![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
wees maar blij dat ik niet zo censuurlustig/dictatoriaal ben ingesteld als jou om eens het duizendste bericht aan te klagen waarin je stelt dat ik sympathie zou hebben voor Verbeke of het negationisme. Een andere bijkomende reden waarom ik dat niet doe is trouwens het feit dat iedereen hier weeral kan zien hoe jij wel "discussiëert" en "het niveau opkrikt"
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() is het niet toevallig dat jij altijd zegt dat het niet is omdat het VB de meeste kiezers heeft, dat het daarom ook gelijk heeft?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien wens ik op te merken dat ook het Vlaams Blok destijds mede de negationismewet (censuurwet nr 1/2) heeft goedgekeurd en pro stemde (for what it's worth). Elke rechtse rakker (rakster) op dit forum vergeet dat al eens.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 4 maart 2005 om 01:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() In europa sterven elk jaar duizenden mensen aan longontsteking = officiele doodsoorzaak. Van een niet nader te schatten maar ook niet te onder schatten gedeelte daarvan is de ware doodsoorzaak extreme armoede. Ik vindt het klassificeren van al diegenen die stierven van uitputting - onderkoeling - longonsteking enz onder de algemene noemer doodsoorzaak longontsteking een kwalijke en gevaarlijke vorm van negationisme.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2005 om 03:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2005 om 04:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat dan met de PSer Kir die de armeense genocide ontkent. Gaat die dan uiteindelijk zijn dikbetaalde job mogen afgeven? Keur jij die vent goed?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 maart 2005 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |