![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Burger
|
![]() om terug on-topic te komen een quote uit het oorspronkelijke artikel.. niet overgenomen door hln.
"Newspaper VG failed to find any Muslims who understood IKEA's policy. At an immigrant café in Oslo, Muslim men from various nations could not fathom the problem. "Muslim women can also put furniture together," said Bajram Acar, who could not see how pictures of industrious women would offend customers in Turkey. "It is not the case that there is Taliban rule in all Muslim countries. Islam is not the way it was in Afghanistan. Women can study, they can do anything," Fahrid Ismail of Jordan told VG." Buiten het feit dat de zinssnede 'Muslim women can also put furniture together' hilarisch grappig is zie je toch weer hoe bestaande moslims afwijken van de fictieve extremisten waarvoor het vb ons blijft waarschuwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 niet werkelijk bestaand maar ter wille van een beschouwing aangenomen Bron: www.vandale.nl Zonder dank. 8)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister
|
![]() IKEA als vervoermiddel voor de politieke propaganda van de Zweedse Democratie.
Mag dat?
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja, wel degelijk dat ze 'hun' vrouwtjes als prinsessen behandelen, in een gouden ivoren toren, met een groot bord erop: "Niet aankomen, = Vlaams", met evt. een aanvulling: "= van mij, jij allochtoon". Oh, en het is niet uit schrik dat IKEA dat doet, dat is uit economische motieven. Als je denkt dat je product beter verkoopt door geen hoofddoeken & vrouwen af te beelden, heb je een discussie nodig om van die gedachte af te stappen. Dus al met al is het verschil tussen de gemiddelde Vlaams Behanger en extreme Moslim dan toch niet zo groot.. Want hoeveel ken je er nu helemaal die je vertelden dat ze 'al' werden uitgehuwelijkt? 1 op 5 misschien? ![]()
Laatst gewijzigd door Mephisto : 13 maart 2005 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals ik het zou afkeuren als Ikea onder druk van racisten geen zwarten zou afbeelden of zo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Iemand merkt op dat ikea geen vrouwen op de handleiding had staan, dus hebben ze snel de schuld geschoven op de moslims. Als ik mij ni vergis bestond ikea al lang voor er sprake was van moslims in europa en toen stonden er ook geen vrouwen op. het schijnt nu iets te zijn wat iedereen doet.... als je in de problemen zit omdat je iets verkeerd hebt gedaan, schuif de schuld dan op de moslims.
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat foldertje staan alleen mensen die die zaken kunnen ineenknutselen. In vind dat daar ook onhandige Harry's in moeten. Er staan alleen aangeklede mensen in. Waar blijven de nudisten? Staat er wel een foto in van een knutselende rolstoelpatient? Zorg zeker ook dat zwartharigen en blonde mensen gelijk vertegenwoordigd zijn. Kinderen knutselen ook graag mee. Waar staan zij? Uiteraard dienen die folders ook een vertegenwoordiger te bevatten van elke nationaliteit...
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door de roenekes : 14 maart 2005 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 14 maart 2005 om 18:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nog enkele jaren alvorens de reclamebedrijven onder druk van de aanwezige islam min/meerderheden de halfnaakte dames uit de bushokjes doet verdwijnen.
Een juiste maatregel maar genomen door een foute partij om een eigen reden en daarom met een andere uitkomst voor de positie van de vrouw dan als het nu al zou aan banden gelegd worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |