![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wel bij De Winter en er zullen zelfs nog zielen gevonden worden om het toe te juichen of goed te praten..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() wat de media niet vertelt zeker he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() al wil ik ter verdediging van de media wel opwerpen dat de feiten schijnbaar gebeurden in de avond en in een verwegland waar nog geen moderne communicatiemiddelen ter beschikking zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't word eens tijd dat er eens goed teruggeklopt wordt, zou ik zo zeggen, ... Er mag wel eens een "signaal" van de burger komen, misschien dat die idiooten in de wetstraat dan misschien wakker worden. ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Hebben ze in NL ook een keer gedaan bij Dewinter. Was hij op bezoek in een TV programma, hebben ze zijn ruit ingeslagen en een nazi boek op de achterbank neergelegd. Vervolgens duiken al die journalisten er bovenop en zie je 's avonds in het een journaal een verslag over de demonstratie waar een commentaar stem zegt dat de demonstraten niets hebben weggenomen uit zijn auto (om de vandalen een vriendelijk imago mee te geven) en wordt er zonder commentaar heel suggestief op het boek ingezoomd (zie dat, wat is Dewinter toch een slecht iemand).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vannacht, nadat FDW een debat bijwoonde in Leuven, vond hij zijn wagen met kapotgeslagen ruiten en met verf overgoten terug, waardoor hij zonder zijn wagen naar huis kon.
In de vooravond werden er zes 'linksen' bij die wagen opgemerkt. Waarom hoor ik daar geen woord meer van sinds vannacht op radioI?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 2 maart 2005 om 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Leuk. Ik mag jouw ruiten inslaan zolang ik niets uit je huis haal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Vreemdeling
|
![]() een schande, absolute schande
de media kan hier maar beter een circus van maken, want ik ben 100% zeker dat het ene zou zijn moest het Robert Stevaert z'n kar zen (met welke auto rijd die communist igg? tzal wel geen lada zijn...)
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Mag dat niet in het Belgische paradijs? Was 't weer kristalnachtje voor de sossen? Hadden ze weer deprivatiepijnen van 9/11/1938 en moesten ze weer de goederen gaan kapotslaan van andersdenkenden? Als de linkies nu als met zes een ganse wagen durven aanvallen dan spreekt dat wel voor de driestheid van dat krapuul hoor. Vroeger hadden ze voor een achtergelaten wagen toch twintig dertig gewapenden nodig...waar gaan we naartoe... ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
Parlementslid
|
![]() Wat heeft dit fait divers te maken met "politiek: Binnenland"?
Hoort bij "koetjes en kalfjes". |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Natuurlijk zijn 't koetjes en kalfjes. Politiek geweld tegen het VB is idd al zo alledaags geworden...
![]() Den auto van fdw ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, mannekens?
Geen woord van afkeuring omdat het toch maar de eigendom van een VB-er is? Die 'Nazi' heeft het verdiend, zeker? Wel slim van de 'Vlaamse' radio om het grote nieuws om 2 uur s'nachts te brengen als iedereen slaapt, hé? Tegen 's morgens is het dan oud nieuws. Niet dat FDW mijn dikke vriend is maar het wordt me nu toch wel té gortig.
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bechadigde wagen door de etxreem-linkse vandalen:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Parlementslid
|
![]() Bovendien dubbel : http://forum.politics.be/showthread.php?t=30339
En wie is "FDW" in feite? De initialen van Philip Dewinter zijn logischerwijs PD 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet de wagen van Maingain, hé?
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de 'Vlaamse' radio al zelf vermeldt dat er zes linksen bij de wagen werden gesignaleerd moet je al niet erg meer twijfelen, zeker?
![]() |
#39 | |
Burger
|
![]() is da nen alfa?
kan die niet met nen auto rijden die in Vlaanderen wordt geassembleerd? Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Parlementslid
|
![]() Zeer jammerlijk voorval, niet goed te praten.
Maar dat zoiets gebeurt, ligt natuurlijk in de lijn van de verwachtingen. Wie wind zaait, zal immers storm oogsten. Bovendien is PD ook niet aan zijn proefstuk toe, als het op straatgeweld aankomt. Besluit: te klasseren bij fait divers. |
![]() |
![]() |