![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er zijn veel mensen die geen beeld kunnen schetsen van wat de homowereld juist is. Als ze dan zulke foto's zien (of beelden op tv) is het toch niet verwonderlijk dat ze een verkeerd beeld hebben. Wij weten wel dat het slechts een kleine groep is die er zo een levensstijl op nahoudt. Vind gij zo'n parade niet overdreven dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() goei eisenpakket8) vooral dat veertiende daar hou ik jullie aan
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
Geen dank!
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk dat Chipie wel ergens gelijk heeft. Sommige punten zijn gewoon onverdraagzaam. Enkel in een totalitaire samenleving kan elke vorm van discriminatie vermeden worden.
![]() |
![]() |
#28 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Moest ik een kind hebben, ik zou het niet toelaten dat het naar dildo-zwaaiende homo's gaat kijken. 14 solidariteit met andere groepen Elke vorm van discriminatie moet worden bestreden. Daarom ondersteunen holebi’s de strijd tegen elke vorm van discriminatie, onder meer op basis van het geslacht, een zogenaamd ras, de huidskleur, de afkomst, de nationale of etnische afstamming, de seksuele geaardheid, de burgerlijke staat, de geboorte, het fortuin, de leeftijd, het geloof of de levensbeschouwing, de huidige of toekomstige gezondheidstoestand, een handicap of een fysieke eigenschap. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Of "De volgende beelden zijn niet geschikt voor gevoelige kijkers." Natuurlijk verplicht niemand je, maar je moet het wel toegankelijk houden voor iedereen, niet enkel kussende homo's ed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Normaal zou het voor iedereen toegankelijk moeten zijn maar ik denk dat er sommige mensen gewoon afhaken omtrent het feit dat er daar holebi's zijn die met hun floshen etc. staan te zwaaien en dit halfnaakt. Pas op hé, ik ga die mensen niet afbreken hé maar ik zou het persoonlijk nooit doen.
Ik weet ook dat ruim 90 % van de holebi's daar normaal rondloopt, gewoon als zichzelf om er een fijne dag van te maken maar die andere 10 % "bedoezelt" dit een beetje vind ik persoonlijk; alhoewel ja met Aalst Carnaval indd lopen er daar ook mensen nogal "zedelijk" gekleed maar tis anders vind ik. Wel vind ik die stoet een goed initiatief zodat de grieven nog eens aan bod komen en niet in de vergeethoek geraken.
![]() |
#38 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld, een homocafé. Natuurlijk mag je daar als hetero ook binnen, maar iedereen weet wel dat het eigenlijk enkel voor homo's is. Daar heb ik ook geen probleem mee, want dat café richt zich tot één bepaalde groep mensen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Het ganse jaar door staat de homobeweging te beweren dat ongelijke behandeling van homo's niet mag want dat er weinig of geen verschillen zijn met hetero's. En dan krijgen we die stoet op onze TV . Ja hallo. Wel een beetje consequent blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |