of de rechters ervan willen uitgaan dat het een slapend embryo was, want die overspelige vrouw heeft al eens gelogen en gezegd dat het van een andere - onschuldige - man kwam! Dus met wat voor leugens zou ze nu nog willen afkomen!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |