![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 09:09:03 GMT, "Wisenose" <[email protected]> wrote:
> > "Sargon" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > On Sun, 27 Mar 2005 01:55:41 +0100, "Iskarioth" <[email protected]> > > wrote: > > > > > "Diva" <[email protected]> wrote in message > > > news:[email protected]... > > > > > > > > dankzij de kinderen van onze allochtone vrienden behoort een fuif > > > > organiseren bijna tot het verleden in Belgie. > > > > > > > > > > Fuiven zijn sowieso uit de tijd. > > > > > > Iskarioth > > > > > > > > Hoe ga je dan ooit aan een lief geraken? > > > Op de chat ! > > WN. > Koop geen chat in een zak! Sargon |
![]() |
#22 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 07:11:17 GMT, Sargon <[email protected]> wrote:
>On Sat, 26 Mar 2005 23:10:34 GMT, Fullator ><lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: > >> On Sat, 26 Mar 2005 18:16:54 GMT, "Ghingis Khan" >> <[email protected]> wrote: >> >> >> *In de bijbel vinden we tenminste nog een verwijzing naar de scheiding >> van kerk en staat ("Geef aan de keizer wat de keizer toekomt, en aan >> god wat aan god toekomt...."). Ook in de bijbel staan wetteksten en >> levensvoorschriften, maar in mindere mate (bij Leviticus bv.) en >> niemand die eraan denkt ze afdwingbaar te maken. Iemand de Levieten >> lezen is dus hoogstens een figuurlijke uitdrukking geworden. >> > >Onder het motto, "Geef aan de keizer...", een kleine nuance en >rechtzetting. Het principe van scheiding tussen Kerk en staat, of >liever, de aanvaarding ervan is geen eigenschap van het christendom. >Op een paar protestantse stromingen na, hebben christelijke kerken van >allerlei pluimage (RKK en andere) steeds een zo groot mogelijke >controle van de staat nagestreefd. Ze zijn daar eeuwenlang zeer >suucesvol in geweest, daar zijn 1001 voorbeelden van te geven. > > >De scheiding tussen Kerk en staat is geen eigenschap van het >christendom, ze is een product van de Verlichting en een >verwezenlijking van de Franse revolutie, niet meer en niet minder. > >Een kleine anecdote ter staving:_ > >In 1766 weigerde in het Franse Abbeville de jonge chevalier de la >Barre zijn hoed af te nemen voor een katholieke processie. Een >burgerlijke rechtbank veroordeelde hem ter dood. De ridder werd >terechtgesteld, niet zonder dat eerst zijn hand werd afgehakt en zijn >tong uitgerukt. > >Sargon Mogelijk heb ik me niet juist uitgedrukt of heb je niet alle nuances gevat. Verre van mij om het christendom vrij te pleiten van inmenging in staatszaken of religieus terrorisme. Ook heden ten dage, zij het onder een meer gemaskeerde, indirecte vorm, want de mensen worden mondiger. De discussie of een democratie moet gedragen worden via een evolutie in het denken zoals de renaissance en de verlichting ons hebben gebracht, is hier al ruim gevoerd. Persoonlijk meen ik dat een democratie die uit de loop van een geweer komt, waardeloos is. De Islam heeft nimmer die evolutie gekend. In ons tijdsbestel zijn de vele dwingende voorschriften en restricties moeilijk te handhaven, omdat ze worden doorkruist door economische, sociale en staatkundige belangen. En dan krijg je de defensieve reflexen: de religieuze maatschappij gaat haar mening verstrakken, weigert zich aan de tijdgeest aan te passen en blijft vasthouden aan 600 jaar oude strijdpunten, met het accent op de eerste lettergreep. Wij-bewustzijn, gemeenschappelijke doelstellingen en groepscohesie bij dreigend gevaar, weet je wel. Ook hier te lande is het verschijnsel niet onbekend, denk maar aan de strikt gereformeerde kleine gezindheden: je moet er niet voor naar Staphorst... En de Amish hebben geen uniciteit. Toch bestaat er inmiddels zoiets als de West-Europese cultuur en beschaving. Met denk- en mensbeelden waarvan we menen dat ze iets verder geëvolueerd zijn. Maar met de doodstraf of minstens excommunicatie tot gevolg voor wie dit durft beweren.... Fullator |
![]() |
#23 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 27 Mar 2005 07:11:17 GMT, Sargon <[email protected]> wrote: > >>On Sat, 26 Mar 2005 23:10:34 GMT, Fullator >><lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: >> >>> On Sat, 26 Mar 2005 18:16:54 GMT, "Ghingis Khan" >>> <[email protected]> wrote: >>> >>> >>> *In de bijbel vinden we tenminste nog een verwijzing naar de scheiding >>> van kerk en staat ("Geef aan de keizer wat de keizer toekomt, en aan >>> god wat aan god toekomt...."). Ook in de bijbel staan wetteksten en >>> levensvoorschriften, maar in mindere mate (bij Leviticus bv.) en >>> niemand die eraan denkt ze afdwingbaar te maken. Iemand de Levieten >>> lezen is dus hoogstens een figuurlijke uitdrukking geworden. >>> >> >>Onder het motto, "Geef aan de keizer...", een kleine nuance en >>rechtzetting. Het principe van scheiding tussen Kerk en staat, of >>liever, de aanvaarding ervan is geen eigenschap van het christendom. >>Op een paar protestantse stromingen na, hebben christelijke kerken van >>allerlei pluimage (RKK en andere) steeds een zo groot mogelijke >>controle van de staat nagestreefd. Ze zijn daar eeuwenlang zeer >>suucesvol in geweest, daar zijn 1001 voorbeelden van te geven. >> >> >>De scheiding tussen Kerk en staat is geen eigenschap van het >>christendom, ze is een product van de Verlichting en een >>verwezenlijking van de Franse revolutie, niet meer en niet minder. >> >>Een kleine anecdote ter staving:_ >> >>In 1766 weigerde in het Franse Abbeville de jonge chevalier de la >>Barre zijn hoed af te nemen voor een katholieke processie. Een >>burgerlijke rechtbank veroordeelde hem ter dood. De ridder werd >>terechtgesteld, niet zonder dat eerst zijn hand werd afgehakt en zijn >>tong uitgerukt. >> >>Sargon > > > Mogelijk heb ik me niet juist uitgedrukt of heb je niet alle nuances > gevat. > > Verre van mij om het christendom vrij te pleiten van inmenging in > staatszaken of religieus terrorisme. Ook heden ten dage, zij het onder > een meer gemaskeerde, indirecte vorm, want de mensen worden mondiger. > > De discussie of een democratie moet gedragen worden via een evolutie > in het denken zoals de renaissance en de verlichting ons hebben > gebracht, is hier al ruim gevoerd. Persoonlijk meen ik dat een > democratie die uit de loop van een geweer komt, waardeloos is. Noem je mij één Democratie welke niet uit de loop van geweren gekomen is ? > De Islam heeft nimmer die evolutie gekend. In ons tijdsbestel zijn de > vele dwingende voorschriften en restricties moeilijk te handhaven, > omdat ze worden doorkruist door economische, sociale en staatkundige > belangen. > > En dan krijg je de defensieve reflexen: de religieuze maatschappij > gaat haar mening verstrakken, weigert zich aan de tijdgeest aan te > passen en blijft vasthouden aan 600 jaar oude strijdpunten, met het > accent op de eerste lettergreep. Wij-bewustzijn, gemeenschappelijke > doelstellingen en groepscohesie bij dreigend gevaar, weet je wel. Ook > hier te lande is het verschijnsel niet onbekend, denk maar aan de > strikt gereformeerde kleine gezindheden: je moet er niet voor naar > Staphorst... En de Amish hebben geen uniciteit. > > Toch bestaat er inmiddels zoiets als de West-Europese cultuur en > beschaving. Met denk- en mensbeelden waarvan we menen dat ze iets > verder geëvolueerd zijn. Maar met de doodstraf of minstens > excommunicatie tot gevolg voor wie dit durft beweren.... > > Fullator |
![]() |
#24 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 01:54:55 +0100, "Iskarioth" <[email protected]>
wrote: >> dankzij de kinderen van onze allochtone vrienden behoort een fuif >> organiseren bijna tot het verleden in Belgie. >> > >Fuiven zijn sowieso uit de tijd. Dus het is weer zo erg niet dat ze heel der bendes marokkanen alles kort en klein komen slagen als ? |
![]() |
#25 |
|
![]() On 26 Mar 2005 13:18:01 GMT, Quasimodus
<[email protected]> wrote: >> daar deze allochtonen er niet beter op vinden dan zulke fuiven op te >> zoeken om de bezoekers aan te vallen en de infrastructuur kort en >> klein te slagen heeft men besloten de meeste fuiven momenteel niet toe >> te staan. >> >> wie zei er ook alweer dat het enkel het vlaams belang is dat onze >> vrijheden zou beperken ? > >Vechten op fuiven en op kermissen is misschien een beetje van alle tijden ? > >Bekijke in deze context maar eens de film: Quadrophenia (*). > >In de jaren zeventig en tachtig was er weliswaar nog zo goed >als geen sprake van autochtone-allochtone botsingen op fuiven. > >En een neo-nazi schoot twee Vlaamse jongeren dood op een schoutsfuif >in een recenter verleden .. > >Jongeren, van alle rang, stand of kleur, moeten leren dat >fuifzalen er zijn om plezier te maken en niet om bloed te vergieten. > >Gemeentes en politiediensten moeten leren niet te rap toe te >geven aan de chantage van groepjes devianten. >Zij moeten de 'brave' jeugd beschermen. >De 'stoute' jeugd op de vingers tikken. >Aanwezig zijn. > >Maar een beetje ongedwongen jeugd moet nog in vrijheid >kunnen beleefd worden. > >Als het geweld en de bedreigingen hoofdzakelijk uit >allochtone hoek komen, zijn die allochtoontjes nog meer eens >grondig verkeerd bezig. >Want zoals je weet, hebben mensen de natuurlijke neiging alles >over dezelfde kam te scheren en zullen ze het niet nalaten >�*lle allochtonen als 'devianten' aan te wijzen. > >Wie wind zaait, zal storm oogsten. Dus het ligt aan onze verkeerde perceptie dat het enkel en alleen marokkanen zijn die al een jar of 2 3 achter elkaar onze recreatieparken en zwembaden in de zomer terroriseren ? |
![]() |
#26 |
|
![]() On Sat, 26 Mar 2005 18:05:16 GMT, Fullator
<lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: >O, ik heb wel degelijk een hoop moslimvrienden. Die ook al hebben >bewezen echte vrienden te zijn. We gaan vaak bij elkaar eten. Zij zijn >de eersten om zich tegen de Marokkaanse crimineeltjes af te zetten. >En vaak ook de eerste slachtoffers. IMHO zetten ze zich dan toch niet hard genoeg af.. |
![]() |
#27 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 11:00:19 GMT, "Ghingis Khan"
<[email protected]> wrote: > >Noem je mij één Democratie welke niet uit de loop van geweren >gekomen is ? > Het oude Athene? (er waren toen nog geen geweren, nah !) Fullator |
![]() |
#28 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 10:54:26 GMT, Fullator
<lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: > > > Mogelijk heb ik me niet juist uitgedrukt of heb je niet alle nuances > gevat. > > Verre van mij om het christendom vrij te pleiten van inmenging in > staatszaken of religieus terrorisme. Ook heden ten dage, zij het onder > een meer gemaskeerde, indirecte vorm, want de mensen worden mondiger. > > De discussie of een democratie moet gedragen worden via een evolutie > in het denken zoals de renaissance en de verlichting ons hebben > gebracht, is hier al ruim gevoerd. Persoonlijk meen ik dat een > democratie die uit de loop van een geweer komt, waardeloos is. > > De Islam heeft nimmer die evolutie gekend. In ons tijdsbestel zijn de > vele dwingende voorschriften en restricties moeilijk te handhaven, > omdat ze worden doorkruist door economische, sociale en staatkundige > belangen. > > En dan krijg je de defensieve reflexen: de religieuze maatschappij > gaat haar mening verstrakken, weigert zich aan de tijdgeest aan te > passen en blijft vasthouden aan 600 jaar oude strijdpunten, met het > accent op de eerste lettergreep. Wij-bewustzijn, gemeenschappelijke > doelstellingen en groepscohesie bij dreigend gevaar, weet je wel. Ook > hier te lande is het verschijnsel niet onbekend, denk maar aan de > strikt gereformeerde kleine gezindheden: je moet er niet voor naar > Staphorst... En de Amish hebben geen uniciteit. > > Toch bestaat er inmiddels zoiets als de West-Europese cultuur en > beschaving. Met denk- en mensbeelden waarvan we menen dat ze iets > verder geëvolueerd zijn. Maar met de doodstraf of minstens > excommunicatie tot gevolg voor wie dit durft beweren.... > > Fullator Ok, ik denk dat we het eigenlijk niet oneens zijn. Ik wou alleen maar zeggen dat geen enkele godsdienst van nature "democratisch" is, en dat je niet moet denken door bijbelteksten naast koranteksten te leggen te kunnen aantonen dat de ene beter scoort dan de andere. Heilige boeken hebben de onhebbelijke gewoonte passages te bevatten die zowel de ene als de andere richting uitgaan. Mijn stelling is dat elke godsdienst een maximale invloed/macht nastreeft (daar is godsdienst voor bedacht), maar dat de omstandigheden dit streven beknotten of juist versterken. En inderdaad, de Europese beschaving zoals wij die nu kennen is niet bevorderlijk of ontvankelijk voor een grote religieuze machtsontplooiing. Sargon |
![]() |
#29 |
|
![]() In article <[email protected]>, [email protected]lid
says... > On Sat, 26 Mar 2005 18:05:16 GMT, Fullator > <lvolders@forget_it.telenet.be> wrote: > > >O, ik heb wel degelijk een hoop moslimvrienden. Die ook al hebben > >bewezen echte vrienden te zijn. We gaan vaak bij elkaar eten. Zij zijn > >de eersten om zich tegen de Marokkaanse crimineeltjes af te zetten. > >En vaak ook de eerste slachtoffers. > > IMHO zetten ze zich dan toch niet hard genoeg af.. > De kans benadert 1 dat Fullator een detail vergeet te vermelden. Wedden dat zijn moslimvrienden hier iets bereikt hebben, opgeleid zijn, iets opgebouwd, relatief wervarend zijn? Het zou mij bv sterk verwonderen moesten de betreffend moslimvrienden 20% van hun loon aan hun iman afgeven, mochten hun vrouwen enkel hun Berbertaaltje spreken of moesten zij hun vrouw half kreupel slaan omdat ze de postbode (!) binnen gelaten hebben... Het valt mij op -ik heb geen moslimvrienden maar werk regelmatig voor gegoede moslims- dat eens een moslim een zekere welvaart heeft bereikt, hij geen medelijden kent met allochtoon krapuul en dat hij binnen de kortste keren de islam-godsdienst op de juiste plaats zet: die van de persoonlijke levenssfeer en soepel toegepast. Waarom die soort moslims zich niet harder afzetten tegen hun -vroegere- soortgenoten? Omdat ze er niets bij te winnen en enkel te verliezen hebben. Zij haten hun soortgenoten en visa versa. De succesvolle allochtoon weet dat ze als allochtoon moeilijk aanvaard worden en ze kennen/begrijpen de redenen daarvoor. Het allochtoon gepeupel houdt evenmin van de succesvolle allochtoon omdat die op pijnlijke wijze hun falen belicht. Letterlijke woorden van mijn overbuur toen ik hem vroeg waarom hij hier kwam wonen: "Il y a trop d'étrangers �* Forest." De man is van Griekse afkomst... Tom De Moor |
![]() |
#30 |
|
![]() Op Sun, 27 Mar 2005 15:42:53 GMT schreef Petrus Cynicus:
> "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Uw Moslims zijn afvalligen Fullator, doe hun deze mededeling met mijn >> groeten. > > > *** Behoorlijk arrogant. Sta jij ook open voor kritiek op jouw Vlaams-zijn, > als die uit moslim hoek komt ? > Het lijkt mij dat de vrienden van Fullator net diegenen zijn die voor een > kentering kunnen zorgen. > En Fullator is slim genoeg om een vriend van een huichelaar te onderscheiden > zeker ? > > Wat jij ook zegt vriend, de Islam gaat hier nooit meer weg. > Een acceptable Westerse Islam-interpretatie is de enige oplossing. > > Van haat zaaien is nog geen beschaving beter geworden. > > Extremisme en domheid overlappen elkaar en je vindt ze aan beide kanten van > het politieke spectrum. Van de extreem-rechtse nazi tot aan de linkse > veganist die bepaalde stellingen verwerpt, enkel omdat ze afkomstig zijn > van Francis BACON. > Soms ben ik blij dat ik nergens bijhoor. Met vooringenomenheid maak je de > zoektocht naar filosofische waarheid nodeloos moeilijker. Wees gewoon > EERLIJK. En geef toe dat je moeite zou hebben de verdienste te erkennen van > een moslim. Zelfs al had-ie net je kat hond en hamster uit je brandende > huis gered. > > Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn > ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. > > PC Ik zou het niet beter kunnen verwoorden. Proficiat Petrus. -- Sam Packinpah |
![]() |
#31 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "GigaSurfer" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > "Diva" <[email protected]> wrote in message > > news:[email protected]... > >> > >> dankzij de kinderen van onze allochtone vrienden behoort een fuif > >> organiseren bijna tot het verleden in Belgie. > >> > >> daar deze allochtonen er niet beter op vinden dan zulke fuiven op te > >> zoeken om de bezoekers aan te vallen en de infrastructuur kort en > >> klein te slagen heeft men besloten de meeste fuiven momenteel niet toe > >> te staan. > >> > >> wie zei er ook alweer dat het enkel het vlaams belang is dat onze > >> vrijheden zou beperken ? > > > > Dit voorval maakt duidelijk dat het criminaliseren van allochtonen ook > > grotendeels hun eigen fout is. > > Ze breken de boel af in Mechelen tot burgemeester Somers (zelf ook een > > paar > > keer slachtoffer geworden dacht ik) strenge maatregelen neemt. > > Gevolg: bendes pakken de trein naar jeugdfuiven in omliggende gemeentes en > > gaan daar kinderen terroriseren. > > > > Zelfde geval met het Borgerhouts krapuul. Er worden strenge maatregelen > > genomen na de zoveelste rellen. > > Gevolg: bendes pakken de bus naar het nabijgelegen Sint-Niklaas en vallen > > daar met 100 man een recreatieoord aan. > > > > Dan is het toch normaal dat mensen de indruk krijgen dat alle allochtonen > > criminelen zijn terwijl het vaak om bendes gaat die overal een beetje > > ambras > > maken. > > De enige oplossing is IMO een zero-tolerantiebeleid. Daar zullen vooral de > > brave allochtonen mee gebaat zijn. > > > En waar ga je die brave allochtoenen steken eens ze aangehouden zijn ? > 20 uren werkstraf en terug naar huis ? Op een boot richting middelandse zee > |
![]() |
#32 |
|
![]() "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Uw Moslims zijn afvalligen Fullator, doe hun deze mededeling met mijn > groeten. *** Behoorlijk arrogant. Sta jij ook open voor kritiek op jouw Vlaams-zijn, als die uit moslim hoek komt ? Het lijkt mij dat de vrienden van Fullator net diegenen zijn die voor een kentering kunnen zorgen. En Fullator is slim genoeg om een vriend van een huichelaar te onderscheiden zeker ? Wat jij ook zegt vriend, de Islam gaat hier nooit meer weg. Een acceptable Westerse Islam-interpretatie is de enige oplossing. Van haat zaaien is nog geen beschaving beter geworden. Extremisme en domheid overlappen elkaar en je vindt ze aan beide kanten van het politieke spectrum. Van de extreem-rechtse nazi tot aan de linkse veganist die bepaalde stellingen verwerpt, enkel omdat ze afkomstig zijn van Francis BACON. Soms ben ik blij dat ik nergens bijhoor. Met vooringenomenheid maak je de zoektocht naar filosofische waarheid nodeloos moeilijker. Wees gewoon EERLIJK. En geef toe dat je moeite zou hebben de verdienste te erkennen van een moslim. Zelfs al had-ie net je kat hond en hamster uit je brandende huis gered. Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#33 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 15:42:53 GMT, "Petrus Cynicus" <[email protected]>
wrote: >Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn >ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. Er bestaan dus voor u ook welopgevoede hooligans ? |
![]() |
#34 |
|
![]() "xeno" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > On Sun, 27 Mar 2005 15:42:53 GMT, "Petrus Cynicus" <[email protected]> > wrote: > > >Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn > >ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. > > Er bestaan dus voor u ook welopgevoede hooligans ? *** Welopgevoed genoeg om IN de pissijn te pissen op de ferry naar Dover ? Bedoel je dat ? Onderzoek : Ja, het toilet is ondergezeikt. Ja, er zijn hooligans aan boord. Ja sommige hooligans hebben naast de pot gepist. Hebben ALLE hooligans naast de pot gepist ? Nee. Wat zou jij doen als ze je nariepen in Dubai : HEY ! DUTROUX !! PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#35 |
|
![]() On Sun, 27 Mar 2005 16:34:00 GMT, "Petrus Cynicus" <[email protected]>
wrote: >> >Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn >> >ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. >> >> Er bestaan dus voor u ook welopgevoede hooligans ? > > >*** Welopgevoed genoeg om IN de pissijn te pissen op de ferry naar Dover ? >Bedoel je dat ? Een hooligan of brave voetbalsupporter zijn heeft *niets* met opvoeding te maken... >Onderzoek : >Ja, het toilet is ondergezeikt. >Ja, er zijn hooligans aan boord. >Ja sommige hooligans hebben naast de pot gepist. > >Hebben ALLE hooligans naast de pot gepist ? >Nee. > >Wat zou jij doen als ze je nariepen in Dubai : HEY ! DUTROUX !! Ik gedraag me op straat, ik kom zoiets dus niet tegen. |
![]() |
#36 |
|
![]() "xeno" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > Een hooligan of brave voetbalsupporter zijn heeft *niets* met > opvoeding te maken... *** Wat dan wel ? Enthousiasme ? Verklaar U nader vriend... daarvoor dient dit forum eh... > >Onderzoek : > >Ja, het toilet is ondergezeikt. > >Ja, er zijn hooligans aan boord. > >Ja sommige hooligans hebben naast de pot gepist. > > > >Hebben ALLE hooligans naast de pot gepist ? > >Nee. > > > >Wat zou jij doen als ze je nariepen in Dubai : HEY ! DUTROUX !! > > Ik gedraag me op straat, ik kom zoiets dus niet tegen. *** Correctie : jij verdient het niet dit tegen te komen. Evenals een brave voetbalsupporter geen matrak in zijn kloten verdient, en een eerlijke Belg van allochtone afkomst het niet verdient nageroepen te worden met BRUINEN AAP. Bijvoorbeeld. Maar het leven is niet eerlijk eh ? Gelukkig is er poetic justice. :-) PC -- P e t r u s C y n i c u s Gothic Philosopher [email protected] "True friends stab you in the front" - Oscar Wilde |
![]() |
#37 |
|
![]() "Paulus" <[email protected]> schreef in bericht news:%[email protected]... > > "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "GigaSurfer" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > "Diva" <[email protected]> wrote in message >> > news:[email protected]... >> >> >> >> dankzij de kinderen van onze allochtone vrienden behoort een fuif >> >> organiseren bijna tot het verleden in Belgie. >> >> >> >> daar deze allochtonen er niet beter op vinden dan zulke fuiven op te >> >> zoeken om de bezoekers aan te vallen en de infrastructuur kort en >> >> klein te slagen heeft men besloten de meeste fuiven momenteel niet toe >> >> te staan. >> >> >> >> wie zei er ook alweer dat het enkel het vlaams belang is dat onze >> >> vrijheden zou beperken ? >> > >> > Dit voorval maakt duidelijk dat het criminaliseren van allochtonen ook >> > grotendeels hun eigen fout is. >> > Ze breken de boel af in Mechelen tot burgemeester Somers (zelf ook een >> > paar >> > keer slachtoffer geworden dacht ik) strenge maatregelen neemt. >> > Gevolg: bendes pakken de trein naar jeugdfuiven in omliggende gemeentes > en >> > gaan daar kinderen terroriseren. >> > >> > Zelfde geval met het Borgerhouts krapuul. Er worden strenge maatregelen >> > genomen na de zoveelste rellen. >> > Gevolg: bendes pakken de bus naar het nabijgelegen Sint-Niklaas en > vallen >> > daar met 100 man een recreatieoord aan. >> > >> > Dan is het toch normaal dat mensen de indruk krijgen dat alle > allochtonen >> > criminelen zijn terwijl het vaak om bendes gaat die overal een beetje >> > ambras >> > maken. >> > De enige oplossing is IMO een zero-tolerantiebeleid. Daar zullen vooral > de >> > brave allochtonen mee gebaat zijn. >> > >> En waar ga je die brave allochtoenen steken eens ze aangehouden zijn ? >> 20 uren werkstraf en terug naar huis ? > > Op een boot richting middelandse zee > Dat is toch racistisch geblaat volgens de politiek correcten. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#38 |
|
![]() "Fullator" <lvolders@forget_it.telenet.be> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 27 Mar 2005 11:00:19 GMT, "Ghingis Khan" > <[email protected]> wrote: > > >> >>Noem je mij één Democratie welke niet uit de loop van geweren >>gekomen is ? >> > > Het oude Athene? > (er waren toen nog geen geweren, nah !) > Ah een knuppel deed het ook -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#39 |
|
![]() "xeno" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Sun, 27 Mar 2005 15:42:53 GMT, "Petrus Cynicus" <[email protected]> > wrote: > >>Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn >>ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. > > Er bestaan dus voor u ook welopgevoede hooligans ? Welopgevoede facisten ook, maar die zijn echter enkel bij de linkse vrienden te vinden, samen met de Nazi's hun lievelings supporters. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |
![]() |
#40 |
|
![]() "Petrus Cynicus" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > "Ghingis Khan" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> Uw Moslims zijn afvalligen Fullator, doe hun deze mededeling met mijn >> groeten. > > > *** Behoorlijk arrogant. Sta jij ook open voor kritiek op jouw > Vlaams-zijn, > als die uit moslim hoek komt ? > Het lijkt mij dat de vrienden van Fullator net diegenen zijn die voor een > kentering kunnen zorgen. > En Fullator is slim genoeg om een vriend van een huichelaar te > onderscheiden > zeker ? Fullator zijn vrienden zijn geen Moslim meer, zij zullen als eerste terug bekeren tot de Koran of de kop afgeslagen worden. > Wat jij ook zegt vriend, de Islam gaat hier nooit meer weg. > Een acceptable Westerse Islam-interpretatie is de enige oplossing. Bestaan niet, zal door de Moslims nooit erkend worden, er is maar een Islam, geen tweede. > Van haat zaaien is nog geen beschaving beter geworden. Moslim zijn heeft niets met haat te maken, gewoon de Koran en Sharia volgen De Islam predikt geen haat, gewoon een geloof. > Extremisme en domheid overlappen elkaar en je vindt ze aan beide kanten > van > het politieke spectrum. Van de extreem-rechtse nazi tot aan de linkse > veganist die bepaalde stellingen verwerpt, enkel omdat ze afkomstig zijn > van Francis BACON. Er is geen politieke Islam er is enkel de Joran en de Sharia. > Soms ben ik blij dat ik nergens bijhoor. Met vooringenomenheid maak je de > zoektocht naar filosofische waarheid nodeloos moeilijker. Wees gewoon > EERLIJK. En geef toe dat je moeite zou hebben de verdienste te erkennen > van > een moslim. Zelfs al had-ie net je kat hond en hamster uit je brandende > huis gered. Je hoeft nergens bij te horen, als de tijd rijp is zullen de Moslims je de juist weg tonen, onderwerping of dood. > Ik beoordeel klootzak per klootzak, niet een hele groep ineens. Er zijn > ook *welopgevoede* voetbalsupporters weetjewel. > Alle Moslims zijn welopgevoed indien ze de Koran en Sharia volgen en toepassen. -- Ghingis Khan http://chinggiskhanfoundation.com/ http://www.khadag.org/ http://www.nambc.org/ |