![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
sp.a spirit Enkel sympathisanten van sp.a spirit, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'sp.a spirit' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
Bekijk resultaten enquête: Wie word de nieuwe voorzitter van sp.A volgens u | |||
Freya Vandenbosche |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Frank vandenbroucke |
![]() ![]() ![]() |
7 | 35,00% |
Johan Vandelanotte |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Dirk vandermaelen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,00% |
Caroline, Gennez |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Claes, Hilde |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
u zelf |
![]() ![]() ![]() |
4 | 20,00% |
Smet Pascal |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Anderen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,00% |
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hoe is hij dan in godsnaam op dat kabinet geraakt en bv niet op dat van freya?
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En kheb hier al serieus spijt dat ik nog maar diene naam heb laten vallen. Ik zal toch niet als lid van den Sp.a iemand van de VLD kiezen als voorzitter he. Ben blond maar geen dom blondje hoor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
op de site van de sp.A zelf geen info over die kerel te vinden maar ik zoek ff verder ![]() ff al iets gevonden: Brice De Ruyver (N) Expert Algemene coördinatie Veiligheid en Binnenlandse Zaken Laatst gewijzigd door Gertj3 : 13 maart 2005 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geef mij alleen een beetje krediet, want het is allemaal redelijk nieuw voor mij de politiek. Maar wel op en top voor den Sp.a hoor. |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Lang niet iedereen is een politieke carrière genegen. Professor Brice De Ruyver, voorzitter van de vakgroep Strafrecht en Criminologie, trad al meerdere malen op als expert in parlementaire onderzoekscommissies. Zo was hij het brein achter de commissie-Dutroux, het geweten van mediageile voorzitter Marc Verwilghen. Zijn rol als deskundige werd danig gesmaakt door collega-professor Johan Vande Lanotte. Hij bood De Ruyver een actievere rol in het politieke leven aan. De Ruyver liet dit aanbod echter aan hem voorbijgaan. "Ik heb die beslissing hoofdzakelijk genomen om persoonlijke redenen Je moet je capaciteiten, maar ook je gebreken kennen. Ik vind dat ik niet de persoonlijkheid heb om in de politiek te gaan." Ook zijn onafhankelijkheid als professor wilde De Ruyver niet op het spel zetten. "Als wetenschapper is vrijheid mij ontzettend dierbaar," legt hij uit. "Ik wil niet in een situatie belanden waarin ik mijn doen en laten niet meer zelf kan bepalen. Het voordeel is dat ik weet hoe het politieke bedrijf functioneert. Mijn rol als vrije vogel wil ik in ieder geval niet opgeven." Gekleurde wetenschap |
|
![]() |
![]() |
#27 |
Vreemdeling
|
![]() En wat willen we hiermee aantonen?
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() Iedereen binnen de sp.A weet dat Frank Vandenbroucke een echte vlaming is en al eens durft opkomen voor vlaamse eisen en stevaert weet dat er binne de sp.A en dan vooral naar de achterban toe veel mensen zijn die ook vlaams gezint zijn dus zou het niet gepast zijn om Frank altijd te bekritiseren!
Frank is weg gegaan uit de ferale regering omdat hij zich daar niet echt thuis voelde! Dus dit zijn allemaal bewijzen waarom de sp.A met Frank aan het hoofd nog vlaamser zou worden!! |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#38 |
Minister
|
![]() Het word tijd dat wij ons eigen standpunten eens volgen en de ps links laten liggen GVD nu is men nog eens plat op de buik gegaan voor die corrupte partij met name voor Lizin alé da beloofd als ik ooit in een echtscheiding kom zal ik eens een briefje schrijven naar de ps
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat: