Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 februari 2005, 17:39   #21
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ja:

En ik dacht dat we stemmen moesten halen om recht van spreken te hebben? Wel, we hebben er 13 000. Of bepaalt u de maatstaf vanaf wanneer het toegestaan is om de vrije mening te verkondigen?
Komaan, met het aantal stemmen dat u haalt moet u niet al te grote uitspraken willen doen. Dan nog, u kunt spreken. Niemand legt u het zwijgen op. Ik geef u alleen advies.
Vlaams-nationalist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 17:42   #22
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Komaan, met het aantal stemmen dat u haalt moet u niet al te grote uitspraken willen doen. Dan nog, u kunt spreken. Niemand legt u het zwijgen op. Ik geef u alleen advies.
Uw advies is ongewenst. Het is niet omdat onze partij minder stemmen haalt dan een andere, dat onze mening ook minder belangrijk is. En moest u ons echt zo ongeloofwaardig vinden, dan besteedde u ook niet zoveel tijd aan ons.

Laatst gewijzigd door Yann : 27 februari 2005 om 17:42.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 17:46   #23
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Uw advies is ongewenst. Het is niet omdat onze partij minder stemmen haalt dan een andere, dat onze mening ook minder belangrijk is. En moest u ons echt zo ongeloofwaardig vinden, dan besteedde u ook niet zoveel tijd aan ons.
Ik kan niet anders, heel het forum 'stinkt naar jullie'. Wel proficiat voor die mobilisatie van alle leden. Goed bekeken.
Oud 27 februari 2005, 18:04   #24
V-J-W
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Nee, ik ben uw grootste vijand: een Belg.

U komt nog niet aan mijn enkels. Maar ik beloof dat ik er eens ga van wakker liggen. In elk geval zijn we nu wel bijzonder bang.
V-J-W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 18:12   #25
V-J-W
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WhiteLaw
Op mij kan u rekenen. Hebben jullie trouwens géén website?
Dank u.
Neen, we werken er aan, binnen afzienbare tijd is onze webstek klaar.
V-J-W is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 19:07   #26
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door V-J-W
Dank u.
Neen, we werken er aan, binnen afzienbare tijd is onze webstek klaar.
Ik wil wel de webmaster zijn. Hierbij een korte CV:

www.belgischeunie.be
Oud 27 februari 2005, 19:08   #27
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan niet anders, heel het forum 'stinkt naar jullie'. Wel proficiat voor die mobilisatie van alle leden. Goed bekeken.
Jamaar wat is het nu? De ene keer zijn we een te verwaarlozen minderheid, de andere keer overbevolken we de fora op het internet...
Oud 27 februari 2005, 19:12   #28
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

De titel van het topic is eigenlijk wel grappig. Anti-Belgisch = ook anti-Vlaams.
Oud 27 februari 2005, 19:16   #29
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Jamaar wat is het nu? De ene keer zijn we een te verwaarlozen minderheid, de andere keer overbevolken we de fora op het internet...
Is dat niet-combineerbaar? Jullie zijn op politiek vlak niets waard, maar jullie vervuilen het forum wel. Als andere partijen procentueel hetzelfde aantal leden op dit forum krijgen zijn jullie niets. Maar nogmaals: goede tactiek om al je leden op het forum te laten posten. Zo lijkt het dat jullie toch iets voorstellen.
Oud 27 februari 2005, 20:05   #30
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dat niet-combineerbaar? Jullie zijn op politiek vlak niets waard, maar jullie vervuilen het forum wel. Als andere partijen procentueel hetzelfde aantal leden op dit forum krijgen zijn jullie niets. Maar nogmaals: goede tactiek om al je leden op het forum te laten posten. Zo lijkt het dat jullie toch iets voorstellen.
U bekijkt het verkeerd. Dit forum is één van de weinige middelen om onze mening te verkondigen, daar men ons niet aan bod laat in de media. De B.U.B. heeft verschillende malen gevraagd om te mogen deelnemen aan debatten, doch kreeg zelden antwoord.

U probeert ons in een negatieve spiraal te duwen, door te poneren dat wij geen recht van spreken hebben, omdat we volgens u te weinig stemmen halen. Is dat niet belachelijk? U zou blij moeten zijn dat we u van antwoord dienen. Vele politieke partijen vinden dat helaas bijzaak. Een democratie gaat geen debat uit de weg. En daarom dat u zo gefrustreerd bent over onze aanwezigheid op dit forum.

Bovendien raakt uw stelling kant nog wal. De meerderheid op dit forum is niet representatief voor de bevoling, daar die meerderheid flaminganten zijn. Tel de berichten van Knuppel en JvdB op, en je komt nog niet aan het aantal berichten dat de ganse B.U.B. geschreven heeft. Maar u heeft gewoon bang dat de Vlamingen weten dat er een alternatief bestaat voor de anti-Belgische figuren in de hedendaagse politieke partijen.
Oud 27 februari 2005, 20:13   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar u heeft gewoon bang ...
Mais vous avez simplement peur que... Je leest er zo het Frans in.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2005, 20:20   #32
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Mais vous avez simplement peur que... Je leest er zo het Frans in.
Dit is toch zielig he....
Oud 27 februari 2005, 21:54   #33
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dit is toch zielig he....
Inderdaad: zielig. U beweert niets te maken te hebben met franskiljons, en toch zien we dikwijls dat u eigenlijk Fransdol is. Net als al uw partijgenootjes. Allemaal beweren dat jullie puur Belg zijn maar toch stiekem meeheulen met FDF'ertjes. Gepast reageren op de FDF-betoging in Linkebeek... Klopt: u heeft gelijk: ronduit ZIELIG.
Oud 27 februari 2005, 21:57   #34
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad: zielig. U beweert niets te maken te hebben met franskiljons, en toch zien we dikwijls dat u eigenlijk Fransdol is. Net als al uw partijgenootjes. Allemaal beweren dat jullie puur Belg zijn maar toch stiekem meeheulen met FDF'ertjes. Gepast reageren op de FDF-betoging in Linkebeek... Klopt: u heeft gelijk: ronduit ZIELIG.
Toon mij eens aan dat ik fransdol ben?
Oud 27 februari 2005, 22:13   #35
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Toon mij eens aan dat ik fransdol ben?
Ja komaan. U liefde voor de Belze staat zegt wel genoeg zeker. De haatdragende staat die al 175 jaar Vlamingen onderdrukt en Franstaligen hoog in het vaandel draagt. U blinde liefde voor dit ziek land lijkt mij genoeg om u Fransdol te noemen.
Oud 27 februari 2005, 22:16   #36
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja komaan. U liefde voor de Belze staat zegt wel genoeg zeker. De haatdragende staat die al 175 jaar Vlamingen onderdrukt en Franstaligen hoog in het vaandel draagt. U blinde liefde voor dit ziek land lijkt mij genoeg om u Fransdol te noemen.
Belachelijk!!!!!! Toon aan met mijn berichten dat ik fransdol ben. Zoniet, mag u eens voor de verandering uw mond houden, want dan zegt u zaken die onwaar zijn. En dan beoordeel ik u niet op basis van het "stemmenaantal" van de partij waarmee u genegen bent!
Oud 27 februari 2005, 22:21   #37
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Belachelijk!!!!!! Toon aan met mijn berichten dat ik fransdol ben. Zoniet, mag u eens voor de verandering uw mond houden, want dan zegt u zaken die onwaar zijn. En dan beoordeel ik u niet op basis van het "stemmenaantal" van de partij waarmee u genegen bent!
Wilt u nu werkelijk dat ik al uw, op dit moment, 5157 berichten citeer. Ze zijn allemaal pro-Belgisch, dit zegt genoeg voor mij. De Belgische staat is voor mij Fransdol en Vlaming-hatend. Wat heeft trouwens het stemmenaantal van de N-VA (ter informatie: meer dan 50 keer zoveel als BUB) te maken met het feit dat ik uw partij al dan niet Fransdol noem?
Oud 27 februari 2005, 22:30   #38
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wilt u nu werkelijk dat ik al uw, op dit moment, 5157 berichten citeer. Ze zijn allemaal pro-Belgisch, dit zegt genoeg voor mij. De Belgische staat is voor mij Fransdol en Vlaming-hatend. Wat heeft trouwens het stemmenaantal van de N-VA (ter informatie: meer dan 50 keer zoveel als BUB) te maken met het feit dat ik uw partij al dan niet Fransdol noem?
Sinds wanneer heeft de N-VA 650 000 stemmen????

En uw bewering dat ik fransdol ben is belachelijk. U probeert mij in een hokje te duwen, omdat u niet opkan tegen de argumenten pro-België.
Oud 27 februari 2005, 22:32   #39
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Dat begint hier meer en meer op een kleutertuin te trekken...

"Ik heb duizendhondermiljoenvijfduizendtachtigmiljoen euro thuis"

"de n-va heeft 50 x meer stemmen dan de BUB"
Oud 27 februari 2005, 22:33   #40
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En uw bewering dat ik fransdol ben is belachelijk. U probeert mij in een hokje te duwen, omdat u niet opkan tegen de argumenten pro-België.
Dat is geen hokje; dat is de waarheid. Kijk maar eens naar uw eigen berichten: een en al geschimp tegen de Vlamingen, maar geen woord kritiek over de Franstaligen en hun politici. Door dergelijke uitingen wordt duidelijk dat u steeds voor de laatste groep partij kiest, net op dezelfde manier als uw Voorzitter (oef, deze keer de hoofdletter niet vergeten) die zich met welbehagen laat omringen met FDF'ers.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be