![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
sp.a spirit Enkel sympathisanten van sp.a spirit, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'sp.a spirit' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: vind u het dossier BHV een regeringscrisis waard? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 33,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 66,67% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En de walen zullen zich klaar mogen maken wat bhv komt zeker terug op tafel en dan waarschijnlijk met een strakkere en krachtigere sp.A als ik Vandelanotte mag geloven |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Bovendien geloof ik dat ze dachten dat het deze keer écht zou lukken.
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik opper hier een nieuw ideetje. Als men de mogelijkheid tot bindende referenda in de grondwet inbouwt, zou een oppositiekuur toch volstrekt mogelijk zijn voor de SP.a
Al ben ik hier waarschijnlijk een beetje te voortvarend omdat ik bijna nooit stemmen voor de directe democratie in de SP.a hoor...
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar om even terug te komen op de topic!! BHV komt zeker terug ter sprake en dan zal de houding van sp.A waarschijnlijk nog harder zijn samen met spirit op kop! elio en de zijne zijn bij deze gewaarschuwd!!!! |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Gertj3, niets persoonlijks maar volgens mij laat je je veel te veel meeslepen door zulke symbooldossiers.
Ik vind dat we op lange termijn meer voor de mensen kunnen doen na een oppositiekuur mét bindende referenda ingesteld in de grondwet dan dat we in een geforceerde regering zitten.
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |