![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft Vlaanderne nood aan een waardig politiek tv-programma? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
28 | 100,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Ik begin me steeds meer af te vragen wat voor nut één(vrt) nog heeft(we hebben toch al een staatszender met canvas)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nachtwacht steekt er met kop en schouders bovenuit, niet in het minst omdat men daar een gezonde mix van politici, academici en middenvelders uitnodigt. Terzake en Polspoel & Desmet kunnen mij ook nog wel boeien. Ook ATV en Kanaal Z doen het heel aardig. De Zevende Dag sla ik al langer over. Zo te lezen heeft zelfs de eliminatie van het slangenmens Annemie Peters geen beterschap opgeleverd. Heeft iemand radiotips? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() wat ik vooral haat zijn "debatten" waar 6 man rond een tafel zit, braaf ja-knikkend als de meest-invloed-hebbende aan het woord is. Hier en daar een "nuance" aanbrengen, en vooral belangrijk, een gezamenlijke conclusie op het eind van het debat. happy end.
Dit soort oeverloze softe geitenwollensokkengezever is niet aan mij besteed. Geef mij maar vonken. Abou jahjah vs. Dewinter was excellent (dat was al een tijdje terug, maar ik weet niet meer precies wanneer) totdat die knul van knack roet in het eten gooide. Je moet de debatters tegen elkaar uitspelen. Laatst gewijzigd door Ambiorix : 13 februari 2005 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op televisie is dat niveau blijkbaar moeilijker te halen, misschien omdat het beeld daar zo dominerend is. Citaat:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 februari 2005 om 19:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() in nederland zend men bepaalde commissie's rechtstreeks uit alsook soms uit de kamer. Bovendien heeft men daar tal van goede debatprogramma's en dan ook nog de politieke tribunes. paars heeft volgensmij ook hier weer z'n greep ...De uitzendingen voor derden werden afgeschaft om het Vb monddood te maken ( de uitzendingen van het VB=NOS trokken 3*zoveel kijkers als die van de andere partijen . Ik herinner me nog de uitzendingen van de 7de dag vroeger met Ivo belet en Sterckx in de jaren 90 , dat vond ik best wel te pruimen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Misschien ook
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() In het programma van Jurgen Verstrepen ,kon de gewone burger zijn mening kwijt .
Maar toen men merkte dat de bevolking te veel terechte opmerkingen op de regering en de onbekwame politiekers maakte ,moest dit onder druk van de "zelbenoemde democraten" onmiddellijk uit de ether !! Mensen die hun gal spuwen op het "regime" hoort men liever niet ,die verhalen kloppen niet met de goednieuwsshow van verafstoot . Men mag de gewone burger niet zijn verhaal laten doen ,er zouden teveel mensen hun ogen kunnen openen ,en dan is het gedaan met den belziek . Als dat geen nazipraktijken zijn !! Geef mij maar opnieuw zwart-wit met de Jurgen ,kan ik mn mening ook eens kwijt .
![]() Laatst gewijzigd door benji : 13 februari 2005 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Pc heeft kuren
Laatst gewijzigd door omaplop : 13 februari 2005 om 21:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() foutje
Laatst gewijzigd door omaplop : 13 februari 2005 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() De zevende dag trekt idd op niets meer. Vroeger keken wij daar aandachtig naar, nu al tijdens het lezen van de krant of tussen het internetten door: het is echt triestig!!
Zou het inderdaad zo zijn dat ook hier "van hogerhand" werd gesnoeid??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |