Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2005, 20:16   #21
Asgard
Burger

Asgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
*Zucht*

Het is altijd een complot van die linkiewinkies en die moslims.
Rechts-extremisten, get a life!
Blijven leven is juist onze betrachting en de toekomst van onze blanke kinderen veilig stellen.
Oud 15 april 2005, 20:22   #22
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
*Zucht*

Het is altijd een complot van die linkiewinkies en die moslims.
Rechts-extremisten, get a life!
En complot is het zeker maar niet van 'linkiewinkies' en moslims, er zijn andere krachten die de wereld regeren en die er een zaak van gemaakt hebben het blanke volk te vernietigen.
Oud 15 april 2005, 20:26   #23
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Blijven leven is juist onze betrachting en de toekomst van onze blanke kinderen veilig stellen.
Het gaat niet alleen om de blanke kinderen. Het gaat om de toekomst van de wereld. Jullie(nazi-skins) denken echt altijd dat alles over blanken gaat, hè?
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 20:40   #24
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Het gaat niet alleen om de blanke kinderen. Het gaat om de toekomst van de wereld. Jullie(nazi-skins) denken echt altijd dat alles over blanken gaat, hè?
Waarom zou ik mij bekommeren om een volk dat gewillig meewerkt aan de vernietiging? Waarom moet ik medelijden hebben met de beul van dienst?
Oud 15 april 2005, 20:46   #25
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zou ik mij bekommeren om een volk dat gewillig meewerkt aan de vernietiging?
Dat volk weet niet eens waar je het over hebt?
Oud 15 april 2005, 21:27   #26
Asgard
Burger

Standaard

Citaat:
Dat volk weet niet eens waar je het over hebt?
Jullie weten het maar al te goed, je hoeft mij geen zand in de ogen te strooien. Jullie koesteren wrok tegenover ons om het koloniaal verleden en maken misbruik van het misplaast schuldgevoel waarmee ons volk is opgezadeld na de tweede wereldoorlog. Jullie zijn bereid mee te werken aan de zionistische plannen om de strijd tussen moslims en christenen aan te wakkeren, dat is onvergefelijk!
Oud 15 april 2005, 21:42   #27
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Jullie zijn bereid mee te werken aan de zionistische plannen om de strijd tussen moslims en christenen aan te wakkeren, dat is onvergefelijk!
Jepz, we hebben allemaal een stappenplan thuis liggen. Moet je er ook één?
Oud 15 april 2005, 22:30   #28
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Nu we dachten afgerekend te hebben met achterlijke, katholieke denkbeelden doemen er nieuwe op: de achterlijke islamitische..

Nu we dachten in Europa afgerekend te hebben met dogmatische religies worden we geconfronteerd met een religie bestaande uit meer roest dan metaal. De extremistische uitwassen van deze religie zie ik als het laatste zuurbad. De Islam vernietigt uiteindelijk zichzelf.

Ik vind het keer op keer zeer grappig dat zogenaamde "progressievelingen" meer gescheit op het Christendom kunnen verdragen dan op de Islam. Spijtig. Maar ooit zullen ze de laxeermiddelen wel vinden.

"Conservatief Vlaanderen" roepen zij, en kijken naar rechts, naar het VB eerst. Dat de (islamitische) migrantengemeenschap in Vlaanderen de meest conservatieve en vastgeroeste is, vergeten zij voor het gemak. In Amsterdam toonde onderzoek aan dat amper 12% van de Marokkanen homoseksualiteit aanvaardt. Niet erg veel als men bedenkt dat volgens sommige sexuologen 10% van de mensen homoseksueel is. Men mag toch verwachten dat homo's zichzelf aanvaarden, niet.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2005, 22:32   #29
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Hoe zit dat in Rotterdam, Sinan123?
Oud 16 april 2005, 09:01   #30
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Als je te ver doorslaat en de gehele Islam als gevaarlijk gaat zien, krijg je juist een soort self-fulfilling prophecy.Dat is toch het laatste wat we willen..
Enerzijds is zelfreflectie bij moslims uiteraard zeer wenselijk. Maar anderzijds is die dus ook bij de autochtone bevolking noodzakelijk. Want maar al te vaak worden alle moslims over één kam gescheerd, en mensen realiseren zich niet dat ze daarmee moslimextremisten precies geven wat ze willen...
Volledig mee akkoord.
Idem voor extreem-rechts trouwens.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2005, 09:51   #31
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Hoe zit dat in Rotterdam, Sinan123?
Bedoel je het stemgedrag?
Een paar jaar geleden was er een LPF-hype.(lijs pim fortuyn) Nu(peilingen) stemt iedereen weer ''gewoon'' PvdA.
Oud 16 april 2005, 10:51   #32
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een paar jaar geleden was er een LPF-hype.(lijs pim fortuyn) Nu(peilingen) stemt iedereen weer ''gewoon'' PvdA.
Ik heb toch de indruk dat die PVDA zelf ondertussen sterk veranderd is in hoe zij aankijkt tegen de integratie van allochtonen.
Overigens lijkt het klimaat in Nederland toch wel sterk verziekt te zijn.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2005, 11:04   #33
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Ik heb toch de indruk dat die PVDA zelf ondertussen sterk veranderd is in hoe zij aankijkt tegen de integratie van allochtonen.
Overigens lijkt het klimaat in Nederland toch wel sterk verziekt te zijn.
De PvdA is ook veranderd. Dat is maar goed ook vind ik, een PvdA met een nieuwer (misschien wel beter) inzicht is een beter alternatief dan meneer Wilders.
Dat verziekte klimaar wordt naar mijn mening vaak overdreven. De meeste Nederlanders denken dat over België (ze baseren het op de verkiezingspeilingen).
Men moet in ieder geval niet denken, dat hier elke dag (of om de paar weken) rellen zijn.
Het is ook zeer opmerkelijk dat de meeste extreem-rechtsen in Oost-Brabant zijn. Een gebied waar er heel weinig allochtonen wonen.
Oud 16 april 2005, 14:28   #34
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinan123
Ik doelde eigenlijk op de tolerantie tov. homosexualiteit onder de Rotterdamse, allochtone bevolking. Ik hoorde onlangs op de Nederlandse televisie dat homoseksuelen in bepaalde wijken persona non grata zijn geworden, en dan ook massaal vertrekken uit de stad. Of ze verbergen hun geaardheid zo goed mogelijk, uit vrees voor geweld. Is dit een fabeltje of wordt het overdreven?
Oud 16 april 2005, 15:58   #35
Guderian
Banneling

Guderian's schermafbeelding

Standaard

Een gematigde islamiet is nog altijd een islamiet. Meer moet er niet gezegd worden.
Guderian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2005, 19:06   #36
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is ook zeer opmerkelijk dat de meeste extreem-rechtsen in Oost-Brabant zijn. Een gebied waar er heel weinig allochtonen wonen.
Misschien willen die extreem-rechtsen dat zo houden. Ook in bepaalde Vlaamse gemeenten (zoals bv. Beveren) waar er heden nog slechts zeer weinig vreemdelingen wonen, is het Vlaams Belang veruit de grootste partij. De mensen die daar wonen, willen gewoon dat het Vlaamse karakter van hun gemeente behouden blijft. Daar is toch helemaal niets verkeerd mee.
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 april 2005, 19:40   #37
sinan123
Banneling

Standaard

En waarom radicaliseren autochtonen in de grote steden veel minder.
Zij worden immers vaker geconfronteerd met allochtonen.

Ennuh, tuurlijk is er iets mis met rechts-extremisme (er is iets mis met extremisme).
Oud 16 april 2005, 19:49   #38
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoorde onlangs op de Nederlandse televisie dat homoseksuelen in bepaalde wijken persona non grata zijn geworden, en dan ook massaal vertrekken uit de stad.
Zou kunnen, niks van gemerkt.
Je hebt natuurlijk bepaalde wijken, waar je soms niet wil zijn. Al ben je wel of niet homo.
Wat ook grappig is, is dat er in een ''probleemwijk'' in Rotterdam een ''Gay Palace'' staat.
Men moet niet denken dat Rotterdam een stad is die bestaat uit ghetto's.
Een bezoekje zou velen van mening doen veranderen. Breng is een bezoekje aan de koopgoot, terwijl je wandelt kom je Nederanders, Brazillianen, Turken, Chinezen enz. tegen. Toch is het een zeer gezellige winkelstraat die door velen elke dag wordt bezocht.

Citaat:
Is dit een fabeltje of wordt het overdreven?
Doordat je de vraag op zo'n manier stelt,is er te merken dat er een spottend toontje in is. Ik heb nergens gezegd dat dit niet waar kan zijn, als zoiets gebert hebben de ''weggepeste'' personen mijn medeleven en ben ik voor een oplossing van het probleem.

ff totaal offtopic
Vraag is aan onze Guderian , wat hij over homo's vindt. Elke keer als ik het hem vraagt volgt er een doodse stilte.
Oud 16 april 2005, 19:56   #39
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinan123
En waarom radicaliseren autochtonen in de grote steden veel minder.
Zij worden immers vaker geconfronteerd met allochtonen.
Het is natuurlijk veiliger (of laffer?) om zich radicaal anti-allochtoon te uiten op plaatsen waar er beduidend minder zijn dan autochtonen. In steden als Rotterdam is het bijna zelfmoord om in Lonsdale door de wijken te lopen.

Uiterlijk gezien lijken de autochtonen dan wel niet rechts-radicaal. Innerlijk zit het er toch wel in, hoor.

Het segregatiequotient stijgt niet voor niets elk jaar..
Oud 16 april 2005, 20:08   #40
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Homoseksualiteit is niet de norm, maar het is wel volkomen natuurlijk dat het bestaat. Wat zou Guderian hierop tegen kunnen hebben. Naar mijn weten is homoseksualiteit niet besmettelijk.. Goed dat ze er zijn trouwens. Wat zou de kunst- en toneelwereld zijn zonder deze "ontaarde" mensen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be