![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ze zeggen alleen: al degenen die hun niet aanpassen en geen respect hebben voor onze wetten: buiten Dat is het gene dat iedere vlaming zegt. Maar de media en alle andere politieke partijen in dit land dringen het ons op om te zeggen dat het Vlaams belang racistisch is. Een bende schapen is dat hier, ze geloven alles wat hen verteld wordt. Het cordon sanitaire is er gekomen door een Waalse homo. wrm? Om dat de walen Vlaanderen nodig hebben. En als er daar een partij populair komt die Vlaanderen wil scheiden van Wallonië, past dat natuurlijk niet goed in z'n kraam. De andere partijen halen aan dat he VB de democratie in gevaar brengt. Door het cordon sanitaire is er al lang geen srake meer van democratie in België Vriendelijke groeten |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En over die bende schapen die blindelings de leider volgen, tja daar sla je de nagel op de kop. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb anders verschillende VB-ers al horen zeggen dat het aan het uitellijk van iemand duidelijk was of hij vlaming was of niet... En ook dat niet-Vlamingen hier niet thuishoren.
Ik heb ook al gehoord dat moslim-gelovigen hier niet thuishoren. Ik heb Phil De winter al verschillende keren horen zeggen dat de Universele verklaring van de Rechten van De Mens moet wijken als ze niet in overeenstemming is met de vlaamse belangen. Kom dan niet af met de bewering dat het VB niet racistisch zou zijn... Onlangs stond op de NSV-site (de studentenorganisatie van het VB) nog dat de turkse horden het avondland zouden veroveren... Evenals dat negers uit afrikaanse jungle die hun haar insmeren met koeiedrek, zich nooit kunnen aanpassen aan onze samenleving... Wat betekent aanpassen he? Aan wat moet en zich aanpassen? Aan de ideetjes van Dewinter? Anderzijds, ik vindt het hele discours van racisme ook irriterend. Niet omdat ze het VB racistisch noemen, maar omdat dat het enige is wat men blijkbaar op die partij aan te merken heeft... Het feit dat het VB bijvoorbeeld pleit voor de afschaffing van vakbonden, dat men vrouwen wil verbieden om te werken, dat men stakingen wil verbieden... Enz. Maar ja, dat zal natuurlijk niet in de kaart spelen van de traditionele partijen.
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ook de kwestie met Bush. Iedereen is tegen Bush omdat de pers in europa een anti-bush klimaat heeft gecreerd. ok, hij heeft de wereld voorgelogen. Maar is iedereen niet blij dat er een vijand voor het Westen minder is? Ik zeg het maar alhoewel het hier in deze topic niet ter zake is |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en ik weet dat je gaat antwoorden dat het dezelvden zijn maar! Iedere partij heef z'n fouten En ik weet dat er veel racisten zijn die stemmen voor het vlaams blok/belang. En ik weet dat er racisten zitten in het Vlaams Belang/blok, maar men mag dat niet veralgemenen over de hele partij, ze hebben een paar goeie ideeën. En stel dat ze aan de macht komen dan hebben de andere partijen nog altijd genoeg slagkracht om tegen mogelijks racistisch gedachtengoed in te beuken |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En of het Westen één vijand minder heeft doordat Saddam weg, dat is mogelijk. Maar of het westen nu veiliger is, dat denk ik niet. Sinds het Bush-regime is de wereld gewoon minder veilig geworden. |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(a) Het Vlaams Belang streeft helemaal niet naar de afschaffing van de vakbonden; (b) en wil al helemaal niet de vrouwen het werken te verbieden of onmogelijk te maken; (c) en al evenmin wil ze het stakingsrecht opheffen. Allemaal zaken die u fantaseert. Of heeft u misschien teksten uit het partijprogramma die wat moeten ondersteunen? |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat waren nu weer de VB-standpunten terzake? ![]() En hoe zit dat met de 70 punten? Afgezworen of niet? Laatst gewijzigd door Hans1 : 13 maart 2005 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Islamieten is een synoniem voor anti-amerikaans en als er iemand zegt dat het geen waar is, dat het alleen maar extremisten zijn, dan raad ik diegene aan 5 minuten met inwoners van Molenbeek te gaan praten |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Heb al dikwijls hier op dit forum gezegd: lees de beginselverklaring van het Vlaams Belang en BEWIJS uw haatproza met feiten uit hun programma. Dat lijkt hun echter niet te lukken. Heel goed zijn ze echter wel in het nalopen van het Belgisch establishment, dat onder het mom van racisme, het Vlaams Belang blijft uitsluiten. Een troost echter : die groep wordt met de dag kleiner, to spijt van wie het benijdt. Trouwens, Jan, ik moet u feliciteren met het onnoemelijke geduld dat U aan de dag legt, om deze onzin te weerleggen. ![]()