![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En daar moeten de ongelovigen aan mee betalen, zum kotzen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me natuurlijk vergissen (in uw termen zou dat misschien vergassen zijn�* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sluit me aan bij Andromeda1968
Geloof in welke god of goden dat je wil, richt desnoods je eigen genootschap op, maar verwacht geen geld van de grote pot. En dring die mening/religie niet op aan anderen. De basisregel van Anarchisme gaat ook hier op, Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() Idd maar de historische gebouwen( cultureel erfgoed) moet men wel subsidieren en onderhouden of wil jij die allemaal laten verkommeren. voor de rest betaalt ieder z'n eigen religie . En als atheist vind ik dat ik er niet zou voor moeten bijdragen , behalve voor die gebouwen dan. Want ik geniet ook van pakweg
de st baafskathedraal al ben ik dan niet gelovig ... Laatst gewijzigd door ilfalco : 20 maart 2005 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al in andere threads heb aangehaald... zo lang ze maar blijven gretig uitgeven zal de balans altijd in het rood blijven staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Ofwel subsidieren we ze allemaal, ofwel geen enkele....
Ik ben voor die laatste, maar ja ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een stuk of tien moskeeën in Vlaanderen, dat moet wel volstaan. Het probleem met de imams lossen we op door "radio imam" op te richten. Eén imam kan dan preken voor al die moskeeën tegelijk, uiteraard in het Nederlands én met een revolver tegen zijn kop. De besneden gatomhoogstekers mogen dan "stoeltjesgeld" betalen zoals in de katholieke kerken en klaar is kees. Slechts één imam te betalen en de rest dragen de gelovigen zelf bij. Illegale moskeeën moeten opgespoord worden, sofort met de grond gelijk gemaakt worden en de aanwezigen krijgen een boete van 1000 €. Probleem opgelost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij weet wel hoeveel kerken er zijn maar over het aantal moskee's tast hij in het duister.En als ze beslissen de imam's niet te betalen richten ze wel een gebedsplaats op in hun living. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Die mocht bij mij nog niet het gras komen afrijden.Trouwens,bij de sp-a zijn het allemaal softie's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja,ieder heeft zijn ding he Raf ![]() |
|
![]() |
![]() |