![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"De Joker ©" <[email protected]> schreef in bericht news: > Maar kijk dan toch eens wat je ervoor hebt teruggekregen! Vooral als die echt kwaad wordt is hij hysterischer als Jos Brink, Willem Oltmans, Frank Govers en Pim Fortyn samen. :D |
|
|
#22 |
|
|
On Tue, 01 Mar 2005 23:05:35 +0100, DemoCrates wrote:
>Stelling: > >Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren als de >"armen" in Nederland of België. > Uitbundig blij zelfs. Zij hoeven nl. van hun uitkering niet van die peperdure goed gesteven witte puntmutsen aan te schaffen. Adiós, Cheche |
|
|
#23 |
|
Europees Commissaris
|
[quote=Cheche]On Tue, 01 Mar 2005 23:05:35 +0100, DemoCrates wrote:
>Stelling: > >Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren als de >"armen" in Nederland of België. > 1° Omdat dat "linkse heilstaten" zijn 2° Daarom willen ze ook allemaal zo graag hiernaartoe, weg uit de landen die door een imperialistische uitbuiting arm gehouden worden.
|
|
#24 |
|
|
In article <[email protected]>,
[email protected] says... > > "DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht news: > > En daar hebben wij met z'n allen onze zuurverdiende belastingcenten aan > > uitgegeven? > > Hoezo, ga jij dan nooit naar een kapper? :) Helaas voor het kappersgilde, iedereen kan leren om zijn/haar eigen haar te knippen. Ik wil niet eens beweren dat het gemakkelijk is. Je moet voor een spiegel een aantal vreemde bewegingen inverteren. Dus je zult wel een paar maanden voor lul lopen. Maar daarna is het een eitje >=>-) -- Rob |
|
|
#25 |
|
|
"DemoCrates" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Stelling: > > Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren > als de > "armen" in Nederland of België. > > Wie? > Stelling is onjuist. Het zijn er geen miljoenen maar miljarden. En als ze de reis konden betalen kwamen ze m orgen allemaal hierheen........ |
|
|
#26 |
|
|
Cheche wrote:
> On Tue, 01 Mar 2005 23:05:35 +0100, DemoCrates wrote: > >>Stelling: >> >>Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren >>als de "armen" in Nederland of België. >> > > Uitbundig blij zelfs. Zij hoeven nl. van hun uitkering niet van die > peperdure goed gesteven witte puntmutsen aan te schaffen. Je doelt op Wetzels favoriete carnavalskostuum? http://occawlonline.pearsoned.com/bo...nload/2301.jpg -- �*�*�*�*================================= �*�*�*�*Dé�*website�*voor�*mensen�*die�*wél�*nog �*�*prijs�*stellen�*op�*objectieve�*informatie �*�*�*�*�*�*�*�*�*http://www.limbocrates.net�*�*�*�*�*�*�* �*�*�*================================= |
|
|
#27 |
|
|
DemoCrates wrote:
> On Tue, 1 Mar 2005 23:17:49 +0100, "René Peters" <[email protected]> , > wondering whence the lambs and piglets bleated and squealed, wrote: > > > >>Herbert is gevormd bij de oerlinkse Gruningse Roelof van Echtencollege te >>Hoogeveen. > > > En daar hebben wij met z'n allen onze zuurverdiende belastingcenten aan > uitgegeven? Jij niet, jij profiteert nl. zelf van onze belastingcenten. > ================================= > Dé website voor mensen die wél nog > prijs stellen op objectieve informatie > http://www.democrates.net > ================================= > -- ================================= Dé website voor mensen die wél nog prijs stellen op objectieve informatie http://www.limbocrates.net ================================= |
|
|
#28 |
|
|
Vitae forma vocatur, Town Kraeyer
<townkraeyer©@donteventry.hotmail.com>, die Wed, 2 Mar 2005 01:13:11 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >In article <[email protected]>, >[email protected] says... >> >> "DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht news: >> > En daar hebben wij met z'n allen onze zuurverdiende belastingcenten aan >> > uitgegeven? >> >> Hoezo, ga jij dan nooit naar een kapper? :) > >Helaas voor het kappersgilde, iedereen kan leren om zijn/haar >eigen haar te knippen. Ik wil niet eens beweren dat het >gemakkelijk is. Je moet voor een spiegel een aantal vreemde >bewegingen inverteren. Dus je zult wel een paar maanden voor >lul lopen. Maar daarna is het een eitje >=>-) Je kan ook een kappersdiploma laten halen door je levenspartner. -- Fusti |
|
|
#29 |
|
|
Fusti schreef:
> >Helaas voor het kappersgilde, iedereen kan leren om zijn/haar > >eigen haar te knippen. Ik wil niet eens beweren dat het > >gemakkelijk is. Je moet voor een spiegel een aantal vreemde > >bewegingen inverteren. Dus je zult wel een paar maanden voor > >lul lopen. Maar daarna is het een eitje >=>-) > Je kan ook een kappersdiploma laten halen door je levenspartner. Maar wat nu als je heel dik bent & naar alcohol stinkt en niemand je levenspartner wil zijn? Martin Bier |
|
|
#30 |
|
|
Op Tue, 1 Mar 2005 23:17:49 +0100,verblijdde "René Peters"
<[email protected]> ons met de volgende tekst: > >"Hieke" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> >> "Supergonzo," <supergonzo@=herejezus.nl> schreef in bericht news: >> > Ja, jij zal het wel weten. Uiteindelijk profiteer jij al decennia van >> > onze uitkeringspotten. >> >> Gossie, waarom zit jij eigenlijk bij de PvdA als je er zo over denkt >> Herbert? > >Herbert is gevormd bij de oerlinkse Gruningse Roelof van Echtencollege te >Hoogeveen. > Toen ik nog naar school ging lag Hoogeveen toch echt in Drenthe, maar ach er is nogal wat veranderd sinds die tijd, dus waarom ook niet..... Dirk -- Posted by news://news.nb.nu |
|
|
#31 |
|
|
"dirk" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > > Toen ik nog naar school ging lag Hoogeveen toch echt in Drenthe, maar > ach er is nogal wat veranderd sinds die tijd, dus waarom ook niet..... > Foutje, je hebt gelijk... |
|
|
#32 |
|
|
biermartin:
> Fusti: >> Town Kraeyer: >>> Helaas voor het kappersgilde, iedereen kan leren om zijn/haar >>> eigen haar te knippen. Ik wil niet eens beweren dat het >>> gemakkelijk is. Je moet voor een spiegel een aantal vreemde >>> bewegingen inverteren. Dus je zult wel een paar maanden voor >>> lul lopen. Maar daarna is het een eitje >=>-) Dit is een GEESTIGE pots. Het lijkt wel een Barendspots in plaats van een Baerendtszpots. >> Je kan ook een kappersdiploma laten halen door je levenspartner. > Maar wat nu als je heel dik bent & naar alcohol stinkt en niemand je > levenspartner wil zijn? Ik zou in dat trieste geval mijn heil onmiddellijk zoeken in intieme omgang met salonvolksnationalistisch gezelschap dat mij zou vertellen dat mijn drank-, vet- en onaneerzucht de schuld is van de eeuwige Jood. XXX, dFD |
|
|
#33 |
|
|
"DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Stelling: > > Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren > als de > "armen" in Nederland of België. Spreek voor jezelf. Peter |
|
|
#34 |
|
|
"Jip" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] i.nl... > > "DemoCrates" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... > > Stelling: > > > > Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren > > als de > > "armen" in Nederland of België. > > > > Wie? > > > Stelling is onjuist. > Het zijn er geen miljoenen maar miljarden. > En als ze de reis konden betalen kwamen ze m orgen allemaal hierheen........ Zou ik ook doen. Maar daar gaat het niet om. Het probleem is dat Amerika en( Europaals mee loper van de USA) in die landen daar niets heeft te halen (geen olie) dus laten ze die landen zich elkaar maar afmaken. Aids is daarbij ook een goede hulp. Daarom wordt er ook geen haast gemaakt om goedkope medicijnen beschikbaar te stellen. Als alles achter de rug is en ze daar uitgemoord zijn en aan de grond zitten zul je zien dat alle landen als een bok op de haverkist zitten om het alles van waarde is uit die landen tehalen. En dan met het besef dat Afrika het begin was van onze bakermat. Lang leve de kapitalistise wereld.die gedoemd is ten onder te gaan. De geschiedenis zal zich herhalen er zij zijn genoeg voorbeelden van grootte machtige culturen die ter onder gegaan zijn. Maar niemand denkt daar aan. We zijn nu op de top. Het is je om rot teschamen, om in een wereld te leven waar het gaat om rijkdom en niet om de mensen. Elisa > > |
|
|
#35 |
|
|
