![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, maar ik mag wel het recht hebben een vuurwapen in huis te hebben, als hobby, of voor mezelf te verdedigen. we spreken hier niet over wapendracht hé, De wapenwet is nu al zodanig dat uw wapen thuis achter slot en grendel moet liggen, niet geladen, met een slot op de trekkerbeugel of vast in een wapenrek of wapenkoffer. En je mag het enkel vervoeren via de kortste weg van de wapenhandel of schietclub naar huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij gaat het er om dat van zodra je uw briefke goed gedrag kwijt zijt om welke reden dan ook dat je niet meer moogt meedoen aan enige sportiviteit. Dat is dus discriminatie! Als je verleden een geweldadig tintje heeft dan kan ik er volop inkomen. Voor al de rest? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Triestig, hééééél triestig,
k'ben al sinds 1980 sportschutter, heb al k'weet niet hoeveel taksen en kosten op vergunningen betaald in al die jaren en k'heb het als maar zien triestiger worden, de kleine man zijn sport gunnen ze hem niet ! gans hun wetgeving mist volledig zijn doel en is gewoon de zoveelste "roof-actie" op de portemonee van jan-modaal en niet op die van de criminele rijke outlaws zoals er in ons land op kastelen wonen ! als ik de kostprijs van mijn wapenvergunningen, het lidgeld van de officiële bond, het clubgeld van mijn schietclub (x 2 want in 2 verschillende clubs nl 1 gewoon en 1 kleiduif), mijn verplichte verzekering, mijn persoonlijke verzekering , mijn lidgeld bij de wapenliga, de kosten van mijn vergunning (door de gouverneur toegekend mits alweer een driejaarlijkse taks van 100 €) om aan wedstrijden parcourschieten te mogen deelnemen, de kosten van een brandkast om de munitie in op te bergen, de kosten van een wapenkast om de wapens in op te bergen én de kosten van het alarm en de meldingskamer, de kosten van een wapenkoffer om van en naar de club te rijden.... en dan spreek ik nog niet over de verplaatsingskosten of de kosten van het koffietje om tot een gezellige babbel te kunnen komen........ als ik al die kosten op een rijtje zet en ik hoor mijne gebuur zeggen dat hij bij een boogschuttersclub is waar géén vergunningen gevraagd worden en het lidgeld per jaar maar 25 € is [size=5]dan ben ik triestig........en voel me serieus gepakt......door de politieke kaste ![/size]
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid jongens.
Het is alleen het oude wetsvoorstel van Verwilgen dat nog maar eens van onder het stof gehaald is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Yep , zo is dat, en die boog is minstens even gevaarlijk ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zoals in voetbal : wij winnen omdat jullie zo stom zijn de bal in eigen doel te trappen !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heb vorig weekend nog met de No 4T geschoten , zijn er maar 900 van gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar leg mij eens uit waarom Waalse politici geen enkel probleem hebben met de activiteiten van FN? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dacht ik ook, schiet dat niet met NATO of .308 of een voorloper daarvan ? No 4 T zegt mij nietveel effe opzoeken. Is dus ook ne Lee Enfield , kaliber .303, ik dacht al dat het geen NATO kon zijn, want dat is een wapen van voor WO I maar dus militair en dus oorlogsvergunning vandoen. Ik heb zelf een oorlogsverguning van doen voor een replica van nen M1 ... ongelofelijk, ... Pas op dat schiet wel redelijk goed daar nie van, maar als ge daar nen oorlog mee moet gaan winnen ... ![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 16 februari 2005 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leveren van schermen voor de radar en vliegtuigindustrie enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() Vraagje, is die wet er al door of gaat het over eenn voorstel ? Ik ben een beginnende schutter en vind de huidige wetgeveing al meer dan streng genoeg.
|
![]() |
![]() |