![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Vreemdeling
|
![]() Typisch.
Het VB moet steeds dienen als mistgordijn om de problemen te verdoezelen. Toch naast de kwestie dus. De vraag is niet wat het VB zou doen. De andere partijen zitten in de regering. Punt. En er is een probleem op velerlei vlakken met die mannen. En het gaat zichzelf niet oplossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fout, ik probeer helemaal niks te verdoezelen, ik erken dat er problemen zijn. Alleen zeg ik dat VB deze problematiek gekaapt heeft om op een verachtelijke manier stemmen te winnen en niet zozeer om oplossingen te brengen. Ik snap niet waarom jullie kritiek op VB altijd omsmeden tot anti-VB stellingname, ik zou zeggen: overwin deze minderwaardigheidscomplex. Ik ben niet dom om in welles-nietes spelletjes terecht te komen. Laten we dus niet afwijken maar bij het onderwerp blijven. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 25 februari 2005 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Hun situatie in hun thuisland was waarschijnlijk veel slechter,waarom waren hun daden daar dan niet navenant,en trouwens waarom is maar een deel van die mensen crimineel? Anderen kunnen blijkbaar wel zonder crimineel gedrag,het wordt eens tijd dat je dat onder ogen durft te zien. Voor mij mag iedereen hier leven die ook de democratische waarden van de Belgen aanneemt,trouwens Belgische criminelen worden ook niet bevoordeeld of voorgesproken,waarom moet er dan altijd in possitieve zin gesproken worden over mensen die onze waarden aan hun laars lappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Criminaliteit is in de eerste plaats een kans-armoede probleem. Zoals ze nu veel doppers aan het uitsluiten zijn zal de criminaliteit weer toenemen.
Wie verstaat dat nu niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Schepen
|
![]() [size=4]En niemand die doorheeft dat die criminaliteit vooral een mannelijke aangelegenheid is.[/size]
[size=4][/size] [size=4]Als er een verband is tussen afkomst en criminaliteit, waarom zijn er dan zo weinig vrouwelijke criminele allochtonen?[/size] [size=4][/size] Totdaar mijn licht ongenoegen, omdat iedereen over dit feit heenkijkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn vele vrouwelijke criminelen ook. Maar het zijn de mannetjes die ze meestal opsluiten en de vrouwtjes die ze laten lopen. Doch agressie bij vrouwen is meestal nog harder dan bij mannen. In allochtone culturen is dat mogelijks minder merkbaar omdat de jongens alles zijn en de vrouwtjes thuis sokjes moeten breien.
Het is ook meestal leeftijd gebonden. Als tiener tot vooraan in de twintig. Nadien stopt het meestal. Komt voornamelijk door het hoge ego gehalte. De haantjes mentaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En gelieve uw argumentatie wat meer te staven. 'men laat de vrouwtjes lopen' -> Van welke planeet kom jij ? Waarom zou de politie een vrouwelijke moordenaar/dief/drugsdealer laten lopen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
[size=7][/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb; man steelt, vrouw deelt. Wie van de twee denk je zal in de statistiek komen en veroordeeld worden? De man, de vrouw laten ze gerust. Maar ze was er wel natuurlijk! Vb; man dealt en vrouw smokkelt binnen in disco of zoiets. Man wordt betrapt en vrouw mag naar huis! En jawel er is ook een vrouwenafdeling in de gevangenis maar enkel als het niet anders meer kan zal een vrouw daar belanden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Shit; nu heb ik dezelfde topic opgestart in Internationaal wegens deze *nog niet gezien*
![]()
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() Wat een pretentie bij sommigen...zonder schaamte nemen ze het woord 'oprotten' in de mond. Ze vergeten blijkbaar dat België een rechtstaat is waarin zowel nationale wetten als internationale verdragen de persoon beschermen en zekerheid geven op een menselijke behandeling.
Echter, sommigen zouden graag al die, in hun ogen althans, onnozele wetten overboord gooien om toch maar al die allochtonen te laten 'oprotten'. Maar beseffen deze personen dan niet dat deze wetten de grondslagen vormen van hun eigen vrije en rechtvaardige samenleving? Dat ze niet aan de allochtonen denken totdaartoe, maar denken ze dan ook niet aan hun eigen...wie of wat denken ze wel dat hen gaat beschermen zonder die wetten...zoals ik al zei: wat een pretentie! Wat een domheid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zonder cijfers zit u hier dus eigenlijk gewoon te liegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat boeit het jou als alle allochtonen weggestuurd worden? Waarom sturen we jou gewoon niet weg, dat is toch lekker simpel, toch Bulldogje? Heb je gelijk niks om over te klagen. Laatst gewijzigd door sinan123 : 26 februari 2005 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |