![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zonder de moderator te willen verbeteren had ik graag even gemeld dat de discusie die vanmorgen op binnenland begonnen was, toch iets beter van kwaliteit was dan deze, ...
Volgens mijn bescheiden mening had hij beter deze op slot gedaan en de andere laten staan, maar ja, hij wist toen misschien ook nog niet wat er hier nog ging gebeuren. Dit geheel terzijde natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
PPSS uit H had gisteren op Terzake niet eens de k.... meer (aan een sticker blijven plakken?) om het af te keuren of het goed te keuren... zijn tong ingeslikt !
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze topic zegt immers meer over ons land, zijn politici en zijn bewoners dan over Bush... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Bush, Bush, Bush, Bush het is een obsessie geworden. Nu moet hij ook in de urinoirs.
Links bereikt met dergelijke acties het tegenovergestelde van wat ze willen : mijn tienerdochters bvb zijn het zo beu om hun leraars constant over Bush te horen zeveren dat ze hem nu "een toffe" vinden. Om de rebel uit te hangen volstaat het vandaag om *niet* tegen Bush te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het was gisteren op TerZake echt wel grappig: terwijl Steve Stevaert zijn jongste oeuvre mocht toelichten waarin hij pleit voor een "actief pluralisme", ttz actief respect betonen voor elkaars levensopvatting, pissen zijn jongste telgen als teken van dat respect (?) op een buitenlands staatshoofd met wiens beleid ze het niet eens zijn. Ik vermoed dan ook dat er een nieuw Vlaams spreekwoord in de maak is: "Zo d'ouden zongen, zo pissen de jongen".
Tja, ik kan me voorstellen dat zoiets als studentengrap fel gesmaakt wordt, maar dat zou waarschijnlijk ook het geval zijn moest de kop van een ander politicus op die stickers prijken.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ziekelijke actie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() Luister graag naar studio Brussel...
Maar als ik ze op dit moment bezig hoor ter ondersteuning van die actie.... Puur politiek gekleurd.. Ze vinden het nog grappig ook... |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() actie op zich getuigt misschien van weinig smaak, maar hoe meer europeanen zich afkeren van de ultraliberale neokonten van bush, hoe beter natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dit persoonlijk niet slechts een kwestie van smaak. Het is vooral ondemocratisch omdat het je politieke tegenstander (in dit geval de president van de V.S.) de-humaniseert.
Zou animo dezelfde campagne organiseren tegen bijvoorbeeld Osama Bin Laden? Waarschijnlijk zouden zij zoiets als smakeloos en racistisch bestempelen. Maar ja, Bush tot monster uitroepen is politiek correct. ![]()
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." Laatst gewijzigd door Joriske : 18 februari 2005 om 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Raf
Schitterend idee! Nu nog WC-papier, dan kunnen we nog op 'm schijten ook... ![]() Citaat:
En van een weedkweker als U, Steve, had ik niet meer verwachte... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() PS: ondertussen keurt de EU de wapenuitvoer naar China goed, terwijl de VS daar helemaal niets van wil afweten (terecht trouwens, imho) omwille van de talloze schendingen van mensenrechten, en niet in het minst de vijandelijkheid naar Taiwan en Tibet toe, van deze supermacht. Ik hoor echter Animo daar bitter weinig over zeggen, laat staan dat ze plakkerkes van de EU gaan bepissen. De hypocrisie loert vervaarlijk dichtbij om de hoek.
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Partijlid
|
![]() Tyr, uw moeder is links gespuis...
|
![]() |
![]() |