![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ganchelkas Laatst gewijzigd door Ganchelkas : 24 maart 2005 om 20:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja, je schrijft daar zo al iets. Misschien dat men na het flitsen, wanneer men merkt dat de autoeigenaar allochtoon is geen pv stuurt. Maar wel naar diegenen met een vlaamse naam. Welke politieagent durft zich hier uiten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Eigenlijk moet ik zeggen van niet Afrikaanse afkomst. Die nultolerantie ook voor autochtonen zou perfect zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met veralgemeningen vererger je alles alleen maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() door marokkanen zijn buitenzwembaden hier in de buurt naar de vaan gegaan.
elke dag stonden de politie er voor diefstallen en masale vechtpartijen
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 24 maart 2005 om 21:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veralgemeningen ? ach groentje, sluit maar gauw je oogjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft mijn woonplaats er eigenlijke mee te maken? Het is niet omdat ik in Rotselaar woon dat ik niet op de hoogte ben van wat er gebeurt. Dat van die groepvorming gebeurt inderdaad, maar dat is een gevolg van de discriminatie. Doordat ze gediscrimineerd worden gaan ze zich steeds meer met elkaar identificeren wat leidt tot groepvorming en een sterk samenhoorigheidsgevoel. Zo gaan ze reageren tegen de discriminatie, wat spijtig genoeg dikwijls op de verkeerde manier gebeurt.
Ganchelkas Laatst gewijzigd door Ganchelkas : 24 maart 2005 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu hebben ze allemaal gsm en staan daar binnen de 15 �* 30 minuten 20-30 man klaar om weerwraak te nemen ![]() discriminatie ? neen, het zit in de genen, ze zijn nu eenmaal zo... tijd voor zerotolerance, tijd voor recht en orde, tijd voor de grove middelen, indien ze niet willen luisteren moeten ze maar voelen, er is geen respect voor openbare orde en wettelijk gezag... tijd voor de para's in zo'n gevallen, die hebben daar opleiding voor gekregen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ook juist ganchelkas... die vergelijking met hooligans !
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zwart-en bruinhemden, daar heb ik het al helemaal niet op begrepen. Hou die para's dus maar ze moeten zijn : in de brousse van Congo ofzo ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() Twintig-dertig jaar? Kan kloppen. Werden de meeste gastarbeiders niet 40 jaar geleden naar hier gehaald en begon de discriminatie toen al niet?
Ik zal het eens heel eenvoudig uitleggen, het is een vicieuze cirkel: ze worden gediscrimineerd > sommigen vormen groepjes > sommigen reageren op foute manier (met geweld) > veralgemeningen > nog meer discriminatie.
Ganchelkas Laatst gewijzigd door Ganchelkas : 24 maart 2005 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat kan zo niet blijven doorgaan, na een tijd gaat dat echt uit de hand lopen vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Polarisatie heet dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Waarom komen deftige allochtonen niet op tegen die mentaliteit van hun rasgenoten? het zou hoe dan ook een voorbeeld zijn van goede wil! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |