![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door cortelinckx : 14 maart 2005 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 14 maart 2005 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
60 procent Vlaams Belang, dat is oververtegenwoordiging. Het Vlaams Belang klaagt terecht de inmenging van Linzin aan. Het probleem is hun hypokriet houding, waarover dit topic trouwens gaat. Uiteraard kan men elke partij dit verwijten. Maar het Belang bedrijft deze hypocrisie op een dergelijke flagrante manier dat men er zonder enige probleem doorkijkt. Het Vlaams Belang is een ongeloofwaardige partij. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Een partij die 1 miljoen kiezers op relatief korte tijd kan vergaren is niet ongeloofwaardig.
Haarkloverij over een gezinsdrama is niet genoeg als mistgordijn. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zowel de Volksunie als Agalev zijn uitgerangeerd geworden doordat andere partijen hun politieke standpunten overnamen. Zolang de andere partijen geen standpunten van het VB overnemen zal het blijven groeien ! |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
maar ik heb op het volgende nog geen antwoord gelezen : indien verreycken zwaar zijn boekje te buiten ging, waarom werd hij dan niet veroordeeld |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Waar gaat het nu eigenlijk om ?
Ik dacht over de kritiek van 't Vlaams Belang ivm de inbreuk op scheiding der machten. Daar op terugvechten met Rob Verreycken houdt geen steek. Het enige wat we kunnen concluderen is dat de wereld is onderverdeeld in verschillende klassen en groepen van mensen. Dat is iets dat in de niet humanistische mens ingebakken zit. Di Rupo en de zijnen gebruiken politieke vriendjespolitiek om die structuren op te bouwen, 't Vlaams Belang hanteert simpelweg fysische en culturele verschillen tussen mensen om onderscheid te maken. 't Is niet eerlijk daar gaat het om. De oneerlijkheid waarmee vriendjespolitiek wordt bedreven, maar ook de oneerlijkheid waarmee migranten gediscrimineerd worden in het vinden van een job bv, dat is de kern van het probleem. Een politicus die al of niet z'n vrouw een pak rammel geeft is slechts een individu die zich moet rechtvaardigen tegenover ons rechtssysteem. Dus hou alsjeblief op met die gerechtscomedie rond prominente figuren, we zijn toch geen Amerikanen ? (ik hoop dat jullie de sarcastische humor in deze veralgemening snappen, want anders krijg ik hier straks nog verwijten...) Groeten, BelgZonderMeer |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Denkt U nou werkelijk dat als er morgen een perfect geintegreerde zwarte Afrikaan, die bovendien het Vlaams Nationalisme als ideologie heeft, zich in het Vlaams Belang zou willen opwerken tot toppoliticus, die dan vroeg of laat in het partijbestuur zou geraken ? Ik denk dat op deze vraag ja antwoorden een naieve veronderstelling zou zijn. De citaten waarachter je vraagt komen uit de hoofden van de vele vlaamsblok kiezers die niet liever zouden willen dan dat elke vreemdeling 't land zou verlaten...
Het zijn veelal ontevreden mensen die éénvoudige oplossingen willen voor moeilijke problemen. Spijtig genoeg bestaan die oplossingen niet.... |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Even redeneren....
Toen het VB nog slechts enkele procenten bezat waren de 'goeden' er gerust in. Het waren slechts enkele pummels die voor het VB kozen... De verstandige Vlamingen zouden wel blijven. Ondertussen zijn er 900 000 kiezers meer zich bij de pummels gaan voegen. Dus die tradionele partijen hadden toen behoorlijk meer pummels in huis dan zij dachten. Ik vermoed dus dat er nog een behoorlijk aantal pummels gaan overstappen naar het VB. |
![]() |
![]() |
#38 |
Vreemdeling
|
![]() Dat zegt U, ik noem die mensen geen pummels en heb respect voor ieders mening, 'k heb alleen mijn bedenkingen bij de ideologie waar ze zich achter scharen.
Ik ga er niet mee akkoord en dat is ook mijn goed recht. Pummel zijn heeft daar weinig mee te maken. Het is gewoon dat al die mensen overgestapt zijn naar het Vlaams Belang uit onvrede. Ik herhaal dus nog een keer: het zijn veelal ontevreden mensen die éénvoudige oplossingen willen voor moeilijke problemen. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U antwoordt duidelijk niet op de vraag omdat u nu eenmaal verlegen mee zit. Nergens en nooit heeft het Vlaams Belang gesteld mensen te willen indelen op basis van hun uiterlijke kenmerken. U vindt dit uit. |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke dogmatische beweegredenen leiden tot dergelijke conclusies? |
|
![]() |