Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 17 maart 2005, 15:52   #21
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Nu komt de kat op de koord.
Je mag nu ook niet meer verwachten dat je gespeelde democratische verontwaardiging op enige manier geloofwaardig overkomt
Het Vlaamse blauwe gedeelte van de paarse coalitie heeft nochtans geprobeerd de democratie in te voeren.
Het rode gedeelte heeft tegen gestemd, ondanks de voorzet van de Waals-rode-Di-Rupo.....................

B-H-V linken aan democratie is overigens niet aan de orde.
Vragen de inwoners van het arrondissement om splitsing, of werd dat vuurtje door het secessionistische gedeelte van de politieke elite opgerakeld? Dan hoeven ze nu niet komen bleiten dat de gensters in hun ogen vliegen........................

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 maart 2005 om 15:54.
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 maart 2005, 16:04   #22
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Het Vlaamse blauwe gedeelte van de paarse coalitie heeft nochtans geprobeerd de democratie in te voeren.
Wanneer dan wel? Toen ze de kiesdrempel invoerden? Toen ze hun kiezers bedrogen? Of bedoel je dat schaamlapje van een consultatieronde wanneer de beslissing reeds is genomen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
B-H-V linken aan democratie is overigens niet aan de orde.
Vragen de inwoners van het arrondissement om splitsing, of werd dat vuurtje door het secessionistische gedeelte van de politieke elite opgerakeld? Dan hoeven ze nu niet komen bleiten dat de gensters in hun ogen vliegen........................
Bedoel je met "secessionistische gedeelte van de politieke elite" die SPA-, VLD- en CD&V-burgemeesters in de rand?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be