![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben eerder nieuwsgierig naar het resultaat van de tegenbetoging, waar ALLE belgicistische tegenstanders van de splitsing van BHV aan zullen deelnemen.
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U heeft onze topics daarover nog niet gelezen? Extremistische afgang & anti-Belgische afgang? FDF, RWF, VB, NVA, één linkse en anti-Belgische pot nat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[font=Trebuchet MS][size=4] [size=3]Le 06.03.2005[/size] [font=Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica, sans serif][size=4]La démocratie a gagné �* Linkebeek[/size][/font] [/size][/font] [font=Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica, sans serif][size=2]</FONT> [/size][/font][font=Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica, sans serif][size=2]Plus de 2.000 Francophones y ont réclamé, le dimanche 6 mars, l’élargissement du territoire de la Région bruxelloise en manifestant leur refus �* toute scission de l’arrondissement judiciaire et électoral de Bruxelles-Hal-Vilvorde. Allesbehalve extremistisch? [/size][/font]</FONT>[font=Trebuchet MS, Verdana, Arial, Helvetica, sans serif][size=2][/size][/font]
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat zou je dan 15.000 man krijgen voor iets abstract als de Vlaamse Zaak? Spirit heeft dat mooi ingezien, en wil dat abstracte concretiseren, of dat zou toch de bedoeling moeten zijn. De mensen willen geen unitair of confederaal België, of geen onafhankelijk Vlaanderen of Dietsland. De mensen willen een beter arbeidsklimaat, beter onderwijs, betere toekomstkansen voor hun en de kinderen. Als je die dossiers kan koppelen aan je doel, heb je de sleutel van de verkiezingsoverwinning op zak. Je moet wel je doel trouw blijven, maar je toch interesseren voor de zorgen van alle dagen van de mensen. Frietkoten als cultureel erfgoed of het zomeruur willen afschaffen is een voorbeeld van hoe het niet moet.
![]() |
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Of kijk hier eens wat het favoriete tijdsverdrijf van jou 'mainstream' politiekers is Everytime: ![]() [/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[/size] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=2] Citaat:
Bourgeois noch FDW waren aanwezig maar uitgerekend zij moeten het ontgelden. Waarom? Allemaal extremisten maar 'ik kan de Franstalige extremisten moeilijk meetellen'. Waarom niet? Als je het mij vraagt is het nogal duidelijk wie voor Hans de 'extremisten' zijn en wie hij daar liever niet bijrekent. Begrijpelijk ook als je die weet dat extremist Hans van de Cauter precies hetzelfde wil als het FDF.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom eigenlijk nog discussiëren met die Walen?
Laat ze toch verder rotten in hun eigen grote gelijk. Wat kan het ons schelen? Ik steek mijn energie niet meer in dergelijke mensen. Zij hebben hun mening en zullen er nooit van afstappen. Waarom dan nog moeite doen? Wij - Vlamingen - moeten werken aan éénsgezindheid. Alleen op die manier kunnen we die Walen een toontje lager laten zingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |