Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 maart 2005, 00:22   #21
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spaz322
Waar is de tijd van Mao-Magazine? Hehehe.

Ik kan me nog herinneren dat Steve Stevaert het niet graag over het vlaams blok heeft. Hij heeft hier eens een heel goede reden voor gegeven en ik volg hem daar compleet in. Hij stelde dat de blok-kiezers geen behoefte hebben aan een echt debat met die partij omdat zo'n ECHT debat veel te lang zou duren. Het aantonen dat de partij-top rechtstreeks naar de collaboratie kan gelinkt worden neemt langer in beslag dan de 5 minuten die ze in TerZake of aanverwanten krijgen. Het debat over het blok kan niet gevoerd worden wegens te uitgebreid. De journalisten die zo'n poging zouden ondernemen zouden door de blok-aanhang bestempeld worden als communisten, linkse ratten, (vul zelf aan naar believen) en van hun boodschap zou niks overblijven omdat de blok-aanhang de journalisten persoonlijk zou aanvallen in reactie.
Een debat met Stevaert zou inderdaad heel lang duren!

Enne, ik was Mao lezer vanaf het eerste uur! Zeer goed trouwens, dat kan van Deng niet gezegd worden.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 01:16   #22
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vicky
Xenofoob! Racist!!!
Nochtans is een portie gezonde zelfspot eigen aan de Brit
Oud 18 maart 2005, 08:51   #23
eigeeltje
Burgemeester

eigeeltje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een debat met Stevaert zou inderdaad heel lang duren!

Enne, ik was Mao lezer vanaf het eerste uur! Zeer goed trouwens, dat kan van Deng niet gezegd worden.
Tjien de deng is nochtans de opvolger van Mao magazine. Alleen moet je der nu voor betalen. Wat resulteert in meer inhoud, betere papier kwaliteit, ...
eigeeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 11:25   #24
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal
VRT en RTBF zijn eigendom van de staat. Is dat beter of erger voor de onafhankelijkheid van de Belgische media ?
Beter. Politiek heeft hooguit de interne cirkel om mensen op de vingers te tikken. En dan nog; in NL zien we het nu met die 26.000 gezichten-spots. De staat heeft veel minder zicht op wat zich afspeelt in de media. Een bedrijf moet winst maken, een overheidsorgaan moet de gemeenschap dienen.

Dat is een groot verschil, in mijn ogen.
Oud 18 maart 2005, 12:16   #25
spaz322
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Ik vond het beledigend tegenover Vlamingen. Maar ja, zo vult ieder zijn eigen humor in natuurlijk!

Misschien ligt het aan mijn Britse roots, maar ik heb iets tegen platvloerse en domme humor waar een volk (zoals jullie blijkbaar) zichzelf nog belachelijker maakt dan het al is.
Ik dacht dat eigen spot een verheven vorm van humor was, ben ik daar mis? Ik voel mezelf ook vlaming, maar ik kan ermee lachen. Ik denk niet dat de makers spot in gedachten hadden eerder een vorm van BRITSE humor.

"Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997.
spaz322 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2005, 13:21   #26
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
Tjien de deng is nochtans de opvolger van Mao magazine. Alleen moet je der nu voor betalen. Wat resulteert in meer inhoud, betere papier kwaliteit, ...
Ze noemen zichzelf graag de opvolgers van Mao, maar het zijn andere journalisten, wat de kwaliteit van papier betreft heb je gelijk.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be