![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het rode gedeelte heeft tegen gestemd, ondanks de voorzet van de Waals-rode-Di-Rupo..................... B-H-V linken aan democratie is overigens niet aan de orde. Vragen de inwoners van het arrondissement om splitsing, of werd dat vuurtje door het secessionistische gedeelte van de politieke elite opgerakeld? Dan hoeven ze nu niet komen bleiten dat de gensters in hun ogen vliegen........................
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 maart 2005 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat: