![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"Daags nadat het neo-conservatieve The Weekly Standard vorige week mijn artikel over deze stickers op de webstek had geplaatst, liet de webmeester me weten dat nog nooit tevoren een stuk zoveel reacties had losgeweekt. Ik kreeg er een paar honderd ter lezing doorgestuurd. Amerikanen vroegen massaal om een sticker met de Belgische vlag en de kop van Vande Lanotte zodat zij die in hun toilet kunnen plakken. Ze stuurden scheldbrieven naar de Belgische ambassade in Washington en kondigden aan dat ze België voortaan zouden boycotten. Er was zelfs een zakenman die meldde dat hij onmiddellijk een miljoenencontract voor de aankoop van Belgisch electronicamateriaal had geannuleerd." |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() Je kan natuurlijk ook gewoon heel de muur achter de urinoir vuilplassen als je niet op de sticker wil plassen
![]()
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ER zijn ook meer kranten dan the Weekly Standard...het enige dat de persmeute moest doen is naar het Belgische nieuws kijken of gewoon voldoende zeiken. Zowiezo zou er commotie zijn ontstaan, met of zonder Belien. Het is juist Belien die de Vlaamse Queste aangrijpt om de schade te beperken, schade die men reeds had berokkent door gewoon die vulgair populistische & smaakloze stickers te kleven....MET de Amerikaanse Vlag.
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het beste bewijs dat de amerikanen zich laten vangen door de media is het schandaal rond James Guckert alia Jeff Gannon. Een conservatieve activist die twee jaar lang onder valse naam verslagen de wereld in stuurde die op maat van het witte huis waren geschreven. Deze man was ook ingeschakeld in beschadigingsoperaties tegen politieke tegenstanders. De regel is dat witte huis journalisten moeten werkzaam zijn voor een onafhankelijke nieuwsorganisatie. Onder zijn eigen naam kreeg hij geen toestemming omdat hij niet voldeed aan journalisieke standaarden. Onder valse naam ( dit in een tijd na 11 september ) kon hij binnen in Witte Huis voor interviews. Het is duidelijk dat hij geholpen is door de entourage van Witte Huis. Ik stel mij dus vragen bij je bewering dat VB geen bedreiging is voor buitenlandse investeerders. Indien ze de waarheid zullen horen rond VB dan zullen ze zich heel bedrogen voelen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Als ik zie welke sprongen je maakt en onwaarheden dat er in je uitleg sluipen. Zo schrijf je dat : "deze jongeheer slijt op kosten van de belastingbetaler zijn dagen op het kabinet van Vice-Premier Vande Lanotte, waar hij zich, behalve met pisstickers,ook onledig houdt met Noordzee aangelegenheden ". Je manipuleert de lezer door te suggereren dat hij zijn dagen slijt op kosten van belastingbetaler, onder de ogen van een minister. Je suggereert dat hij deze stickers heeft gemaakt tijdens de werkuren op kabinet. Dit is een beschuldiging en zoals zo vaak worden mensen zwart gemaakt door VB aanhangers zonder bewijs maar het lont is aangestoken, de roddels beginnen en dan zijn de VB aanhangers de eerst om te zeggen " geen rook zonder vuur ". je praat op een neerbuigende manier over het werk van betrokkene en noordzee aangelegenheden. Ik had reeds lang door dat VB een loopje neemt met de vrije meningsuiting, ondanks het feit dat ze het omgekeerde beweren. De kabinetsmedewerker heeft ook een functie als voorzitter van de jongerenafdeling van die partij. Vanuit die functie heeft hij stelling genomen en heeft op geen enkel moment of manier misbruik gemaakt van zijn functie als kabinetsmedewerker. Enkel manipulerende en onrustzoekende mensen willen dit laten uitschijnen. Dat ze eens bewijs geven in de plaats van steeds dergelijke onzin in de wereld rond te sturen. Het feit dat er mensen uit amerika zouden gevraagd hebben voor stickers met de belgische vlag en onze minister kan enkel omdat iemand erin geslaagd is van een onschuldige protestactie, die gelukkig nog kan in ons land, op te blazen tot een actie die de goedkeuring zou hebben van een regeringslid. De schade die ons land zou geleden hebben is dus eerder door de leugens dan door de actie zelf. als ik dan lees dat er door een waarheidverdraaiend persoon een telefonisch interview is gegeven dan kan ik mij inbeelden dat de boosheid door sommige mensen is toegenomen. Ik weet echter hoe dit gaat met telefonische interview omdat ik zelf ook een aantal maal ben gevraagd. Ik vroeg soms meer tijd om even opzoeking te doen over een onderwerp omdat ik geen flaters wou vertellen en de reactie was toen : dat doet er niet toe, we willen enkel maar een reactie doch dit hoeft niet onderbouwd te zijn |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Make up your mind.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geeft Colen al jaren mijn stem en ik ben niet van plan dit te veranderen. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Onlangs een uitstekende bijdrage over conservatieve denkers in Breuklijn ( vormingsblad VBJ) http://www.vbj.be/beeld/publicaties/...jn_2004_12.pdf
Hoe meer bi!jdragen ik van P .belien lees hoe meer ik respect krijg voor z'n journalistiek talent en z'n historisch inzicht en kennis. Zo'n zouden er meer moeten zijn...Blijkbaar is er voor hen geen plaats in onsze (s)linkse media. |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stem immers al jaren voor Alexandra Colen en weet me volledig te vinden in wat de partij als standpunten aanbiedt. Hoegenaamd zie ik geen tegenstelling. |
|
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() idd begrijp ik ook niet goed , ik vind de migratie tandpunten van het Vb gematigder (vandaag) dan de conservatieve standpunten...
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat: