![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En nu met zijn allen, met kaarsjes in de hand: "We are the world, we are the future..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik kan mij niet herinneren dat dat zinnetje in dat liedje voorkwam! Of was het misschien Stevie Wonder die dat zong? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() zèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè� �èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè� �èèèèèèèèg! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk soms ècht dat de Bub'ers psychiatrische hulp nodig hebben. Zij geloven blijkbaar ècht dat Belgie ooit weer unitair wordt...
Laat me jullie even uit je droom helpen: [size=5]België wordt nooit meer unitair![/size] Als Belgie al blijft bestaan, dan zal het zeker een ver doorgedreven federale of confederale staat zijn. Maar unitair? Nooit meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik juich het van harte toe, samen met een 90% Belgen die ook van geen secessie willen weten. Hebben wij allemaal pschychiatrische hulp nodig? Ik dacht het niet. Dromen van een irreële Vlaamse republiek deed zelfs flamingant Lionel Van Den Bergh af als toogpraat. Citaat:
Citaat:
Licht de bevolking eens goed voor hoe zuur een Vlaamse afscheuring hen gaat opbreken en die separatistische zooi smelt als vanilleijs voor een straalkachel.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gouverneur
|
![]() een vlaamse afscheuring zal een weldaad zijn voor de bevolking,wij zijn verdorie met meer inwoners dan verscheidene europese lidstaten,waarom zouden we onze plan niet kunnen trekken,en het geld dat naar wallonie versluisd word zou dan onze mensen ten goede komen en niet in een bodemloze put vallen zoals nu.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Licht mij misschien eens in hoe zuur een afscheiding ons wel niet zou opbreken!! Want ik weet het zelf ook niet hoor! Ik wacht vol ongeduld... En begin nu niet over het koningshuis te zwanzen he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bevolking IS dus slecht voorgelicht! Door en voor België en zijn belgicisten. Als al iemand zoals Superstaaf voor zoete koek slikt wat ons reeds zolang wordt ingelepeld, wat moet het dan zijn met simpeler zielen? Wie er alleen al de studie van KBC op naslaat voor wat betreft de transfers, ontdekt dat België geen enkele meerwaarde biedt voor Vlaanderen. Integendeel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan spreek ik nog niet eens alleen over ambtenaren e.d. Welke Vlaamse zelfstandige levert er al eens geen producten of diensten over de taalgrens? Blijft dat duren na hardvochtig verstoten onzer Zuiderburen? Jullie laten je voortdurend opjutten dor het in de schijnwerper stellen van één welbepaalde transfert. Gemakkelijkheidshalve verliezen jullie uit het oog dat dit er één van de vele is waardoor een economie draait. Die ene transfert wordt door leugenachtige politici misbruikt om in te spelen op de blinde hebzucht van de cententellende Vlaming met kruideniersmentaliteit, die schraperig op een apothekersschaaltje elke eurocent zit te wegen om toch maar een extra auto te kunnen kopen om de ogen mee uit te steken, een derde tweede woning wil neerpoten om lekker huisjesmelker te worden op de rug van de zo gehate vreemdelingen, of gewoon zijn poen naar een buitenlandse bank wil gaan oppotten zodat die er schoon weer kunnen me spelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat baten kaars en bril....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik leef niet in een droomwereld van een nietbestaande Vlaamse republiek, waar de gebraden kiekens iedereen in de mond vliegen. Liever een Belgsiche vogel in de hand, dan tien Vlaamse kiekens in de lucht. De vulling lijkt me te zouteloos.......
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als onafhankelijkheid Vlaanderen dan toch niks oplevert, waarom laat Walonië Vlaanderen dan niet los? Als de verloren miljardentransfers geen enkel verschil maken voor de Vlaamse welvaart waarom wordt er dan steeds meer over gesproken?
Waarom is er in dit land zoveel schuld EN geldgebrek? In plaats van ons bijvoorbeeld zoet te houden ( m.a.w. te bedriegen!) met het Zilverfonds zou een ernstig appeltje voor de dorst kunnen aangelegd geweest zijn. Een écht fonds inplaats van een bodemloze put te vullen tot ook Vlaanderen Walonië achterna stuikt. Met dit verschil dat dit onze "broeders" van het Zuiden dikke worst zal wezen. Zij zullen NOOIT zo gek zijn de 'solidariteitsstroom' om te draaien. Niemand houdt de belgicisten dus tegen naar Walonië te verhuizen als er hier toch een bloedbad verwacht wordt bij de onafhankelijkheid van Vlaanderen. Laat hen d�*�*r maar het beste gaan maken dat er nog van te maken is maar niet meer op kap van een ander die uitsluitend daarvoor aan de Belziekelijke leiband wordt gehouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij gelooft toch zelf niet dat er plots een economische boycot zal optreden van onze Waalse broeders! Want een economische boycot van Wallonie impliceert indirect een boycot van Vlaanderen en daar is Wallonie ook niet meegediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |