Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2005, 18:28   #21
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Natuurlijk kan ik daar kritiek op verdragen, anders zat ik hier niet.

Maar dat Willem uitspraken doet die vaak nergens in gegrond zijn, gewoon omdat hij de Vlaams-nationalisten in alles achternaholt vind ik schadelijk voor de debatcultuur.
Dit lijkt mij een uitspraak die nergens op gegrond is, gewoon omdat Patriot het Vlaams-Nationalisme in alles achternatrapt, maar schadelijk voor de debatcultuur vind ik dat niet. Entertainend wel.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 20:58   #22
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Natuurlijk kan ik daar kritiek op verdragen, anders zat ik hier niet.

Maar dat Willem uitspraken doet die vaak nergens in gegrond zijn, gewoon omdat hij de Vlaams-nationalisten in alles achternaholt vind ik schadelijk voor de debatcultuur.
Jij zit hier enkel om je geliefde België te verdedigen, op alle mogelijke vlakken. Als je kritiek zou aanvaarden zou je niet constant alle flaminganten over dezelfde kam scheren en hersenloos gooien met termen zoals fascist en nazi. Jullie lijken me de laatste tijd nogal heel "verzuurd" met die uitspraken over geen respect hebben voor flaminganten, het kapotmaken van ons Vaderland, en andere zever. Als de BUB altijd zo bits moet reageren toont dit maar al te goed dat jullie helemaal geen kritiek verdragen op jullie geliefde Vaderland.

Willem holt de Vlaams nationalisten helemaal niet achterna. Hij kan z'n meningen funderen dus dat hij soms dezelfde opinie als flaminganten heeft heeft niets te maken met achterna hollen.

Laatst gewijzigd door instromaniac : 14 februari 2005 om 21:00.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2005, 21:24   #23
Dimitri
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Beste,

U komt uit een ander land en komt hier even op een Belgisch forum zeggen dat

1. Ons land moet barsten.
2. Ik lid ben van een slechte partij.
3. Ik, als Vlaming, een anti-Vlaamse racist ben

Buiten het feit dat ge er duidelijk niks van snapt, of gewoon blindelings de flaminganten achternaholt zou ik u willen vragen: hoe zou jij u voelen als er opeens een paar Belgen op een Nederlands forum zouden verschijnen die zouden uitkramen dat uw land moest barsten, en dat je een anti-Friese racist bent omdat je voor de eenheid van Nederland bent?

Of zouden die direct door de moderators geband worden?
Ik zou dat bijzonder grappig vinden. Ze zouden zeker niet geband worden, zolang ze geen mensen persoonlijk zouden aanvallen of de sfeer zouden verzieken. Ze zouden alleen wel uitgelachen worden door het halve forum denk ik.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 februari 2005, 15:49   #24
Willem
Provinciaal Statenlid

Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste,

U komt uit een ander land en komt hier even op een Belgisch forum zeggen dat
Zonder jullie splitsingswaan kwamen wij niet uit een ander land

Citaat:
1. Ons land moet barsten.
Nou, dat zijn niet alleen Nederlanders die dat zeggen.

Citaat:
2. Ik lid ben van een slechte partij.
Nou, echt "goed" doet je partijtje het niet.

Citaat:
3. Ik, als Vlaming, een anti-Vlaamse racist ben
Zelfhaat is een boeiend psychologisch concept. Ik zeg niet dat jij dat bent, je begint er immers zelf over. Iets om over na te denken. Je weet wel, nadenken...

Citaat:
Buiten het feit dat ge er duidelijk niks van snapt, of gewoon blindelings de flaminganten achternaholt zou ik u willen vragen: hoe zou jij u voelen als er opeens een paar Belgen op een Nederlands forum zouden verschijnen die zouden uitkramen dat uw land moest barsten, en dat je een anti-Friese racist bent omdat je voor de eenheid van Nederland bent?
Ik zou dat helemaal niet erg vinden. Ik zou je zelfs aanraden om het te doen, liefst nog met dat leuke BUB logootje er bij. Dan zal je zelf wel zien hoe ze reageren in Nederland.

Citaat:
Of zouden die direct door de moderators geband worden?
Jullie zouden exact dezelfde rol hebben als hier: als forumnarren. Die ban je niet, tenzij ze echt vulgair worden.
Oud 15 februari 2005, 15:58   #25
Willem
Provinciaal Statenlid

Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar dat Willem uitspraken doet die vaak nergens in gegrond zijn,
Welke uitspraken zijn niet gegrond? Je ijlt!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be