![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Matthias Storme - 14 feb. t.e.m. 20 feb. Onlangs won Storme de Prijs voor de Vrijheid en werd daarmee door menig academicus gelauwerd voor zijn strijd voor de individuele (private) rechten. Die strijd kwam vooral tot uiting bij het aanvechten van de antidiscriminatiewet. Vorige week in het nieuws, nu in uw forum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De recente Le Soir-RTBf opiniepeiling voorziet een vooruitgang van ong. 2% voor het VB.
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() en 1% voor het Kartel
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik constateer alvast dat de Grote Voorspeller en Sloganverspreider mij lessen komt geven over het geven van argumentatie. Over afgang erg zielig gesproken. ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet de vooruitgang van het Vlaams Belang dat verontrustend is voor "de walen" maar het feit dat er ong 60% voorstander is van een regeringsdeelname van het Vlaams Belang. [font=Arial Black][size=5]60%!!![/size][/font] [font=Arial Black][size=5][/size][/font] Uiteraard zal je zulke belangrijke dingen niet in onze media vinden niwaar? Of toch? Daarom: Geen referendum voor we eerst een tijdje minstens een eerlijke berichtgeving hebben gehad.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan Hans1.
Verklaring van Lionel Vandenberghe over B-H-V. in de Standaard van 14 februari : "Als ze echt niet willen praten, dan moet het Vlaams parlement de onafhankelijkheid uitroepen". Postings aanpassen? |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dezelfde Lionel die beweerde dat een Vlaamse staat cafépraat is?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 februari 2005 om 16:24. |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Bericht aan Knuppel.
Goed geraden. |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoor ik daar Anciaux noemen?
Daarmee is alles gezegd, zeker?
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Bourgeois of Leterme nu zoiets durfden zeggen zou ik het heel misschien ernstig nemen.
Maar die zwijgen als vermoord.
#33 |
Parlementslid
|
![]() Geachte forummers,
Zoals u weet proberen we de forumsessies met genodigden (nog) iets meer allure te geven dan de doorsnee topics. Principieel hebben we niks tegen een welgemikte one-liner, of het afkammen van een publieke figuur-politicus. Mag ik wel verzoeken om dit zoveel mogelijk te beperken op deze forumonderdelen? Dank bij voorbaat Peter Johan |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste Fieseler,
Volledig akkoord maar die mens heeft toch ook het recht om zijn leven te beteren. Ik was in ieder geval tevreden over zijn uitspraak. Nu nog afwachten of hij echt meent hetgeen hij gezegd heeft, we moeten hem het voordeel van de twijfel geven. |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar iemand die zo vaak van gedacht veranderde als de ex.voorzitter van het ijzerbedevaartcomité, daar geloof ik geen woord meer van. Ook niet als ik ze graag hoor.
#36 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Hans1, je bent zelf bij de betere, maar juist veel van je spitsbroeders blonken steeds daarin uit bij de vorige verkiezingen. Bij een wederwoord van Vlaams-nationalisten niet antwoorden op de argumenten, maar steeds weer nieuwe zaken erbij sleuren. Mvg, h
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom 13.000 stemmetjes en 1.200.000 stemmen? Is een stem soms minderwaardig als die naar een kleine partij gaat?
PS: Jij telt N-VA en VB wel graag samen hé. |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Punt is, en dat heeft niemand hier kunnen weerleggen, dat het recht op secessie eigenlijk aan ieder individu toebehoort.
Vanzelfsprekend kan een groep individuen beslissen dit recht gezamenlijk uit te oefenen, bv. door een bindend referendum op volksinitiatief. Dus, BUB'ers en Vlaams-nationalisten, het antwoord is referendum. We houden in Vlaanderen een referendum over de secessie. Als de meerderheid van de Vlamingen zich wil afscheuren, dan is de secessie een feit.
![]() |
#40 |
Minister
|
![]() Feit blijft volgens Hoegin dat meer dan 30% van Vlaanderen separatistisch zou stemmen volgens de laatste peilingen. Dit blijkt uit de loutere samentelling van de resultaten van VB en N-VA. Het ziet er dus niet al te goed uit voor de 175-feesten van de BUB.
|
![]() |