![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat was dan nog buiten de politiecordons. Die Fransen hopen blijkbaar, samen met het FDF, dat ze met Bruxelles bij Parijs kunnen aansluiten eens de Vlaamse rand bij Bruxelles is ingelijfd en de corridor met Wallonië een feit is.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De énige mogelijkheid die er is om het Franse gevaar af te wenden is als Belgen stevig verenigd te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent een oen als je niet ziet dat Belgique op zijn laatste paar krukken loopt.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ferm door de mand gevallen, man!
U komt eerst aandraven met de stelling dat u hoegenaamd niet zou weten waarom er Fransen naar zo'n betoging zouden komen. Dat is wel heel merkwaardig, hoor. Immers, als de Fransen (of bepaalde groepen in Frankrijk) de Belgische rattachisten echt een warm hart zouden toedragen, waren er Fransen aanwezig op die betoging. Nu waren die er ook, naar ooggetuigen talrijke Franse nummerplaten hebben gezien. Indien u nu vindt dat Fransen daar niet thuishoren, dan heeft u wel een probleem met uw eigen rattachistische overtuiging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() Als je ziet welke problemen het naleven van grenzen opleverd,amai amai
Zelf ben ik uit het noorden van Limburg en heb ik weinig last van deze materie,maar ik steun toch wel mijn vlaamse landgenoten in deze strijd! En dan nog wetende dat verhofstadt en co ons federaal stelsel wil aanbieden aan andere landen.............laat me niet lachen,ze krijgen het hier nog niet netjes geregeld,laat staan op een ander................. De problemen die de Vlamingen daar hebben met de Fransen,hebben wij hier met de Nederlanders,die grens schuift ook meer en meer op!
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar was u dan geen aanhanger van het rattachisme dat u nu zelf omschrijft als een droom??? Eens te meer een vervolg op de voortdurende tegenspraak "ik woon in Frankrijk" "ik woon in Brussel". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik betwijfel of de Franse staat aan het popelen is om een wat groot uitgevallen OCMW erbij te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen kreeg ik ook een gelijkaardige reactie... Als ik me goed herinner was het toen iets in de aard van "rot op". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |