![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Ergert u zich ook aan al die neger(innen)muziek op de radio ? | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
27 | 43,55% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 56,45% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Ik hoor graag volksmuziek en de negrospirituals en de liederen van de Amerikaanse zwarten kunnen mij bekoren: "Ol'man river - Old black Joe - My old Kentucky home - Home on the range - enz.... Ook het repertorium van Harry Belafonte. De moderne lawijtmuziek, zowel van blank als zwart, zeggen mij niets.
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb ook niks tegen negermuziek. Jimmy Hendrix kan zalig spelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die negerinnen hebben de muziek gemaakt. Dat waren nog eens madammen; goeie ouwe Bessie Smith en Dina Washington hebben ervoor gezorgd dat je meer hoort dan alleen maar negerinnen.
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Jimmy Hendrix klinkt eigenlijk niet echt als een zwarte...meer als Lenny Kravitz en ook die klinkt niet als een zwarte en ze maken alletwee ook geen echte "negermuziek", maar vallen voor mij gewoon onder het huidige blanke rockgenre.
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Je hebt gelijk Aguillera en Anastacia klinken ook een beetje als negerinnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
[FONT=Palatino Linotype][FONT=Impact]A lung un leber oyf der noz[/FONT][/FONT] [FONT=Trebuchet MS]Oi limonchiki, vi moi limonchiki vi rastjote v soni na balkonchike[/FONT] http://www.thetruthseeker.co.uk/ Laatst gewijzigd door Emitzer : 20 februari 2005 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Presley is dan ook begonnen met gospel he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En zo zijn er 100den artiesten.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik geef wel toe dat de laatste tijd veel rapmuziek wordt gespeeld. Kijk naar Tmf of jimtv en 9 kansen op de 10 staat er wel een blote madam te zwieren met haar borsten voor een dure wagen.
Maar dat steekt mij ook tegen, wel om een andere reden. De echte boodschap van de hiphop die vroeger aanwezig was, vervalt in die hedendaagse hiphopmuziek. Vroeger ging het echt nog om een boodschap die erin zat. Nu gaat het enkel over hoe rijk bepaalde rappers wel niet geworden zijn. Naar die muziek luister ik dan ook niet meer. Maar geef mij maar de echte undergroundhiphop. Daar zit nog betekenis in. Die commerciele muziek is eens goed voor op een feestje zot te doen, meer niet.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Luister eerst eens naar een paar muziekjes. Life music is er eentje met een diepe tekst. En kijk dan eens naar de foto. U zal versteld staan. www.castro.be voor teksten waar zwarte hiphoppers ook over rappen. Weliswaar nu in het nederlands. Zoals tegen Bush en inval in Irak en dergelijk.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 20 februari 2005 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
2) hij heeft geen "zwart" accent. Sorry man, je kan mij niet overtuigen daarmee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Kent iemand het liedje 'Your revolution' van Sarah Jones?
Leuke aanklacht tegen de fake-rap van sommige hedendaagse rappers.
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Als je R&B bedoelt, ja .
Soms merk ik het nog niet eens dat het van het ene nummer in het andere is overgegaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wat een domme topic, je geeft in je peiling geen genres maar beoordeelt muziek op grond van rassen....
Laatst gewijzigd door sinan123 : 20 februari 2005 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je klaagt over de muziekstijl snap ik echt niet hoor, men wisselt genoeg af. Misschien moet je gewoon eens wat meer de zender veranderen. Indien je zou klagen dat men elke dag opnieuw dezelfde liedjes draait...absoluut hé. Stubru kan er wat van tegenwoordig. 80% van de playlist voor maandag is dezelfde als die van de rest van de week.
Wedden dat morgen voor de 10.0000000 ste keer anouk word gespeeld met girl, chemical brothers met galvanise, ozark henry met at sea, gwen stefani met rich girl, stash met sadness, the white stripes met jolene en zorkin!!! Misschien zelfs wel al in de voormiddag alleen zodat men in de namiddag the chemical brothers nog een keertje kunnen opzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Chemical Brothers verdienen het ook wel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |