![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() De dader zou indedaad al lang gevat moeten zijn ... 99% kans dat de dader iemand van het fabriek is (indien bedrijgingen echt zijn). Maar heel dat Vlaams gedoe erond NVV (bestat dat wel eigenlijk?), vlaamse vlag is inderdaad toch wel verdacht na 6 dreigbrieven zonder dader.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() "De dader is nog niet gevat. Daarom zal het slachtoffer wel de dader zijn."
Dat is de overtuiging van het tuig hier aanwezig, van de extreem-rechtse schijnheilige schoolmeester tot de neonazi-nitwits. Ik walg van jullie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch blijft het raar dat de dader in linkse hoek gezocht werd. De vermoedelijke dader kreeg zelfs zendtijd om zijn onschuld uit te schreeuwen. Vooral de reactie van de "wijze" Polspoel sloeg alle records. Als gij een VBer bent dan is het alvast de eerste VB met een hoofddoek. Men zou van minder beginnen walgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Partijlid
|
![]() Ach...Het is gewoon een nieuw lid van het VB die dit moet doen als ontgroening.
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vermits ik op dit topic gereageerd heb voel ik mij echter aangesproken. Toen er hier al velen en in andere topics over het bovenstaande al volop aan het beschuldigen waren,ben ik altijd afzijdig gebleven of duidelijk gesteld dat men moest afwachten,en ik doel dan niet alleen op Vbers maar ook op diegenen die de VBers reeds aan het beschuldigen waren. Iedere onnozelaar kan dit gedaan hebben,en als het een individueel initiatief is of een groepje maffen zal de toekomst uitwijzen. |
|
![]() |
![]() |