Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 21 maart 2005, 19:25   #21
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Wat eens te meer bevestigt dat de BUB een partij is met maar één thema.
Mochten ze nog iets hebben tegen vreemdelingen hebben ze er evenveel als jullie.
solidarnosc is offline  
Oud 21 maart 2005, 19:25   #22
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Ik ben inderdaad vrij rechts Ik ga niet ontkennen dat de foto authentiek is, maar dat had niets te maken met sympathieën voor de USSR of zo. Ik wilde enkel aantonen dat, zolang de BUB geen programma had buiten het communautaire, eenieder eender welke standpunten - zelfs extreem-linkse!! - kon innemen. Dat is achteraf veranderd.
Wat een hypocriete leugenaar!! De bewijzen staan onder zijn neus en zelfs op dat ogenblik wil hij er zich uitpraten met koddige draaien van 180%. Wie wil er nu "aantonen dat de BUB ook extreem-links kan zijn" door een t-shirt van een communistisch schrikbewind te dragen? "Dat is achteraf veranderd", zegt het ventje dan. In plaats van gewoon toe te geven dat je zoals zovele pubers Vroeger een naïve symathie had voor regimes die volkenmoord pleegden en miljoenen en nog eens miljoenen als beesten hebben afgeslacht, maar dat dit slechts een jeugdzonde was. Gewoon waanzinning om te zien dat een Blubber ooit rondliep met zo'n tekens van genocide ... It boggles the mind.
Stubaf. is offline  
Oud 21 maart 2005, 19:26   #23
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat in ieder geval duidelijk zijn dat dat extreem-links krapuul beter uit mijn buurt blijft
Waarom? Bent U soms bang besmet te worden met één of andere vreselijke ziekte?
Citaat:
ik wens er niet mee geassocieerd te worden.
Zijn linkiewinkies ook al "volksverraders" geworden volgens U?
Oud 21 maart 2005, 19:27   #24
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Wat een hypocriete leugenaar!! De bewijzen staan onder zijn neus en zelfs op dat ogenblik wil hij er zich uitpraten met koddige draaien van 180%. Wie wil er nu "aantonen dat de BUB ook extreem-links kan zijn" door een t-shirt van een communistisch schrikbewind te dragen? "Dat is achteraf veranderd", zegt het ventje dan. In plaats van gewoon toe te geven dat je zoals zovele pubers Vroeger een naïve symathie had voor regimes die volkenmoord pleegden en miljoenen en nog eens miljoenen als beesten hebben afgeslacht, maar dat dit slechts een jeugdzonde was. Gewoon waanzinning om te zien dat een Blubber ooit rondliep met zo'n tekens van genocide ... It boggles the mind.
Stalin staat bij mij op dezelfde hoogte als Adolf Hitler en ander krapuul. Ik liep er vroeger niet achteraan, maar wist toen misschien inderdaad niet wat ik nu wist. Vandaag zou ik zulke eenmans-sensibiliseringsactie niet meer ondernomen hebben.
Patriot! is offline  
Oud 21 maart 2005, 19:29   #25
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Iemand als ik zou dus wel in uw buurt mogen komen. Ik ben immers geen krapuul.
Dat bepaal ik zelf wel. Als u een normaal man bent, die op een normale manier kan discussieren, bent u uiteraard welkom in mijn buurt maar als u dezelfde trekjes heeft als uw vrienden die betoging na betoging dingen in de vernieling slaan - blijf dan weg.
Patriot! is offline  
Oud 21 maart 2005, 19:29   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mochten ze nog iets hebben tegen vreemdelingen hebben ze er evenveel als jullie.
Dan moet u dringend eens het partijprogramma lezen van het Vlaams Belang. In geen enkel opzicht beslaat ons partijprogramma minder punten dan een andere partij.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 21 maart 2005, 19:31   #27
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Uiteraard is BUB niet tegen vreemdelingen. Ze moeten zich uiteraard wel als Belgen gedragen, en onze waarden, normen en wetten respecteren. Stemrecht krijgen ze als ze BELG worden.
Patriot! is offline  
Oud 21 maart 2005, 20:16   #28
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan moet u dringend eens het partijprogramma lezen van het Vlaams Belang. In geen enkel opzicht beslaat ons partijprogramma minder punten dan een andere partij.
Nee dat klopt, er zijn echter maar 2 die jullie uitspelen. Nu, dat is jullie zaak.
solidarnosc is offline  
Oud 21 maart 2005, 20:33   #29
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee dat klopt, er zijn echter maar 2 die jullie uitspelen. Nu, dat is jullie zaak.
sorry, er zijn er maar twee (en dan nog!) die de media naar buiten brengen om ons zo als een tweepuntenpartij uit te beelden!
jan hyoens is offline  
Oud 21 maart 2005, 20:54   #30
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
sorry, er zijn er maar twee (en dan nog!) die de media naar buiten brengen om ons zo als een tweepuntenpartij uit te beelden!
Als jullie al naar de verkiezingen zijn gegaan met een ander thema dan mag je het altijd zeggen.
solidarnosc is offline  
Oud 21 maart 2005, 21:33   #31
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De meeste machtspartijen spelen zelfs geen enkel partijprogramma uit, maar laten alleen maar slogans op de mensen los.
Oud 21 maart 2005, 21:41   #32
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als jullie al naar de verkiezingen zijn gegaan met een ander thema dan mag je het altijd zeggen.
iedere partij heeft punten waarop het zich profileert en daar is niets mee, het hoeft geen betoog dat groen! desondanks het een mening heeft over de communautaire problemen daar geen verkiezingsthema gaat van maken.
muys is offline  
Oud 21 maart 2005, 21:43   #33
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De meeste machtspartijen spelen zelfs geen enkel partijprogramma uit, maar laten alleen maar slogans op de mensen los.
Aha, zoiets als "eigen volk eerst" - "aanpassen of opkrassen" - "een moslima met een hoofddoek tekent haar terugkeercontract" - .... Ja, ja, iets dergelijks dus...

Laatst gewijzigd door Esperanza : 21 maart 2005 om 21:44.
Esperanza is offline  
Oud 21 maart 2005, 21:48   #34
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Aha, zoiets als "eigen volk eerst" - "aanpassen of opkrassen" - "een moslima met een hoofddoek tekent haar terugkeercontract" - .... Ja, ja, iets dergelijks dus...
In tegenstelling tot de machtspartijen staan onze slogans wel voor concrete aandachts- of programmapunten.

Maar slogan als "Brabants Trekpaard", "Verder doen" of "Wij zoeken werk" zijn complete lucht. En dat waren de slogans van bepaalde machtspartijen.

"Aanpassen of opkrassen" is geen verkiezingsslogan trouwens. En wat u het laatst verwoordt al evenmin. Blijkbaar laat uw geheugen u in de steek.
Oud 21 maart 2005, 22:00   #35
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
In tegenstelling tot de machtspartijen staan onze slogans wel voor concrete aandachts- of programmapunten.

Maar slogan als "Brabants Trekpaard", "Verder doen" of "Wij zoeken werk" zijn complete lucht. En dat waren de slogans van bepaalde machtspartijen.

"Aanpassen of opkrassen" is geen verkiezingsslogan trouwens. En wat u het laatst verwoordt al evenmin. Blijkbaar laat uw geheugen u in de steek.
Of het al dan niet verkiezingsslogans zijn, doet niet terzake, dergelijke uitlatingen maken deel uit van het gebruikelijke repertoire van het Blok. Ik ben wel akkoord met het feit dat de slogan "Brabants Trekpaard" (en dergelijke) al even debiel klinkt als "Eigen Volk Eerst".
Oud 21 maart 2005, 22:11   #36
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik die dacht dat het programma bijvoorbeeld van een partij als de SP-a iedere dag te lezen was in De Morgen. Het kan zijn dat ik miskeken heb.
solidarnosc is offline  
Oud 21 maart 2005, 22:19   #37
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vandaag zou ik zulke eenmans-sensibiliseringsactie niet meer ondernomen hebben.
'Eénmans-sensibiliseringsacties'
Laat mij voorzichtig concluderen dat uw 'éénmans-sensibiliseringsactie niet echt het gewenste effect had.
groene flamingant is offline  
Oud 21 maart 2005, 22:35   #38
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ik die dacht dat het programma bijvoorbeeld van een partij als de SP-a iedere dag te lezen was in De Morgen. Het kan zijn dat ik miskeken heb.
Blijkbaar. Ik heb dergelijke zaken toch nog nooit gezegd of gesuggereerd. DM is een linkse krant, dat wel.
Oud 21 maart 2005, 22:36   #39
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant
'Eénmans-sensibiliseringsacties'
Laat mij voorzichtig concluderen dat uw 'éénmans-sensibiliseringsactie niet echt het gewenste effect had.
Op bevel van le Président-Foundateur Hans I le Grand werden de tekenen van die "sensibliseringsactie" netjes "weggegomd".
Oud 21 maart 2005, 22:40   #40
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat bepaal ik zelf wel. Als u een normaal man bent
Hebt ge 't zo niet voor de vrouwen? En ik die dacht dat de BUB er was voor alle Belgen, sluiten ze toch wel de helft ervan uit...

Citaat:
, die op een normale manier kan discussieren, bent u uiteraard welkom in mijn buurt maar als u dezelfde trekjes heeft als uw vrienden die betoging na betoging dingen in de vernieling slaan - blijf dan weg.
Welke vrienden van Solidarnosc vertonen deze neiging? Ik heb al meerdere malen betoogd samen met Solidarnosc, en ik heb nog een enkele van zijn vrienden ook maar iets zien vernielen.

Volgens mij, patriotje, probeer je krampachtig aan te tonen dat je niet links ben, door exact hetzelfde type discours te gebruiken als de doorsnee Blokker, hoogte waarop ik je dan ook schat.

Laatst gewijzigd door driewerf : 21 maart 2005 om 22:55.
driewerf is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be