Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 maart 2005, 15:43   #21
Raf C
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Janssens is voor mij geen burgemeester..................Hij tast nog steeds in het duister ivm met het aantal moskee's in zijn stad.Aantal kerken weet hij perfect te zeggen maar hoeveel moskee's er zijn,dat weet hij niet.

Is dat een stadsleider??Zo ene mocht bij mij het gras nog niet komen afrijden.
tja.......
Raf C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:02   #22
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

De Islam heeft, in tegenstelling tot het Christendom, nog niet zoveel voet aan de grond in Europa. Dientengevolge zijn de bronnen die hen ter beschikking staan ook veel kleiner. En zien we, dus, dat woonhuizen tot moskee worden omgebouwd. Dat is stukken goedkoper dan het bouwen van een moskee.

Vind je het gek dat die man niet weet hoeveel moskeëen er zijn?
Kerken kun je tellen. Wellicht mist hij er 3 of 4. Maar de rest is geregistreerd, gerestaureerd en door de eeuwen heen uitgebouwd en behouden gebleven. De Islam is pas net begonnen met haar opmars in Europa. Ze is ook 500 jaar jonger, en daarmee minder ver ontwikkeld dan het Christendom (is mijn mening). Daarmee iets radicaler.

Maar ik laat mij ophouden door onverbeterlijke cultuurfascisten en Vlaams Behangers.

Laatst gewijzigd door Mephisto : 21 maart 2005 om 16:03.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:05   #23
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
En zien we, dus, dat woonhuizen tot moskee worden omgebouwd. Dat is stukken goedkoper dan het bouwen van een moskee.
Dus u vind dat oke dat woonhuizen worden omgebouwd tot moskee?

Als ik een dakkapel wil plaatsen op mijn dak moet ik toelating vragen aan de gemeente,maar een woonhuis ombouwen naar een moskee is geen probleem.

Tiens Tiens,hiervan moet ik mijn haar krabben....................
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:06   #24
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze is ook 500 jaar jonger, en daarmee minder ver ontwikkeld dan het Christendom (is mijn mening).
En hoe noemen we de aanhangers van een minder ontwikkelde godsdienst ? Juist ja ....
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:11   #25
Confucius
Gouverneur

Standaard

Citaat:
De Islam heeft, in tegenstelling tot het Christendom, nog niet zoveel voet aan de grond in Europa. Dientengevolge zijn de bronnen die hen ter beschikking staan ook veel kleiner. En zien we, dus, dat woonhuizen tot moskee worden omgebouwd. Dat is stukken goedkoper dan het bouwen van een moskee.

Kerken kun je tellen. Wellicht mist hij er 3 of 4. Maar de rest is geregistreerd, gerestaureerd en door de eeuwen heen uitgebouwd en behouden gebleven. De Islam is pas net begonnen met haar opmars in Europa. Ze is ook 500 jaar jonger, en daarmee minder ver ontwikkeld dan het Christendom (is mijn mening). Daarmee iets radicaler.
Waarschijnlijk komen we nog voor verrassingen te staan als de moskeeën geregistreerd zullen worden om gefinancierd te worden. Hele straten zullen plots moskeeën blijken te zijn.
Islam 500 jaar jonger ? Bedoelt U dat ze mentaal vijf eeuwen achterstaan ? Inderdaad iets om je zorgen over te maken, toch had ik liever de gruwel van de godsdienstoorlogen die het avondland heeft meegemaakt achter mij gelaten. Maar ja, die brave Islamieten weten niet beter, zij hebben hun "verlichting" nog niet gehad. Even geduld, binnen ongeveer 250 jaar staan ze ook zo ver.
Oud 21 maart 2005, 16:47   #26
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Dus u vind dat oke dat woonhuizen worden omgebouwd tot moskee?

Als ik een dakkapel wil plaatsen op mijn dak moet ik toelating vragen aan de gemeente,maar een woonhuis ombouwen naar een moskee is geen probleem.

Tiens Tiens,hiervan moet ik mijn haar krabben....................
Punt is, die dakkapel is zichtbaar. Een woonhuis inrichten als moskee niet. Daarom kan men dus ook niet weten hoeveel moskeëen er zijn, nietwaar? Of men moet de godsdienstpolitie van het VB erop afsturen en in elke wijk laten posten.
Oud 21 maart 2005, 16:48   #27
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
En hoe noemen we de aanhangers van een minder ontwikkelde godsdienst ? Juist ja ....
Vertel? Hoe noemen wij die?

Laatst gewijzigd door Mephisto : 21 maart 2005 om 16:48.
Mephisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:48   #28
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heeft niets met voorstel te maken.Het gaat om een goed veilig beleid.En dat heeft Janssens niet,al had ik het volste vertrouwen in hem toen hij werd aangesteld als burgemeester.
Maar jammer genoeg weer eenn sp-a'er die me diep teleursteld.
De enige goeie rooie spa is die in flessen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:50   #29
Mephisto
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
Waarschijnlijk komen we nog voor verrassingen te staan als de moskeeën geregistreerd zullen worden om gefinancierd te worden. Hele straten zullen plots moskeeën blijken te zijn.
Islam 500 jaar jonger ? Bedoelt U dat ze mentaal vijf eeuwen achterstaan ? Inderdaad iets om je zorgen over te maken, toch had ik liever de gruwel van de godsdienstoorlogen die het avondland heeft meegemaakt achter mij gelaten. Maar ja, die brave Islamieten weten niet beter, zij hebben hun "verlichting" nog niet gehad. Even geduld, binnen ongeveer 250 jaar staan ze ook zo ver.
Zeg eens, wat denk jij dat de gemiddelde Indiër over ons denkt, met een Boeddhisme wat 1000 jaar ouder is dan het Christendom en een Hindoeïsme dat zelfs 5000 jaar ouder is? Vertel, vertel, zouden wij dan niet ook compleet barbaars zijn? Of dienen zij zich te schikken naar onze, kapitalistische, achterbakse en bekrompen visie?
Oud 21 maart 2005, 16:50   #30
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius
Maar hij zou toch iets geloofwaardiger over komen moest hij beginnen met de corruptie en het gesjoemel binnen zijn partij te bestrijden. Wie weet, zal hij dan misschien stemmen terugwinnen van diegenen die zich uit walging van zijn partij afgekeerd hebben.
Het zou ook helpen moest hij de begrippen racisme en fascisme eens tot hun ware verhoudingen terug brengen.

Het probleem is dat hij dan zijn eigen zaakskes ook moet blootleggen, ...

Cipal is ook zo'n putteke dat rap afgedekt is hé, !
Oud 21 maart 2005, 16:54   #31
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zeg eens, wat denk jij dat de gemiddelde Indiër over ons denkt, met een Boeddhisme wat 1000 jaar ouder is dan het Christendom en een Hindoeïsme dat zelfs 5000 jaar ouder is? Vertel, vertel, zouden wij dan niet ook compleet barbaars zijn? Of dienen zij zich te schikken naar onze, kapitalistische, achterbakse en bekrompen visie?
Precies wel, de 'prinselijke delegatie' vorige week in India al vergeten?

Laatst gewijzigd door Gorefest : 21 maart 2005 om 16:54.
Gorefest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 16:56   #32
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Of men moet de godsdienstpolitie van het VB erop afsturen en in elke wijk laten posten.
Als het effe kan,om orde op zaken te stellen en orde op zaken te houden.
Oud 21 maart 2005, 16:57   #33
Confucius
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het feit dat onze verluchte vorsten ginder op bezoek zijn, vertelt mij dat het wel meevalt met die kapitalistische visie bij de Indische elite. Ik pleit echt niet voor het Christendom, gelukkig zijn we daar vanaf. Om het keurslijf van het christendom echter te vervangen door dat van de Islam, onder het mom van "die sukkelaars weten niet beter" en we moeten geduld hebben, daar pas ik echter voor.
Oud 21 maart 2005, 16:58   #34
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar ik laat mij ophouden door onverbeterlijke cultuurfascisten en Vlaams Behangers.
Ge moogt toch niet zomaar verbouwen, ?

De brandweer moet daar ook zijn fiat over geven, (veiligheid )

dat is dus puren bulshit dat ge hier vertelt, ze moeten weten hoeveel het er zijn, anders kunnen ze nooit evacuatieplannen enz... goedkeuren, Het kadaster moet dat ook weten enz...

Ofwel zijn het VZW's... en dan zijn ze ook gekend, ...

Dus als Patje zegt dat hij het niet weet, is dat omdat zijn boekhouding niet klopt, ... (ge zijt ne sos of ge zijt het nie... ) of omdat die moskees iligaal zijn.
Oud 21 maart 2005, 17:11   #35
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick

Dus als Patje zegt dat hij het niet weet, is dat omdat zijn boekhouding niet klopt, ... (ge zijt ne sos of ge zijt het nie... ) of omdat die moskees iligaal zijn.
Hij heeft dat dus zeker gezegd,was op een "Ter Zake op zaterdag" paar weken geleden.
Trouwens,op de vraag hoeveel sociaal woningen er zijn in Antwerpen wist hij ook niet te antwoorden.Alle vragen ivm met integratie en assimilatie wist hij schouderophalend te beantwoorden.
Oud 21 maart 2005, 17:22   #36
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Punt is, die dakkapel is zichtbaar. Een woonhuis inrichten als moskee niet.
Als er heel de dag een af en aanrijden van auto's is van moslim's die de moskee bezoeken is de verbouwing ook zichtbaar.
Oud 21 maart 2005, 17:23   #37
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Konde echt niks beters vinden?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 17:25   #38
Grellig
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav
Konde echt niks beters vinden?
Spreek me tegen Bhairav,aan u opmerking heb ik niets................
Oud 21 maart 2005, 18:50   #39
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PurpleQueen
[font=Arial][size=3]Waar zit Janssens nu nog met zijn rechtstreekse burgemeesterverkiezing? Toch gene schrik gekregen zekers?![/size][/font]
Tis niet janssens die deze zaak uitstelt
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 maart 2005, 18:52   #40
ago
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Neen, Geerjte, je léést verkeerd.
Ik zeg duidelijk dat het stalinisme behoort tot de VB overtuigingen. Net zo fascistisch en racistisch, met zo krampachtig en star. Een linkse dictatuur? Wie heeft het daarover? Ikke niet.

Het enige wat Janssens doet, is vechten tegen het fascisme. Als jij terug wilt naar de tijd van vóór Franco, dan ben je alvast goed bezig. Ik ben geen communist; ik moet er niet aan denken. Ik geniet graag van mijn sociaal-liberalisme én van mijn herwonnen materiële vrijheid. Ik pluk de vruchten van communisme en kapitalisme; 2 ideologieën die passé zijn. Jij zoekt heil bij zwarthemden, omdat je nog steeds zweert bij angsten die al 50 jaar achterhaald zijn.
[font=Times New Roman][size=3]Inderdaad![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Toen waren ze ook al bang voor de islam zeker![/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Wa een zever zeg![/size][/font]
ago is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be