![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() nu moet ik het toch eens zijn met raf, dat puriteinse amerikaanse conservatisme is werkelijk te zot om rond te lopen.
het deed mij spontaan denken aan die zaak in texas toen "verboden vrucht" niet meer mocht worden ingevoerd omdat eva in haren bloten op het etiket stond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Texas wil cheerleaders kuisen
CHICAGO - De cheerleaders en majorettes in de Amerikaanse staat Texas moeten " familievriendelijker" worden. Een Texaanse afgevaardigde wil dat de optredens van de meisjes tijdens sportwedstrijden op scholen kuiser verlopen. Politicus Al Edwards zijn sommige stoot- en heupbewegingen van de cheerleaders en majorettes een doorn in het oog. Hij noemt ze eenduidig seksueel. De afgevaardigde diende een wetsvoorstel in. Bij overtredingen wil Edwards subsidies laten intrekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 22 maart 2005 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het volgende mag daarentegen wel in Amerika:
![]() Vandaar dat veel kindjes in de VS van jongsaf schoolkameraadjes neerschieten. ![]() Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 22 maart 2005 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burgemeester
|
![]() Dus eigelijk het omgekeerde van Duitsland. Daar kijken ze nogal luchtig naar seks, maar geweld is uit ten boze. BV bij computerspelletjes wordt het bloed meestal groen gemaakt. Het zijn niet alleen Amerikanen die overdreven reageren op bepaalde dingen.
![]() |
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() correctie: 293,027,571 mensen (inwonertal USA julie 2004) min 500 ofzo..
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mijn woorden waren nog maar half uitgesproken of ik zag dit: http://forum.politics.be/showthread.php?t=31400
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
( ![]() ![]() Als een soort van tegenhanger van de Tiroler Meiskes?
Laatst gewijzigd door Mephisto : 22 maart 2005 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() De sprookjes van Grimm zijn vanzelfsprekend een vorm van sexuele voorlichting,
die alleszins toegankelijker en aangenamer is dan wat er tegenwoordig voor doorgaat. (Pun intended) De Islam (waarover we het moeten hebben op draden met dit publiek) heeft daar een eigen versie van nl; de sprookjes van 1001 nacht. Overigens zijn alle religies begonnen als ondeelbaar onderdeel van de "staat", de "multicultuur" heeft de scheiding van kerk en staat bewerkstelligt zoals die trouwens in alle (op één na) islamietische landen ook bestaat. Islam-fundi's zijn lieden die de scheiding van kerk en staat in de eerste plaats in islamietische landen willen opheffen. Dit as een gratis les in politiek en religie...
![]() |
#33 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb snel gezocht op Google en bleek dat de enige site die melding maakt van het incident een gay site is. Een supermarkt meldt dat ze klachten hebben gekregen over een kersttableau. Ze hebben de klachten genegeerd. Voil�*. Wel 2 jaar geleden in het oudercomité van de school van mijn kinderen maakte een moeder haar beklag over het feit dat de school een Halloween thema-week ging organiseren. "Het komt een christelijke school niet toe om zoiets te doen". De vrouw, wie alleen met haar klacht stond, werd genegeerd. On-ge-loof-lijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Simplisme ? Christen-fundamentalisme ? Ik geloof echt dat U mij verkeerd begrijpt :
om een kort lijstje te maken : bij de romeinen was de romeinse keizer het hoofd van de polytheïstische staatsgodsdienst (alhoewel er andere naast getolereerd werden) Bij de Egyptenaren, De Japanners (ea..) was de farao, keizer god zelf of er minstens naaste familie van. De Dalai Lama in Tibet is hoofd van de godsdienst en de staat... Het klassieke duel van de keizer Barbarossa die moest gaan naar Canossa .. of hoe in de Middeleeuwen de staat ondergeschikt was aan het pauselijk gezag en dan heb ik het nog niet over moslims gehad.... Het is vooral in het westen dat de splitsing tussen kerk en staat er geleidelijk gekomen is... was het geen principe van het verdrag van Münster in 1648 dat het geloof van de Prins (vorst van een staat) het geloof van het volk moest zijn ? Ga naar de biibiliotheek en haal wat boeken geschiedenis (ook buiten-europese) en word wetende ... het is U van harte gegund