![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ALS de Armeense genocide heeft plaatsgevonden heeft die 90 jaar geleden plaats gevonden. Daar hebben de Turken van tegenwoordig helemaal niets mee te maken. De genocide heeft echter niet plaatsgevonden. De Armeniers zeggen zelf dat de meeste Armeniers zijn omgekomen door winter en honger. Als de natuur verantwoordelijk is voor de meeste doden, waarom wordt er dan over een genocide gesproken? Zijn de Joden in Nazi Duitsland ook door de natuur omgebracht? De Turken hebben zeer goede argumenten deze verzonnen genocide te ontkennen. Bovendien wordt er op het gebied van mensenrechten veel vooruitgang geboekt in Turkije. Turkije kan hoe dan ook niet toetreden wanneer de mensenrechten niet gerespecteerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Onzin zei je? Je hele brief loopt er verdorie zelf van over!
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Turk4ever, ok we stellen voor dat er geen turkse migranten richting europa mogen komen, dat Europa geen geld investeert in Turkije..
waarom wil je dan dat Uw land bij de EU komt ??? wat is de reden ? Volgens mij is het vrij simpel : Europa verder islamieseren, nog meer uit uitpersen etc... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ach kom, ik denk niet dat de Turken denken in termen van Jihad. Uiteraard is er een economische bonus voor Turkije in de EU. Mij niet gelaten, maar als Turkije zich gedraagt als nazi-Duitsland en daar geen spijt van heeft, is mijn sympathie voor dat land onder 0.
Erken die genocide, doe iets aan uw mensenrechten buiten beloven en je zal zien dat je welkom bent, Turkije.
![]() |
#26 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Die vrouwenbetoging is slechts het tipje van de ijsberg.
Turkije mag dan een onderzoek ingesteld hebben, Erdogan was er als de kippen bij om de media de schuld te geven voor het 'bekladden van het imago van Turkije'. Ah ja, het is het imago dat belangrijk is: doen alsof men serieuze hervormingen doorvoert wanneer men in werkelijkheid komedie speelt terwijl 'achter de coulissen' alles bij het oude blijft. Bovendien zijn er in de steden buiten Istanbul ook demonstraties. God weet hoe die uit elkaar worden gestampt, buiten het zicht van de TV camera's en de EU-delegaties.
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." Laatst gewijzigd door Joriske : 13 maart 2005 om 19:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Maar wat de voordelen voor de EU landen nu zijn, is nog steeds het raden naar.
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ga maar alvast in een van de topics over Roemenie en Roma zigeuners posten die ik begonnen ben. Ik vraag me af waarom je niet zo fel tegen de toetreding van landen als Roemenie en Hongarije bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heb jij als kind bij Michael Jackson gelogeerd? Vanwaar deze persoonlijk aanval roenekes? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
geloof je dat gelul zelf echt of wil je alleen moeilijk doen? ![]() Je gedacht over de genocide op de Armeniers is even walgelijk als die v.d. stomme neo nazis die ondanks alle bewijzen enz... nog steeds volhouden dat er nooit iets bestaan heeft als concentratiekampen enz... Zelfde over Koerden Zelfde over zigeuners Zelfde over... ik vraag mij af of het wel je eigen standpunten zijn en niet die v.d. Turkse Staat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die "kreunen" om de rechten van de Koerden zijn plots muisstil geworden. Wat denk jij daarvan? Hypocriet! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |