![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
20Q.net [size=4]Ik veronderstel dat het bubbeltjesplastic is? [/size][size=4] Ja [/size][size=4], [/size][size=4] Nee [/size][size=4], [/size][size=4]Warm [/size] 27. Kun je het recyclen? Ja. 26. Is het klein? Nee. 25. Werd het meer dan 100 jaar geleden gebruikt? Nee. 24. Is het kleiner dan een golfbal? Nee. 23. Is het gemaakt van hout? Nee. 22. Is het rond? Nee. 21. Is het iets dat je kunt kopen? Ja. 20. Ik denk dat het een fluit is? Nee. 19. Is het glad? Ja. 18. Gebruik je het in het openbaar? Soms. 17. Ik denk dat het vislijn is? Nee. 16. Is het gemaakt van plastic? Ja. 15. Kun je ermee spelen? Ja. 14. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Soms. 13. Past het in een envelop? Ja. 12. Kan het buigen zonder te breken? Ja. 11. Heeft het een handvat? Nee. 10. Kun je er taken mee uitvoeren? Ja. 9. Kun je het in huis aantreffen? Ja. 8. Kan het rollen? Nee. 7. Gebruik je het dagelijks? Nee. 6. Wordt het gebruikt bij een sport? Waarschijnlijk. 5. Is het zwart? Nee. 4. Kan het worden gebruikt voor recreatie? Ja. 3. Kun je het in een kantoor vinden? Soms. 2. Is het iets dat je meeneemt? Soms. 1. Het is geclassificeerd als Anders.
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ja , Nee , Warm 23. Is het meestal warm? Ja. 22. Breekt het als je het laat vallen? Nee. 21. Is het recht? Nee. 20. Ik denk dat het een bierpul is? Nee. 19. Ik denk dat het een hangmat is? Nee. 18. Wordt het gebruikt bij een sport? Nee. 17. Kan het worden gebruikt voor recreatie? Ja. 16. Is het veelkleurig? Nee. 15. Kun je het openen en sluiten? Nee. 14. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Nee. 13. Is het zwaar? Nee. 12. Gebruik je het dagelijks? Nee. 11. Draag je het? Nee. 10. Kun je er iets in stoppen? Ja. 9. Wordt het gebruikt door de politie? Nee. 8. Maakt het geluid? Nee. 7. Is het groot? Nee. 6. Kan het worden gewassen? Ja. 5. Is het zwaarder dan een pond suiker? Ja. 4. Staat er iets op geschreven? Ja. 3. Kun je het in de winkel kopen? Ja. 2. Zou je het in het donker gebruiken? Ja. 1. Het is geclassificeerd als Anders. Ik veronderstel dat het een baviaan is? Ja , Nee , Warm 18. Heeft het vier poten? Ja. 17. Ik denk dat het een aap is? Warm. 16. Is het een klein zoogdier? Nee. 15. Is het klein? Nee. 14. Zit er een gat in? Nee. 13. Kun je er spelletjes mee spelen? Ja. 12. Is het zwaar? Ja. 11. Is het een aapachtige? Ja. 10. Kun je het vinden in een dierentuin? Ja. 9. Wordt het beschouwd als kostbaar? Nee. 8. Heeft het klauwen? Ja. 7. Leeft het in grote groepen? Ja. 6. Kan het zwemmen? Nee. 5. Heeft het een korte vacht? Ja. 4. Zou je het op een boerderij aan kunnen treffen? Nee. 3. Kun je ermee spelen? Ja. 2. Heeft het een lange staart? Ja. 1. Het is geclassificeerd als Dier. Ik veronderstel dat het een vlag is? Ja , Nee , Warm 19. Kun je het in een kantoor vinden? Nee. 18. Is het veelkleurig? Ja. 17. Is het klein? Nee. 16. Zit het in een pak? Nee. 15. Kun je het lezen? Nee. 14. Is het brandbaar? Ja. 13. Kan het vaker dan één keer worden gebruikt? Ja. 12. Kun je het vasthouden? Ja. 11. Kun je het in je broekzak meenemen? Nee. 10. Is het gevaarlijk? Nee. 9. Gebruik je het in het openbaar? Ja. 8. Wordt het gebruikt bij een sport? Nee. 7. Is het recht? Ja. 6. Wordt het bij gebruik nat? Nee. 5. Werd het uitgevonden? Ja. 4. Is het zwaarder dan een pond suiker? Nee. 3. Gebruik je het bij je werk? Nee. 2. Zou je het als cadeautje geven? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Anders. Kwestie van eerlijk antwoord geven he... En natuurlijk het feit dat hoe vaker die word gespeeld, hoe slimmer die word. Laatst gewijzigd door Yogibear : 28 maart 2005 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Het gaat over een vlag: 29. Ik denk dat het een speelkaart is? Nee. 28. Is het een synthetisch materiaal? Soms. 27. Is het nuttig? Soms. 26. Kun je het in je broekzak meenemen? Soms. 25. Is het klein? Soms. 24. Helpt het je bij het vinden van de weg? Nee. 23. Is het hard? Nee. 22. Kun je er spelletjes mee spelen? Ja. 21. Past het in een envelop? Soms. 20. Ik denk dat het een lot in de loterij is? Nee. 19. Is het gemaakt van papier? Soms. 18. Kun je het openmaken? Nee. 17. Ik denk dat het een kaartje is? Nee. 16. Kan het drijven? Nee. 15. Kun je er informatie mee krijgen? Soms. 14. Kan het worden gebruikt voor recreatie? Ja. 13. Kan het buigen zonder te breken? Ja. 12. Is het plat? Ja. 11. Heeft het een handvat? Nee. 10. Is het zwaarder dan een eend? Nee. 9. Is het mechanisch? Nee. 8. Is het buiten? Soms. 7. Kan het je beïnvloeden? Ja. 6. Is het rond? Nee. 5. Wordt het gebruikt bij een sport? Ja. 4. Gebruik je het dagelijks? Nee. 3. Hou je het vast wanneer je het gebruikt? Ja. 2. Gebruik je het bij je werk? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Anders. Barbecue vond hij de tweede keer wel (na 28 vragen), maar hij stelde ook andere vragen. Geluk heeft er dus veel mee te maken. Baviaan lukte na 5 maal, in 28 vragen. Al bij al maar een zwakke site.
![]() |