Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 februari 2005, 23:24   #21
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Ja, vies bent U niet bepaald...
U zou waarschijnlijk Pol Pot ook verkiezen boven Bush...
je was me effen voor. Denk dat Raf liever di Rupo heeft? en voor de rest de Pot op
Oud 17 februari 2005, 23:48   #22
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vies? Wat is er vies aan WC-papier? Gebruik jij dat niet misschien?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 10:41   #23
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U zou waarschijnlijk Pol Pot ook verkiezen boven Bush...
om op te urineren wel ja, !
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 10:44   #24
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

zonder de moderator te willen verbeteren had ik graag even gemeld dat de discusie die vanmorgen op binnenland begonnen was, toch iets beter van kwaliteit was dan deze, ...

Volgens mijn bescheiden mening had hij beter deze op slot gedaan en de andere laten staan, maar ja, hij wist toen misschien ook nog niet wat er hier nog ging gebeuren.

Dit geheel terzijde natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 10:58   #25
nadine
Parlementslid

nadine's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
zonder de moderator te willen verbeteren had ik graag even gemeld dat de discusie die vanmorgen op binnenland begonnen was, toch iets beter van kwaliteit was dan deze, ...

Volgens mijn bescheiden mening had hij beter deze op slot gedaan en de andere laten staan, maar ja, hij wist toen misschien ook nog niet wat er hier nog ging gebeuren.

inderdaad op de andere zijn precies ALLE partijen, buiten paterken pis uit H het eens over de wansmaak! Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, zelfs niet met de kraste uitspraken van het VB. En dat zegt tot al genoeg over de smaak van de enen en de anderen.

PPSS uit H had gisteren op Terzake niet eens de k.... meer (aan een sticker blijven plakken?) om het af te keuren of het goed te keuren... zijn tong ingeslikt !
Oud 18 februari 2005, 11:07   #26
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Ik vind ook dat deze beter in 'binnenland' staat...
Deze topic zegt immers meer over ons land, zijn politici en zijn bewoners dan over Bush...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 11:51   #27
Kaal
Minister-President

Standaard

Bush, Bush, Bush, Bush het is een obsessie geworden. Nu moet hij ook in de urinoirs.

Links bereikt met dergelijke acties het tegenovergestelde van wat ze willen : mijn tienerdochters bvb zijn het zo beu om hun leraars constant over Bush te horen zeveren dat ze hem nu "een toffe" vinden. Om de rebel uit te hangen volstaat het vandaag om *niet* tegen Bush te zijn.
Kaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 12:17   #28
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Het was gisteren op TerZake echt wel grappig: terwijl Steve Stevaert zijn jongste oeuvre mocht toelichten waarin hij pleit voor een "actief pluralisme", ttz actief respect betonen voor elkaars levensopvatting, pissen zijn jongste telgen als teken van dat respect (?) op een buitenlands staatshoofd met wiens beleid ze het niet eens zijn. Ik vermoed dan ook dat er een nieuw Vlaams spreekwoord in de maak is: "Zo d'ouden zongen, zo pissen de jongen".

Tja, ik kan me voorstellen dat zoiets als studentengrap fel gesmaakt wordt, maar dat zou waarschijnlijk ook het geval zijn moest de kop van een ander politicus op die stickers prijken.
Oud 18 februari 2005, 12:25   #29
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ziekelijke actie.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 12:29   #30
Bolter
Gouverneur

Standaard

Luister graag naar studio Brussel...

Maar als ik ze op dit moment bezig hoor ter ondersteuning van die actie....
Puur politiek gekleurd..

Ze vinden het nog grappig ook...
Bolter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 12:29   #31
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

actie op zich getuigt misschien van weinig smaak, maar hoe meer europeanen zich afkeren van de ultraliberale neokonten van bush, hoe beter natuurlijk.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 12:33   #32
Joriske
Gouverneur

Joriske's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dit persoonlijk niet slechts een kwestie van smaak. Het is vooral ondemocratisch omdat het je politieke tegenstander (in dit geval de president van de V.S.) de-humaniseert.

Zou animo dezelfde campagne organiseren tegen bijvoorbeeld Osama Bin Laden? Waarschijnlijk zouden zij zoiets als smakeloos en racistisch bestempelen. Maar ja, Bush tot monster uitroepen is politiek correct.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT."

