![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zij is ook grote voorstander om een mentaliteitswijziging,ook bij de gewone burgers,te kweken door filosofische bijeenkomsten. Maar dit zijn nazistische iedeeen en krijg je er nooit door.................... Laatst gewijzigd door Grellig : 28 februari 2005 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Duitsland zat helemaal aan de grond in de jaren voor wo2 Hij had ook een bepaalde visie om het nationaal-sociaal gedachtengoed toe te spreken aan de bevolking.En het werkte,alleen is het slecht uitgedraaid....... Laatst gewijzigd door Grellig : 28 februari 2005 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Landverraad van eerste orde............................... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Leg dan eens de kernpunten uit.
Hoeft niet uitgebreid te zijn, een half A4tje volstaat. Bij het lezen van dit: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar jammer genoeg moet ik afsluiten,ik moet gaan werken om onze "zachter zachter zachter kom maar GRATIS halen profiteer" politiek te sponseren. Hopelijk kunnen we morgen weer babbelen...................... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als we nu eens allemaal onze koffie gingen kopen bij oxfamwereldwinkel dan zouden die nigerianen al wat minder reden hebben om hier te komen leuren.
Ik vindt dat er filosofische sessies moeten gehouden worden voor superkapitalisten om ze van hun egoisme en sociopathie af te helpen. Zoals die kerels die ervoor zorgen dat het noorden van ons land een belastingparadijs is geworden voor rijke hollanders en die daar dik geld aan verdienen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |