![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() in mijn geval wél |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() het gaat er bij mij om,dat je OVERAL moet kunnen gaan zonder ergens te worden lastig gevallen,niet dat ge die of die buurt moet vermijden,of zoals in de brusselse gemeenten,er wijken zijn waar zelfs de politie niet meer durft komen,en ja paulus vroeger was het beter,ik weet ook wel dat die tijd niet meer terug komt spijtig genoeg.een beetje minder vrij verkeer van mensen zou misschien al wat helpen.ik denk als jij eens een bolwassing zou krijgen van dat uitschot,je wel anders zal praten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tijdens de week is het inderdaad rustig door de aanwezigheid van de studenten, maar de vrijdag en de zaterdag zijn de studenten naar huis en dan gaan de scholieren, de arbeiders en de migranten uit. Ik kan u verzekeren dat er elk weekend ambras is. Elk weekend worden er mensen in elkaar gemept. Ik moet al niet zeggen door wie...Steevast is het met tien tegen één. We zijn inderdaad een relatief veilige stad in vergelijking met de rest, maar zeggen dat we honderd percent veilig zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In mijne jongen tijd was het 3 keer per avond ambras met 10 tegen 1! AUTOCHTONEN wel te verstaan! Dat was zowel in Liedekerke als in Aalst het geval. Je moest maar eens op een drukke fuif tegen iemand aanlopen en je had 'prijs' |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Dus volgens uw redenering, als ge door een "gevaarlijke plaats" loopt en ge wordt in elkaar gemept, is het ook uw eigen stomme fout???? Wat een bullshit!!! Wat als die "gevaarlijk plaats" toevallig voor uw deur ligt? Moogt ge dan niet meer buiten?? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veralgemenen is pas 'bullshit'. Veralgemenen om stemmen te halen, daar moet nog een superlatief voor 'bullshit' voor bedacht worden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oei, ze zijn van hier.. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar blijft die grafische voorstelling van de gevaarlijke zone's in belgië?
Of moeten we het weer zomaar aannemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet lukken dat ik met mijn vader daar eens een goed boompje heb opgezet.
Effe een situatieschets. Eind jaren 60, mijn vader was dan een jongeman, en binnenschipper van beroep. Die kwam overal, langs de kanalen, en toch wist hij dat bepaalde kroegen geen goed toeven waren. Een bioscoopje, geen probleem, een goeie pint pakken, geen probleem, en als de kroeg een beetje van het type knokken was, slechts 1 bezoekje waard,meestal kort. Er werd geknokt, en er word nog steeds geknokt. maar Paulus, de knokpartijen waar jij op doelt waren meestal van Dorp X tegen dorp Y, en dan alleen de "ruige"jongemannen.En niet zelden gestart door een overdosis moed van de gedronken versie. Tegenwoordig is het niet knokken om te knokken, maar om "bij te verdienen" en dat is het verschil.
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zo oud ben ik nog niet hoor!! Gewoon crapuleus Vlaams tuig dat graag vecht (vocht), waarschijnlijk uit verveling, macho gedrag of gewoon agressiviteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als mensen zo beginnen te denken is onze samenleving héél ziek geworden. zo ziek dat sommige mensen het abnormale al normaal beginnen te vinden. Iedereen in onze samenleving, sterk of zwak heeft het recht om overal op elke openbare plek rond te lopen waar hij/zij wil en wanneer hij/zij wil. Ook de mensen die niet bemiddeld genoeg zijn om in de veilige delen van ons landje te gaan wonen. Als je hier niet mee akkoord bent, ben je zeer gestoord in uwe koker. |
|||
![]() |
![]() |