![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Tja zeg dat tegen bourgois en co , zo'n slagen onder de gordel zijn onaanvaardbaar. Als de n-va denkt door in het wild op het Vb te schieten één kier zal winnen dan zijn ze toch verkeerd bezig... Deze zaak is helemaal iets anders dan de kritiek van eht VB op de beloftes van de nj-va in het dossier b-h-v. ik wil als ex-n-va'er uiteraard samenwerking ... Maar als men op zo'n laffe manier elkaar aanvalt dan stopt het wel hoor. Dat de n-va kritiek had op veel franstaligen bij het VB in brussel akkoord ... en dat is nu al veel beter. En dat het vb kritiek heeft op de n-va omwille van lijstverbinding met as doel het vb van de macht te houden dat is ook evident ... Maar deze uithaal en die van Bourgois met z'n pistool tegen het hoofd zijn onder de gordel .....Zelfs Groen haalt zo niet uit naar het VB. D
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Hulp aan de regering Verhofstadt om een kiesdrempel in te voeren tegen N-VA. - De Blok haatcampagnes tegen N-VA naar aanleiding van de partijfinanciering van N-VA. Deze partijfinanciering was zeer terecht, en in de wet van 1989 was reeds voorzien dat de wet moest aangepast worden iendien het aantal senatoren afnam. Wat tussendoor gebeurd was. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#26 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Marie José Morel heeft toenadering gezocht tot het Vlaams Belang, en dit als gevolg van spanningen met Geert Bourgeouis die haar aan't uit-rangeren was wegens ideologische probleempunten. Deze reden heeft ze trouwens publiek gemaakt, en om exact dezelfde reden zijn er nog anderen uit uw partij geschopt.
![]() |
#27 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
en: welke ideologische probleempunten?
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Die eerste klas leugentrees stond op de eerste rij, om aan te schuiven voor een plaats op de lijst toen het kartel op die bewuste partijraad werd medegedeeld. Iedereen weet zeer goed dat dit zeker NIET het motief was. Pas toen ze geen geschikte plaats op de lijst kreeg in Antwerpen, (omdat BDW en Kris Van Dijck toch dacht ik net iets meer verdiensten heeft binnen de N-VA dat Morel) heeft ze overgelopen. Waar zit ze nu? Wat heeft ze nu te zeggen? ze geeft nog nergens haar mond open gedaan in niets! Alleen als de heilige drievuldigheid een showgirl nodig heeft in de media mag ze eens haar kunstjes tonen. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Die "leugentrees" heeft volgens mijn bescheiden mening wel meer charisma dan de hele n-va top samen...
En er zijn idd nog anderen omwille van hun rechtse mening uitgerangeerd denken we maar aan Storme of Olaf evrad ( arr voorzitter gent-eeklo) en Michiel roelens ( ondervoorzitter n-va Genk-eeklo) ... Of vinden jullie het normaal dat een partij op een paar maanden tijd 4 arr voorzittrs zag overstappen naar het Vb + de nat. penningmeester van ronduit. Een bloemlezing van vlotte ernst man Bourgois : -" geen regering met de spa"... na verkiezingen was het meteen geklonken. -een week voor de vorming van het vlaams kartel ... "nooit een kartel met de cdenv ... die willen ons kapot , hetze tegen n-va , De Crem is een demagoog alla FDW" een paar dagen en peiling ( "waardoor Bourgois zich niet laat leiden ") verder was het kartel er. - tot 2 maal toe herhaalde Bourgois nooit in een regering te stappen mocht B-H-V niet zijn gesplitst. De de morgen journalist vroeg of dat hij dat durfde herhalen ... dat deed hij. geef mij dan maar Marie rose ... die haar hart volgt in plaats van het PC denken. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ilfalco U moogt ze hebben. Eerst solliciteerde ze tevergeefs voor een verkiesbare plaats bij de VLD. Daarna solliciteerde ze bij N-VA en kreeg een plaats op de lijst maar was niet verkozen en zwaar ontgoocheld. Nadat er een akkoord kwam voor het Vlaams-kartel was ze heel enthousiast en spreidde reeds haar bedje voor een verkiesbare plaats. Ik beschik over een persoonlijke mail van Marie-Rose die bevestigde dat ze zeer gelukkig was met een kartel CD&V / N-VA. Toen het bleek dat ze uiteindelijk geen verkiesbare plaats kon hebben voor N-VA ging ze tot 5 maal toe solliciteren bij de CD&V en Wivina De Meester. (Trouwens de moeder van Morel en Wivina waren hartsvriendinnen.) Toen het bleek dat ze ook bij de CD&V geen verkiesbare plaats zou krijgen, ging ze maar bij FDW haar gebuur solliciteren. Die bood haar met plezier een postje aan, dat hij ook al beloofd had aan Ward Beysen op de Europese lijst. Ward trok aan het kortste eind. In een persoonlijke mail van Marie-rose schreef ze dat ze N-VA NOOIT zou aanvallen. Twee dagen nadien stond ze reeds te liegen dat ze zwart zag. "Ik ga naar het Blok omdat ik tegen een Vlaams kartel was van CD&V en N-VA" Haar volgende stappen zijn gekend. Een openlijke haatcampagne tegen N-VA. Laatst gewijzigd door Clemens : 8 maart 2005 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() was dit voor of na dat het VB ons leden bestand gestolen heeft via en overloper?
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvg.melf |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is weer oorlogje tussen de nationalisten waar wat de zaak Remmery betreft vind ik het niet netjes dat de brief op de webside van N-VA gepubliceerd werd. Insinueren dat het V.B. met heel deze onverkwikkelijke zaak iets te maken vind ik zeer ongepast. Dat onze vrienden van het Belang bij hun commentaar allerlei andere zaken erbij sleuren hoeft ook niet. Punt.
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
wat is PC ? overigens valt het VB ook de n-va aan op hun webstek. so ? nog iets: was de vader van marie-rose geen cd&v'er (ben niet zeker hierover!)
www.beneliga.tk Laatst gewijzigd door lievendr : 9 maart 2005 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
#39 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|