Laatst gewijzigd door Joriske : 18 februari 2005 om 12:34.
Joriske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 12:34   #33
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Schitterend idee! Nu nog WC-papier, dan kunnen we nog op 'm schijten ook...
Oud 18 februari 2005, 12:54   #34
Chipie
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Raf
Schitterend idee! Nu nog WC-papier, dan kunnen we nog op 'm schijten ook...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Tja, en Raf is dan nog ambtenaar... Niet alleen verprutst dat hier zijn tijd in plaats van zich ten dienste te stellen van de bevolking...

En van een weedkweker als U, Steve, had ik niet meer verwachte...
Oud 18 februari 2005, 13:01   #35
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
Ik vind dit persoonlijk niet slechts een kwestie van smaak. Het is vooral ondemocratisch omdat het je politieke tegenstander (in dit geval de president van de V.S.) de-humaniseert.
Daar kan ik alleen maar mee akkoord gaan. Te pas en te onpas wordt verwezen naar het racistische discours van het Vlaams Blok dat de allochtonen viseert door er moedwillig karikaturen van te maken. Het Blok is er zelfs voor veroordeeld door een Belgische rechtbank ! Ik kan met de beste wil van de wereld geen verschil zien tussen de tactieken van het Blok mbt allochtonen, en deze actie van Animo tegen Bush en de VS.
Oud 18 februari 2005, 13:06   #36
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joriske
Ik zie dat meer als karma. Wat is de-humaner dan een oorlog loslaten op een arm land? Bush oogst wat hij zaait.

Citaat:
Zou animo dezelfde campagne organiseren tegen bijvoorbeeld Osama Bin Laden? Waarschijnlijk zouden zij zoiets als smakeloos en racistisch bestempelen. Maar ja, Bush tot monster uitroepen is politiek correct.
Osama Bin Laden wordt wel niet binnengehaald met fanfares, rode lopers en ministers. In deze discussie maakt dat wel een verschil denk ik.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 13:29   #37
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Ik zie dat meer als karma. Wat is de-humaner dan een oorlog loslaten op een arm land? Bush oogst wat hij zaait.

Osama Bin Laden wordt wel niet binnengehaald met fanfares, rode lopers en ministers. In deze discussie maakt dat wel een verschil denk ik.
Dat een rund, en dan nog geflipt, dat niet begrijpt, dat kan ik nog aannemen [size=1] (wat een geluk heb ik dat ik een spitsmuis ben)[/size]
Oud 18 februari 2005, 14:00   #38
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Ten eerste is de situatie natuurlijk niet zo zwart-wit als u laat uitschijnen. Zowel Irak als Afghanistan hebben democratische verkiezingen meegemaakt sinds de USA, en de inhumane (als u dan toch de term wil gebruiken, is dit een goede gelegenheid) regimes van Saddam en de Taliban zijn van de aardbol verdwenen. Ten tweede is de discussie over het juiste waarom van deze twee ingrepen (in Irak en Afghanistan) bij mijn weten nog altijd niet beslecht. Dat u echter op uw discussiepartner wilt pissen, zegt veel over uw bereidheid om uw mening te toetsen aan iemand anders. Meer nog: u zult er zeker veel Irakese en Afghaanse burgers het leven mee redden

PS: ondertussen keurt de EU de wapenuitvoer naar China goed, terwijl de VS daar helemaal niets van wil afweten (terecht trouwens, imho) omwille van de talloze schendingen van mensenrechten, en niet in het minst de vijandelijkheid naar Taiwan en Tibet toe, van deze supermacht. Ik hoor echter Animo daar bitter weinig over zeggen, laat staan dat ze plakkerkes van de EU gaan bepissen. De hypocrisie loert vervaarlijk dichtbij om de hoek.
Oud 18 februari 2005, 14:07   #39
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, en Raf is dan nog ambtenaar... Niet alleen verprutst dat hier zijn tijd in plaats van zich ten dienste te stellen van de bevolking...
Moet een ambtenaar volgens jou 24 uur op 24 ten dienste staan van de bevolking, of mag hij af en toe ook eens wat vrije tijd hebben?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2005, 15:33   #40
DearMrT
Partijlid

DearMrT's schermafbeelding

Standaard

Tyr, uw moeder is links gespuis...
DearMrT is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be