![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien krijgen ze wel een deftige opvoeding, maar gaat het ten koste van uw gezondheid als ouder..
a propos ik zit in dezelfde schuit te dobberen hoor...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals die zotten van Bagwan, gewoon in uwe poedeloeder rondlopen en alles pakken waar beweging in zit, ... Ja zie, ik dacht ons driften zo wat kunnen bedwingen dat dat het onderscheid tussen mens en beest zo wat maakte, maar blijkbaar is die theorie ook al hopeloos verouderd, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exactly, ! Dat is wat ik erook van denk, ... Ofwel veelwijverij a volonté, maar zonder u te laten ringen, ofwel den braven huisvader uithangen, de twee opties zijn allebei bijna even duur, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat ge het zo zwart moet opnemen, maar laat ons toe te zeggen dat het niet makkelijk is. Ik zie dat rondom mij ook gebeuren, mensen die slechts om een uur of 7 thuiskomen om dan de kinderen af te halen, misschien rap samen te eten en misschien snel snel effe naar het huiswerk kijken om ze dan rap in hun bed te steken... Er zijn er zo veel in dat geval en dat is niet makkelijk voor zowel de kinderen als de ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() Wat een onzin van die professor. En dat zo vlak na de vrouwendag! Foei!
![]() Waarom de rollen niet omdraaien? Geef vrouwen meer mannen! Eentje voor de tuin, eentje om te gaan werken, eentje om op de kinderen te passen en eentje... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#26 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer als 1 vrouw. En dan moeten leven met de schoonmoeders. Neen dank U.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die prof komt daar natuurlijk ferm mee in het nieuws. Want zulk nieuws, daar snoepen de mensen van.
Ik zie niet in wat nu iemand (m/v) tegen zou houden om met een aantal mensen (m/v) te gaan samenwonen, in eenderwelke seksuele of andere relatie. (ik spreek over instemmende volwassenen als ge begrijpt wat ik bedoel.) Ze kunnen perfekt hun bezit regelen, hun erfenissen enzovoorts ... hoogstens kunnen ze wat fiskale tegenslag hebben ... en natuurlijk kunnen ze geen stadhuis-boterbriefje hebben met meer tegelijk, doch wie maalt daarom. Ik vind dat het burgerlijk huwelijk moet afgeschaft worden. Het is kompleet uit de tijd en dient tot niets. De stimuli die de staat nu wil geven voor 'solidariteit tussen gehuwden' kan perfekt en beter via andere en meer direkte wegen. Evenzo met de zeer belangrijke bescherming van kinderen. Tegen een kerkelijk huwelijk heb ik niets, ik vergelijk het met een afspraak in de sport: als je lid bent van een liefhebbers voetbalploegje, dan engageer je je ook tegenover de medespelers dat ze in een zekere mate op je kunnen rekenen ... zonder dat dit een onopzegbaar of eeuwig kontrakt is. Wat in hemelsnaam heeft de staat te maken met individuele relaties van mensen onder mekaar ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() 1. Ik heb het huwelijk ook altijd belachelijk gevonden en sluit me dus volledig bij het standpunt van schoofzak aan over de afschaffing van het burgerlijk huwelijk.
2. Ik ken een somalier hier in Belgie en die heeft twee vrouwen. Hoe dat al of niet wettelijk geregeld is heb ik hem eigenlijk nooit gevraagd. Ik kan wel vertellen dat die mens verre van perse gelukkiger is dan mannen met 1 vrouw. Het ergste is naar t schijnt inderdaad de jaloezie onder de vrouwen onderling. Met z n drieen onder 1 dak bleek niet mogelijk te zijn. Financieel is het dus ook geen pretje want hij moet twee appartementen onderhouden - twee wasmachinen - twee koelkasten - enz.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 maart 2005 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() en nog iets over de spermaoorlog
een penis is zodanig ontworpen dat hij wanneer hij over en weer gaat in de vagina het zaad van voorgangers er terug uittrekt. Dit is op zich ook een bewijs van het feit dat de mens oorspronkelijk polygaam is. In veel gevallen zullen dus niet de hevigsten de winners zijn maar wel de geduldigsten en diegeen die zich het minst geneert en van niks vies is.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe gaat het nog op uw topic? Druk zeker. Zo druk dat ge hier een eenmansgesprek komt voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb zo stilaan de indruk dat sommigen hier echt menen wat ze zeggen!
![]()
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementslid
|
![]() Over veralgemenen gesproken...
![]()
![]() |
#38 |
|
![]() ik vond het nochthans heel genuanceerd hoor
wou dat ze dat over de armen zo deden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 11 maart 2005 om 17:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |