![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen. Laatst gewijzigd door gm10 : 26 februari 2005 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Nu weet ik niet of dit hier op zijn plaats is, maar dit heb ik anderhalve maand lang op mijn winkeldeur gehad, vanaf de veroordeling van het VB:
Vlaams Blok is Racistisch Eigen volk? Welk volk? De Vlaming? Of de Serviër, de Bosnische Kroaat? Wilt u een Etnische Minderheid worden? Denk dan eens aan het Vlaams Belang... Dat geeft in elk geval mijn mening duidelijk weer. Maar of het interessant is zo'n referendum te houden? Ik weet niet hoe braaf de gemiddelde Belg is, maar ik zou al ziek worden na de 2e stembusgang, wanneer men stelt dat het een verplichting is. En dan zou zo'n referendum mij helemaal gestolen kunnen worden. Lijkt mij persoonlijk dus geen goed plan, zolang stemplicht nog bestaat in België. Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 februari 2005 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
democratie is een verzameling van rechten en plichten aan beide kanten
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Want als het zo zou zijn, dan zou het nog eens plezant kunnen worden *grijns* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() N-VA reageert positief op de oproep van Di Rupo!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Dat het VB het voortbestaan van Belgie maar koppelt aan het vreemdelinegnstemrecht , snel-belgwet , b-h-v etc..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daarbij bewijst hij ook nog eens dat hoofdletters en leestekens helemaal niet nodig zijn om je punt duidelijk te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Achja, het is ook nooit goed wat Di Rupo doet of zegt. Typisch voor flaminganten.
Houdt hij zijn mond, dan is iedereen boos omdat hij niet reageert of niets onderneemt. Zegt hij iets, dan is het voor elke flamingant al verkeerd voor hij zijn zin heeft uitgesproken. Komt hij morgen af met :"ik wil België gesplitst zien", dan gaan er veel mensen zeggen:" ach, het is enkel een promotie-stunt voor de volgende verkiezingen".
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. Laatst gewijzigd door Bakkebaard : 26 februari 2005 om 18:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=30132
Als dat toejuichen is. Amaai, rare manier van supporteren.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() O, gemenerik!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom toch ben ik zo een uitzondering en scheer ik iedereen over dezelfde kam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sorry dat ik zo verzuurd ben dat ik elke Waal als een zakkenvuller aanzie past hier misschien het best?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het zou wel goed zijn zo een referendum. Dan weten we het ineens van alle 10 miljoen Belgen wat ze met België willen.
Het is dan alleen de vraag wat als de Walen onafhankelijkheid willen en de Vlamingen niet of omgekeerd? Persoonlijk denk ik dat het er omwille van deze reden niet zal komen.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |