![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar als leidinggevende zou u toch de bal mis slaan denk ik omdat de profiteurs daar misbruik van maken.
![]() |
![]() |
#25 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Kijk sommigen hebben hier blijkbaar niets anders te doen dan kritiek geven maar als ze het zelf zouden moeten doen ze zouden nogal afzien
Ten eerste freya heeft aan u of aan mij niet te verantwoorden waarom ze vrijdag al dan niet afwezig was op de vergadering men vergeet er wel bij te zeggen dat de ministerraad vooral over de venootschappen ging en over het akkoord voor in de non profit sector dus dat kan heel goed zijn dat freya op dat moment met dit belangerijk dossier bezig was en eigenlijk vind ik dit een onozele topic! Je moet niet afkomen dat FDW overal kan zijn en altijd zich zal verantwoorden tegenover zijn achterban sommige zaken zijn nu eenmaal privé Dus eigenlijk is dit een onozele topic |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ga ik ook niet altijd verantwoorden aan collega"s waarom ik die of die dag er niet was |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() I'd still hit it.. ahem.
Mischien zijn minister handig om als het nodig is knopen door te hakken, maar kan me moeilijk indenken dat ze het dagdagelijks bestuur van het land verbeteren. Vraag maar eens aan eender wie in het onderwijs hoe handig zo'n 'paleisrevolutie in het klein' na elke verkiezingen is. Mischien zou men moeten gaan naar een systeem waar een minister een soort 'verbindingsman of -vrouw' is tussen de uitvoerende en de wetgevende macht, en enkel ingrijpt in dossiers waar het parlement dat specifiek vraagt. Men loopt dan wel het gevaar van een 'entrenched' ambtenarij te creeren, maar zoals de perikelen rond flahaut bewijzen is ons huidig systeem daar ook niet immuun voor. |
![]() |
![]() |