"elisa" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "Jip" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] i.nl... >> >> "DemoCrates" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >> > Stelling: >> > >> > Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren >> > als de >> > "armen" in Nederland of België. >> > >> > Wie? >> > >> Stelling is onjuist. >> Het zijn er geen miljoenen maar miljarden. >> En als ze de reis konden betalen kwamen ze m orgen allemaal > hierheen........ > > Zou ik ook doen. Ik ook, in hun situatie. > Maar daar gaat het niet om. Inderdaad. > Het probleem is dat Amerika en( Europaals mee loper van de USA) in die > landen daar niets heeft te halen (geen olie) dus laten ze die landen zich > elkaar maar afmaken. Niet helemaal waar natuurlijk want in hebben de Amerikanen geprobeerd om orde op zaken te stellen tot dat ze er achter kwamen dat er in deze landen geen eer te behalen viel. > Aids is daarbij ook een goede hulp. > Daarom wordt er ook geen haast gemaakt om goedkope medicijnen beschikbaar > te > stellen. Ga je gang. Koop van je overvloed goedkope aidsmedicijnen en breng ze naar Afrika. > Als alles achter de rug is en ze daar uitgemoord zijn en aan de grond > zitten Ze hebben daar nog nooit anders dan aan de grond gezeten. > zul je zien dat alle landen als een bok op de haverkist zitten om het > alles > van waarde is uit die landen tehalen. Iets wat mensen altijd gedaan hebben en altijd zullen blijven doen. > En dan met het besef dat Afrika het begin was van onze bakermat. > Lang leve de kapitalistise wereld.die gedoemd is ten onder te gaan. Aan alles komt een eind. Ook aan "de wereld" De communistische wereld is gelukkig al beeindigd. > De geschiedenis zal zich herhalen er zij zijn genoeg voorbeelden van > grootte > machtige culturen die ter onder gegaan zijn. Tja, ook dat heeft alles met de menselijke instelling te maken. Als ze het slecht hebben dan werken ze hard en vechten voor hun zaak. Zodra de welstand groeit gaat de wil ontbreken ergens voor te vechten of hard te werken en dan gaat het vanzelf fout. Dat heeft met het systeen an sich niet zoveel te maken > Maar niemand denkt daar aan. Jahoor, ik wel. > We zijn nu op de top. Is moeilijk te zeggen. > Het is je om rot teschamen, om in een wereld te leven waar het gaat om > rijkdom en niet om de mensen. Ik kan er weinig aan doen dat ik in een wereld leef dus hoef ik me er ook niet voor te schamen. Iets anders is dat als je zoveel kritiek hebt dat je dan ook met oplossingen moet komen. Symptoombestrijding heb je niets aan. Neem nu bijv. Afrika. Stel je voor dat we alles wat we over hebben in dat werelddeel gaan pompen en we de gemiddelde leeftijd daar op ons niveau zouden brengen. Dat leverd binnen de kortste keren een miljard extra mensen op die allemaal van ons afhankeleijk zijn. "Het probleem" is dan meer dan verdubbeld. Dat is dus geen oplossing... Jip |
|
|
#36 |
|
|
Vitae forma vocatur, "biermartin" <[email protected]>, die 2 Mar 2005
08:34:53 -0800, in littera <[email protected]. com> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fusti schreef: > >> >Helaas voor het kappersgilde, iedereen kan leren om zijn/haar >> >eigen haar te knippen. Ik wil niet eens beweren dat het >> >gemakkelijk is. Je moet voor een spiegel een aantal vreemde >> >bewegingen inverteren. Dus je zult wel een paar maanden voor >> >lul lopen. Maar daarna is het een eitje >=>-) > >> Je kan ook een kappersdiploma laten halen door je levenspartner. > >Maar wat nu als je heel dik bent & naar alcohol stinkt en niemand je >levenspartner wil zijn? Is dat jouw geval? Is je echtgenote weggelopen? > >Martin Bier -- Fusti |
|
|
#37 |
|
|
"elisa" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > > Het is je om rot teschamen, om in een wereld te leven waar het gaat om > rijkdom en niet om de mensen. Inderdaad ! Peter |
|
|
#38 |
|
|
"DemoCrates" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Stelling: > > Miljoenen mensen op deze aardkloot zouden blij zijn als ze zo arm waren als de > "armen" in Nederland of België. > > Wie? valse stelling want je vergelijkt niet met landgenoten onderling , iets waar de regering ook zo'n handje van heeft in het buitenland zijn ze armer ? ok dan hier ook maar daartegenover : in het buitenland betalen ze meer , ok hier ook en dan krijg je een contrast die niet meer te vergelijken valt met wie dan ook. kortom zoals de wind waait......... groeten dolphin |