![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Op school proberen ze u vooral binnen de lijntjes te doen denken. Het bewijs is vooral het gebrek aan individuele aanpak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
ieder zijn specialiteit ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik verkies IQ boven drinken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
denk aan uw reputatie van intellectueel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je latijn gedaan hebt kun je later elke mogelijke richting uit qua verdere studies. Je geraakt echt wel aan een job dan hoor. Voor mensen uit het BSO is het vaak veel moeilijker. btw: aso is niet alleen latijn of grieks he: ook economie, wetenschappen en humane wetenschappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Heb toch een sterk vermoeden dat er veel meer sukkelaars zijn onder de ongeschoolden dan onder de geschoolden.
(de laatste 20 jaar ) Wat meer is... De meesten krijgen later spijt dat ze niet vol gehouden hebben in school. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() duh
ik snap niet goed waar raven het over heeft (maar dat gebeurt wel vaker ![]() Laatst gewijzigd door la_Principessa : 18 maart 2005 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Spijt hebben is dan ook geen goede ingesteldheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is eigenlijk met u, niet naar u ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Haha... Raven toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ik ken verscheidene collegas die het via avondschool gedaan hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Vreemdeling
|
![]() Heb het korte stukje ook gezien... weeral propaganda voor de multicultuur.
In de lagere school als enige blanke kinderen is nog niet zo erg, tenzij voor een eventuele taalachterstand (Het gebroken Nederlands op z'n Maro-Frans is niet het taaltje waarmee je op een sollicitatiegesprek moet afkomen). Het wordt pas oppassen als men als enig blank jongetje/meisje ook in het middelbaar in een concentratieschool komt. Binnen het eerste jaar is de blanke mentaal gebroken. Als niet moslim in een school vol 16 jarige Moslim pubers??! Heel veel lef van die ouders... , ze kunnen zelf ook eens Irak gaan rondlopen met een T-shirt 'I love Bush'... Nu dan hebben ze lef. Puur Darwinisme... De huidige wereld is spijtig genoeg niet voor de idealisten of de naïevelingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Vlaamse verraders, dat zijn het !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Kinkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() In m�*jn lagere school zaten er ook veel vreemdelingen.
Ik moet zeggen, ik heb er geen trauma aan over gehouden. Ze hebbe wel twee keer een vrindinneke van mij teruggestuurt (uitgeprocedeerd). Vond ik altijd wel erg mja, economische vluchtelingen hé. Ze hadden elke dag schrik als de postbode kwam (dat ze zouden teruggestuurd worden), dat weet ik nog -elke dag! btw: Wij namen hun taalgebruik niet over, wel een paar woorden als 'amoeder' en 'taboedjimak' (of zoiets) - weet iemand trouwens wat dat laatste betekend? Ik vroeg het hen maar ze wisten het zelf niet lol. Wij babbelden wel wat over ramadam en allah enz, vergeleken dat met 'onze god'. Maar in de middelbaar is het idd zo dat het vaak niet meer zo goed lukt, ook omdat veel van die gaste in 't beroeps zitten, in van die 'groepjes' betrokken worden etz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
gezien er in ons land maar leerplicht is vanaf t'eerste leerjaar is er bijna geenen enkelen allochtoon die daar naartoe gaat en dan komen die in t'lager onderwijs terecht en kennen ze de taal niet, waar uw klein mannen al ontdekt hebben dat er naast hun dialekt ook nog een andere taal bestaat die ze op school moeten spreken en dit reeds goed onder de knie hebben..... en dan gaan ze efkes enige tijd moeten mannekes tekenen en blokskes leggen in afwachting dat die andere kindjes verstaan wat de juf zegt..... en daar loopt het reeds fout..... en is de achterstand reeds merkbaar..... en als er daar veel vlaamse kinderen zullen zitten zal het niveau zo hoog zijn dat allochtoontjes niet zullen meekunnen..... hebben ze in de limburgse scholen aan den lijve ondervonden..... en extra "aanpassingslessen" ingelegd....... maareuhhhh............ niet alle kindjes mochten er naartoe van hun ouders.... ouders vonden dat ze al genoeg "uren" op school zaten en voor allochtone meisjes is school niet zo belangrijk, want de vaders vinden dat de meisjes thuis bij hun moeder meer kunnen leren en beter kunnen gekontrolleerd worden ! jammer maar helaas.....realiteit !
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 20 maart 2005 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Heb je enig statistisch bewijs voor je redeneringen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 20 maart 2005 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |